Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Elenath
Skrevet

Noen flere en meg som skal se på?

Hvilket land heier du på? (utenom Norge da)

Jeg har faktisk litt sansen for Sverige sitt bidrag i år jeg, det er så dårlig at det blir bra :ler: ont det gör ont :digge:

Melodi grand prix

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har bedt noen venner på Grand Prix fest, så da får vi nok se på ja..

-Eller prøve i allefall.

Vi hadde Grand Prix fest i fjor også, men hørte ikke stort pga støyen..

Heier ikke på noen spesielle.

Synes hverken den norske eller svenske sangen var noe fin.. :-?

Gjest Madam Felle
Skrevet

Har bare hørt det norske og svenske bidraget, og derfor venter jeg med å uttale meg om hvem jeg heier på. Men liker faktisk både det norske og svenske bidraget. :sjarmor:

Skrevet

HELLAS!!!!

Helt fantastisk.....at det går an!!

Min konklusjon etter i går er at Eurosong er et rent homseprogram. Det er så gjennomsyret av homoflørt at det er morsomt.

Skrevet

Jeg kommer nok til å ha et halvt øye på det i allefall. Har ikke hørt noen andre bidrag enn Norge, så jeg har ingen favoritter.

Skrevet

Joda, eg skal nok sjå - fekk med meg semifinalen i går òg :)

Var faktisk nokre melodiar eg hadde litt sansen for der - sjølv om ikkje alle av dei gjekk vidare...

Skrevet

I år skal jeg se GP sammen med min kusine på 11 år. Det tror jeg blir spennende og koselig, håper hun synes GP er like moro som meg.

Har ikke hørt alle sangene, og har ingen favoritt...

Skrevet

Selvfølgelig skal jeg se på! Det er faktisk årets TV-høydepunkt for meg! Tar opp alle finaler på video, skriver statistikker og er i det hele tatt en smule nerd i disse tider! :ler2:

Favoritter i år...Tja... Norge liker jeg veldig godt. Ellers liker jeg Ungarn og Makedonias bidrag veldig godt så jeg er glad for at de gikk videre fra Semifinalen.

Sveriges sang synes jeg er helt grusom. Fatter ikke hvordan Sverige år etter år velger disse ABBA-aktige sangene som er så forutsigbare og kjedelige som det går ann. