Gå til innhold

Han er altfor klengete/innpåsliten

Fremhevede innlegg

Skrevet

Møtte en fyr på byen, ga han nr mitt, og vi møttes igjen. Han sender meldinger hele tiden. Synes det er slitsomt å sende meldinger gjennom hele dagen. Når jeg ikke svarer, sender han bare ny. Prøver å være så kort som mulig, så han ikke skal sende noen "svar", men det renner faen meg inn meldinger fra han hele tiden. Han er også altfor på når jeg er med han. Typ sitter nesten oppå meg (ok, nå overdrev jeg), men han tafser på meg hele tiden, kysser på meg, er helt inntil meg konstant. Tror ikke jeg liker han lenger. Synes det er så mye at det blir ekkelt. Har mest lyst til å bare kutte han helt ut, uten å gi han noen forklaring, men vet det er for feigt. Vil bare avslutte det vi har gående. Skal jeg si hva som er problemet, eller finne på en grunn?

Anonymous poster hash: 436c7...24e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skulle du finne på en grunn? Si det som det er, så har han en sjanse til å lære fra sine feil.

• Liker 1
Skrevet

Det jeg har gjort i slike situasjoner er at jeg har rett og slett sagt "Du er for klengete, ikke snakk med meg igjen". Det værste er at det er ikke alle som har sluttet da heller ;P

Anonymous poster hash: 830d4...23a
  • Liker 2
Skrevet

Hvorfor skulle du finne på en grunn? Si det som det er, så har han en sjanse til å lære fra sine feil.

Føler det bare er litt slemt.. Og tenk om han sier at han skal forandre seg osv. Da blri jeg jo ikke kvitt han.

ts

Skrevet

Det jeg har gjort i slike situasjoner er at jeg har rett og slett sagt "Du er for klengete, ikke snakk med meg igjen". Det værste er at det er ikke alle som har sluttet da heller ;P

Haha:p

Nei, men hva gjør man når de ikke gir seg da? Blir gal..

ts

Skrevet

Føler det bare er litt slemt.. Og tenk om han sier at han skal forandre seg osv. Da blri jeg jo ikke kvitt han.

ts

Hvorfor skulle det være slemt? Om han sier han skal forandre seg, sier du bare at toget er gått og at du har mistet følelsene for ham dessverre. Om han ikke gir seg får du vel banne ham.

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor skulle det være slemt? Om han sier han skal forandre seg, sier du bare at toget er gått og at du har mistet følelsene for ham dessverre. Om han ikke gir seg får du vel banne ham.

Han er bare så snill, vil ikke såre han heller. Får finne er "snill" måte å formulere meg på. Har aldru vært borti noe så innpåslitent før.. Jeg har alltid likt å få kos, men det er da grenser.

Skrevet

Han er bare så snill, vil ikke såre han heller. Får finne er "snill" måte å formulere meg på. Har aldru vært borti noe så innpåslitent før.. Jeg har alltid likt å få kos, men det er da grenser.

Ser for meg at han er veldig uvant med det motsatte kjønn og når han endelig fikk seg en "special friend" så gikk det litt over hodet på ham. Jeg er ikke i tvil om at han er en såkalt "nice guy". Men det betyr ikke at du skal finne deg i å bli koset med mer enn du føler er ønskelig.

Formuler deg fint ja, ingen grunn til å være slem mot ham. Vær forberedt på mulig "guilt tripping".

Skrevet

Kan jeg ta det over tlf?

ts

Skrevet

Jeg har faktisk hatt et ekstremtilfelle av gutt som ikke tar hint selvom jeg sier det rett ut. Han trodde ikke jeg mente det når jeg sa jeg ikke ville ha kontakt mer. Da fant jeg ingen annen mulighet til å si at "du er ekkel, jeg føler absolutt ingen kjemi med deg, du er alt for mye, og sexen var rævva". Det mente han bare at jeg sa fordi jeg savnet eksen, og han skulle endre på dette. Javelja, tenkte jeg. Tror du ikke han forsatte å sende meldinger og ringe, men med mange forskjellige nye nummere. Drev med en gjettelek "gjett hvem? noen som tenker på deg". Jeg blokkerte flere nummere, mange facebook kontoer, nettby som var den gangen. Helt til jeg sa at jeg skulle annmelde han hvis han ikke sluttet, og da sluttet han. Helt til han for ca ett år siden la meg til på instagram, TO ganger. Etter det så har jeg valgt å ha lukket profil. Han vil jo bare mitt beste, jeg skjønner jo det, men han har tydeligvis en eller annen mangel på de sosiale antennene ;P Trodde jeg bare lekte "hard to get".

