Gå til innhold

Pikken min er 13 cm lang

Fremhevede innlegg

Skrevet

Om du ikke blir tilfredstilt av det er du enten size queen eller en eier av en svært slapp vagina.

Anonymous poster hash: ecd87...dd7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en "size queen" vagina, men 13 cm funker vel det og (dog er jeg ikke slapp der nede). Min kjæreste er 16 og det er helt perfekt.

Så hva prøver du å få frem her?

Anonymous poster hash: 42769...81a
Skrevet

Hehe, ok. Veldig godt med en bit sjokolade, men enda bedre med to.Klarer meg fint med 13 cm jeg, men jeg foretrekker større. Det har ingenting med størrelsen på vaginaen min å gjøre, men med mine preferanser.

Anonymous poster hash: 657e8...62b
  • Liker 1
Skrevet

Om du ikke blir tilfredstilt av det er du enten size queen eller en eier av en svært slapp vagina.

Så fint for deg. Kjenner jeg ikke blir så kjempeimponert :)

Anonymous poster hash: 33ae8...5b8

• Liker 2
Skrevet

Og du har tre hjerneceller. Gratulerer. :blomst:

Anonymous poster hash: ba031...b10
  • Liker 7
Skrevet

13 cm bare??

Håper det er i slapp tilstand sånn at det er håp i hengende snøre når den blir stiv...

Grower, not a shower…..

Anonymous poster hash: de9c6...7e4
  • Liker 5
Skrevet

13 cm bare??

Håper det er i slapp tilstand sånn at det er håp i hengende snøre når den blir stiv...

Grower, not a shower…..

13 holder i massevis. En fitte er ikke dypere enn det. At du er så lat at du ikke gidder å trene de slappe fittemusklene dine er ikke mitt problem. Har gjort mang en dame våt med mannejernet mitt.

Skrevet

Hva er size queen vagina..?

Anonymous poster hash: 9c361...e57
Skrevet

13 holder i massevis. En fitte er ikke dypere enn det. At du er så lat at du ikke gidder å trene de slappe fittemusklene dine er ikke mitt problem. Har gjort mang en dame våt med mannejernet mitt.

Øhhh…. har ikke fittemuskler. Min er iallefall mye lengre enn en blyant:D

• Liker 2
Skrevet

En size queen er en som liker svære pikker. Ofte er dette damer med slappe/store fitter, eller som har blitt knullet av så mange opp gjennom livet at en normal pikk ikke holder lenger.

Skrevet

En ting å få damer våte, en helt annen ting å tilfredstille en dame. Noe sier meg at du kanskje ikke er så god på akkurat det? ;)

• Liker 5
Skrevet

Tror han mener queen size. Kanskje han kan stappe en ordbok opp i fitta si og en opp i rassen? :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg har lest at vaginaen er 14 cm dyp.

• Liker 4
Skrevet

Uff da, her har vi nok en mann/gutt som er bitter pga at han ikke får seg noe pga for liten pikk.

Han er så bitter og ødelagt i hodet sitt at han kaller folk hore og fitte, som igjen tyder på dårlig utviklet vokabular.

Er nok ikke bare pikken som er liten der i gården.

Anonymous poster hash: 45ebb...a2f
  • Liker 8
Skrevet

Er det galt å være size queen også nå? Jeg er det, men det har lite med vaginaen min å gjøre, den er ganske smånøyd. Men stor kuk er best visuelt og til oral, og det er min preferanse. Skyt meg, liksom.

Anonymous poster hash: 0f140...a3e
  • Liker 5
Skrevet

En som tydligvis nylig har blitt avvist pga størrelsen sin, stakkar.....

Hehe.......

Anonymous poster hash: 221f2...dbc
  • Liker 5
Skrevet

Så kul du er ts som kaller folk jævla fitte og hore. Du må være veldig intelligent :ironi:

Det er tross alt 16-årsgrense på denne delen av forumet. Så du må vente noen år

Anonymous poster hash: 42769...81a
  • Liker 6
Skrevet

Ifølge fruen er min mer enn stor nok.....

Synes selv den er helt topp til sitt bruk.....

(90% av bruken er jo å pisse anyway, og da er det jævlig kjipt med en bitteliten en, for da er det så lett å tisse på skoa sine)

Har du våte flekker på skoa TS?!

• Liker 1
Skrevet

Jeg er bare 11 cm!

Merkelig nok føler jeg meg MYE større enn deg! Takk! :blomst:

Anonymous poster hash: 3a7ac...712
  • Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...