Gå til innhold

Han er altfor klengete/innpåsliten

Fremhevede innlegg

Skrevet

"Jeg er lesbisk"

Anonymous poster hash: 1f554...de6

:fnise: kanskje jeg burde gå for den!

ts

Anonymous poster hash: 436c7...24e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pkt. 1: Vær ærlig!

Pkt. 2: Ikke la det "fade ut". Vær voksen, og avslutt det på en ordentlig måte!

Pkt. 3: Det er helt legitimt å si at han er for intens, og at han må roe ned.

Pkt. 4: Hvis du ikke har intr for fyren i det hele tatt; vær ærlig, og også her si det som det er at han er for intens. Og påfølgende at du vil avslutte opplegget.

Det er alltid noen som ikke gir opp, og da må du nok bare på nytt forsøke å få ham til å forstå.

Ser også det er nevnt at politiet skal varsles. Dette kan kanskje fungere som en trussel og at han avslutter av den grunn, men dette er ikke en politisak og ikke være grunnlag for anmeldelse så fremt det ikke dreier seg om livstruende trusler.

Anonymous poster hash: bbe8b...781

Takk for råd!

Neinei, var ikke snakk om at politiet skulle varsles her. Det var en annen kommentar fra en annen bruker, hadde ikke noe med at "min" skulle bli varslet for politet. Overhode ikke. Dette er bare en snill og god gutt, som dessverre er ALTFOR ivrig,klengete,innpåsliten o.l Stakar det er jo ikke noe vondt i han! Ønsker ikke å såre han, men dette blir for mye. Jeg føler meg nesten "kvalt" om dere skjønner. Han er så på meg hele tiden, og sender meldinger gjennom hele dagen. Synes det blir for mye. All kosen gjør meg utilpass, og jeg har aldri blitt utilpass av kos før. Jeg har tidligere vært sammen med "kosegutter" og jeg elsket det, men han her.. Han har liksom ingen grenser. Han klår på meg konstrant, kysser, legger meg inntil han osv. Når jeg snur meg etter vi har kysset, så fortsetter han å kysse meg på kinnet, halsen. Når jeg reiser meg, tar han meg rundt lårene, bena osv. Altså, han må bare ALLTID ha fysisk kontakt med meg, og dette er til og med når vi ikke er alene..

ts

Gjest Gjest_Snerk
Skrevet

Min erfaring med menn er at om man sier det på en for "snill" måte så forstår de ikke hva du mener, og tror du spiller et spill av noe slag eller noe. Mange vil uansett prøve å vri det du sier til noe positivt, og dermed bli misforstått eller ikke mottatt.

Jeg anbefaler deg å si det som det er, men kanskje i en hyggelig stemme?

Dette.

Skrevet

Jeg skal gjøre det i morgen. Si fra på en konkret, men samtidig "snill" måte. Ønsk meg lykke til da:)

ts

Skrevet

Jeg skal gjøre det i morgen. Si fra på en konkret, men samtidig "snill" måte. Ønsk meg lykke til da:)

ts

Lykke til TS !! ;) Si ifra hvordan det gikk :)

Anonymous poster hash: 28619...bb9

Skrevet

Haha! Synes han er søt jeg:) Men jeg ville ikke ha vært frekk mot han.

Anonymous poster hash: b9270...de1
Skrevet

Nå tok jeg det over tlf. Sa jeg synes det blir for intenst.. At jeg ikke ønsker å fortsette mer. Han hørtes veldig overrasket ut i tlf, som det kom rett ut av det blå. Uff, fikk litt vondt inni meg. Han ble nokså stum, og svarte kort at " vi kan snakkes senere, hvis du vil " Det er jo ikke noe vondt i han. Åh, føler meg så råtten, men måtte nesten si fra. Ts

Anonymous poster hash: 5ddcc...ef2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...