En liten avsporing, men kom på det da jeg leste hvordan du beskrev han :) Kanskje det er samme fyr, haha :fnise::fnise:

Skrevet

Jeg har faktisk hatt et ekstremtilfelle av gutt som ikke tar hint selvom jeg sier det rett ut. Han trodde ikke jeg mente det når jeg sa jeg ikke ville ha kontakt mer. Da fant jeg ingen annen mulighet til å si at "du er ekkel, jeg føler absolutt ingen kjemi med deg, du er alt for mye, og sexen var rævva". Det mente han bare at jeg sa fordi jeg savnet eksen, og han skulle endre på dette. Javelja, tenkte jeg. Tror du ikke han forsatte å sende meldinger og ringe, men med mange forskjellige nye nummere. Drev med en gjettelek "gjett hvem? noen som tenker på deg". Jeg blokkerte flere nummere, mange facebook kontoer, nettby som var den gangen. Helt til jeg sa at jeg skulle annmelde han hvis han ikke sluttet, og da sluttet han. Helt til han for ca ett år siden la meg til på instagram, TO ganger. Etter det så har jeg valgt å ha lukket profil. Han vil jo bare mitt beste, jeg skjønner jo det, men han har tydeligvis en eller annen mangel på de sosiale antennene ;P Trodde jeg bare lekte "hard to get".

En liten avsporing, men kom på det da jeg leste hvordan du beskrev han :) Kanskje det er samme fyr, haha :fnise::fnise:

:sjokkert: !!

hahahahaha :fnise: herregud, så grusomt! Sende meldinger fra diverse nr, legge deg til fra ulike facebook kontoer, nettby, instagra osv osv. DET er drøyt! Oh-my-god. Er det mulig?! Håper virkelig ikke det er samme fyr. Ikke si at K er forbokstaven på navnet hans?:P

Skrevet

Hvordan kan jeg si fra på en snill måte at han er for mye?

ts

Anonymous poster hash: 5ddcc...ef2
Gjest Tassen10
Skrevet

Han er bare så snill, vil ikke såre han heller. Får finne er "snill" måte å formulere meg på. Har aldru vært borti noe så innpåslitent før.. Jeg har alltid likt å få kos, men det er da grenser. Anonymous poster hash: 436c7...24e

Hvis han er så innpåsliten som du gir uttrykk for, kommer han neppe til å la seg stoppe av en "snill" formulering.

Eller, det viktigste er en klar formulering. :)

Skrevet

Si sannheten PLUSS at "du er en sånn person som ikke får tilbake følelsene når du først har mistet dem, og nå har du mistet dem". Så skjønner han at det ikke er noen vits i å forandre seg for din skyld.

Anonymous poster hash: 90318...ee8
Skrevet

Kan jeg ta det over tlf?

ts

Ja, det kan du.

Anonymous poster hash: 6dcd1...f12

Skrevet

Pkt. 1: Vær ærlig!

Pkt. 2: Ikke la det "fade ut". Vær voksen, og avslutt det på en ordentlig måte!

Pkt. 3: Det er helt legitimt å si at han er for intens, og at han må roe ned.

Pkt. 4: Hvis du ikke har intr for fyren i det hele tatt; vær ærlig, og også her si det som det er at han er for intens. Og påfølgende at du vil avslutte opplegget.

Det er alltid noen som ikke gir opp, og da må du nok bare på nytt forsøke å få ham til å forstå.

Ser også det er nevnt at politiet skal varsles. Dette kan kanskje fungere som en trussel og at han avslutter av den grunn, men dette er ikke en politisak og ikke være grunnlag for anmeldelse så fremt det ikke dreier seg om livstruende trusler.

Anonymous poster hash: bbe8b...781
Skrevet

Skriv:

"Mener ikke å være slem eller noe, og håper ikke du tar det ille opp, men jeg trenger å få litt fred inni mellom. Du skriver utrolig mye meldinger, og det er ikke alltid jeg rekker å svare på alle heller. Det er utrolig slitsomt, når det foregår mye annet i livet mitt også."

Anonymous poster hash: 28619...bb9
  • Liker 1
Skrevet

herreguud, hjelp :skratte:

Skrevet

"Jeg er lesbisk"

Anonymous poster hash: 1f554...de6
  • Liker 4
Skrevet

Min erfaring med menn er at om man sier det på en for "snill" måte så forstår de ikke hva du mener, og tror du spiller et spill av noe slag eller noe. Mange vil uansett prøve å vri det du sier til noe positivt, og dermed bli misforstått eller ikke mottatt.

Jeg anbefaler deg å si det som det er, men kanskje i en hyggelig stemme?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...