Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet
Det er kanskje stygt å si' date= men ettersom flere og flere øst-europeiske land har blitt med i MGP er alt ødelagt. Det er ikke lenger beste sang som vinner, de gir bare sympati-poeng til sine venner og naboland.

Helt enig!!! Jeg har fulgt MGP hvert år siden jeg var 7 år og nå er det helt forandret og ødelagt.... :-(

Og for å ha sagt det....Norge fortjente absolutt ikke sisteplassen i år... :-?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det sier vel også litt at det er nå blir det fjerde året på rad at den europeiske finalen skal avholdes i "Øst Europa." Først to år i Baltikum, deretter Tyrkia og nå neste år i Ukraina.

Forøvrig er jeg enig i at den norske låta var litt kjedelig, MEN den var absolutt ikke den dårligste! (Ikke at det betyr så mye forsåvidt men...)

Jennifer

Skrevet

Norge var altfor kjedelig for meg...altfor A4....eyew..men sangen var sikkert fin..men den var kjedelig..skilte seg ikke ut..ingen låt man husket..

Mens Sverige hadde en fargerik låt..hvor hun virkelig visste hva hun drev med..virket det for meg..selvom låten var en klissete abba aktig typisk gp..men hun gjorde det til show..

Hun som vant, vant velfortjent i mine øyne..

Skrevet

....Jeg synes det var mange andre sanger som fortjente mindre poeng enn Norge. Men det er vel sånn det er når vi er utenfor EU....

Vi fikk jo 3 poeng av Sverige da :ler::ler:

Vi må vinne til neste år,for det er tradisjon at Norge slår til hvert 10 år.

!985,1995 og da må det jo bli 2005....he he.

Gjest Madam Felle
Skrevet
....Jeg synes det var mange andre sanger som fortjente mindre poeng enn Norge. Men det er vel sånn det er når vi er utenfor EU....

Vi fikk jo 3 poeng av Sverige da :ler::ler:

Vi må vinne til neste år,for det er tradisjon at Norge slår til hvert 10 år.

!985,1995 og da må det jo bli 2005....he he.

Om vi i det hele tatt får bli med til neste år.

Gjest glamourgirl
Skrevet

:o Jeg er nå offisiellt ikke GP fan lengre! Klynk og gru! Jeg skal melde meg ut av Norge, slutte å reise til Sverige banke en danske og snerre til en islending! Fytti rakkern! :tunge1:

Skrevet

Sverige var uten tvil best.....så det var derfor vi ga 12 poeng til dem. Sunget på svensk var sangen og artisten enda bedre.

Norge var kjedelig. Ukraina var heseblesende og midt i blinken for Grand Prix publikummet. Det føyde seg fint inn i en Djengis Khan tradisjon. Ut over det var det middelmådig.

Siden alle kan velge engelsk som språk har Grand Prix blitt mindre og mindre interessant for hvert år. At de synger på engelsk fører til at artistene blir mer og mer middelmådige. De blir da sammenliknet med de beste i bransjen og når ikke noen av dem til knærene. Å innføre valgfritt sangspråk vil til slutt føre til slutten på Grand Prix.

Skrevet
Det er kanskje stygt å si' date= men ettersom flere og flere øst-europeiske land har blitt med i MGP er alt ødelagt. Det er ikke lenger beste sang som vinner, de gir bare sympati-poeng til sine venner og naboland.

Akkurat den tanken slo meg også :roll: .

:oops: *rødmer litt over å la meg provosere av GP*

Skrevet

Glad Norge kom på siste. Var sjokkskadet da han(knut?) vant den norske finalen.. æsj! Det var flere sanger som var mye bedre, og kunne hatt større sjanser.. Jeg tror Norge må gå tilbake til Nocturne-perioden, og slutte med piano-sanger og kjærlighetsballader..

Uansett, jeg håpet Serbia og Montenegro skulle vinne. Det var nesten i alle fall...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...