Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Min konklusjon etter i går er at Eurosong er et rent homseprogram. Det er så gjennomsyret av homoflørt at det er morsomt.

Jeg satt tilfeldigvis hos ei venninne som svitsja over under semfinalen og fikk blant annet med meg Bosnia-Her. sitt bidrag. Vil si meg enig i at han karen der i hvert fall var femi, men morsomt å se på da :)

Men om jeg skal se finale, det tviler jeg på. Fulgte med på Grand Prix før, men nå har jeg ikke sett programmet på et par-tre år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke hørt noen bidrag borstett fra det norske (som jeg ikke husker noe av nå). Men vi komme rsikkert til å se på, litt morsomt er det synes jeg.... :ler:

Skrevet
Vi har alltid fest!!!! Får kanskje med oss første sangen..... og så av en merkelig grunn får vi ikke med oss mer.....

:plystre: Det skjer hvert eneste år......

Så rart, sånn er det hos oss også! :sjarmor:

Skrevet

Så rart, sånn er det hos oss også! :sjarmor:

Spent på å høre om du får med deg noe i år.... :danse:

Skrevet

Tvilsomt! :-?

Vi får noen vennepar på besøk kl 18.00.

-Og da er det enda lenge igjen til Grand Prix kl 21.00!

Tipper stemninga er litt for høy innen den tid. :tunge1:

Gjest Trulselinemor
Skrevet

:oops: Jeg håper at Totningen vinner. Vi fortjener det :oops:

Skrevet

Er klar til finalen jeg nå. Gleder meg til Hellas bidrag. Da skal jeg bare le og le og le...

Jennifer

Gjest Malama
Skrevet

Jeg hører. Ser innimellom.

Og fastslår at naboen rett over oss har fest. Denne helga som de fleste andre (tre gutter tidlig i 20-åra som bor der) og derved er alle sangene ispedd en ikek alltid helt treffende bass... uansett hvor høyt jeg stiller tv'n, så er bassen gjennomtrengende....

Men.... Jeg har ikke hørt noen av de andre sangene før i dag, så jeg vet ikke hva jeg skal vente.... men heier nå på Norge jeg :)

Skrevet

My Good... Hadde helt glemt Bosnia.

:hoho:

Jennifer

Gjest Phair
Skrevet

Mmmm, ser ut som Grand Prix har tatt over for Victorias Secret :o

Skrevet

Ser at de har fått med seg at Grand Prix apellerer til homser, ihverfall!

Skrevet

Var da veldig så sexy alt skulle være da.

Skrevet
:o Om jeg skal se på OM???? GrandPrix er jo årets begivenhet' date= her skal det være skjema med plass til å fylle ut score for kostyme, opptreden, om om de kommer høyt og om de har bridge og transponerer opp siste refreng i god GP ånd. GP er en svært viktig begivenhet for meg, og har vært det i åresvis... (hm, kanskje jeg burde skrevet dette anonymt :oops: )

:hoppe:

Det er flere av oss

Gjest Frigg
Skrevet

Klarer ikke se på, det blir nesten litt komisk.

Alle er dollet opp for å se mest mulig "mainstream" ut. Det lille jeg så i allefall. Blir sikkert å se på helt på slutten, når de kommer til de siste stemmeavgivningen.

Heier på Norge jeg, selv om jeg ikke har hørt hele sangen. Må jo være litt patriotisk da! :wink:

Var det noen i veien med tv'n min, eller var den irske sangen litt... eh, dårlig?

Gjest Tyskland bra!!
Skrevet

I år synes jeg Tyskland var best og mest funky! :P

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg synes Spania var dyktige iår.. :)

Clea

Skrevet

uff, jeg må le... Norge har ikke fått noen poeng enda.. :tunge1:

Synd for han som synger, men sangen er jo så fantastisk kjedelig at jeg blir flau!! Sånn er det nesten hvert år fra Norge har jeg inntrykk av. Har ikke hørt en eneste av de andre sangene, men jeg måtte få med meg poengutdelingen..

Gjest Gjesta
Skrevet

Den norske sangen var kjedelig ja..men der var nok av andre sanger som fortener 0 poeng også....

Clea

Gjest Frigg
Skrevet
uff' date=' jeg må le... Norge har ikke fått noen poeng enda.. :tunge1: [/quote']

Kanskje de boikotter oss fordi vi ikke vil være med i EU? :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...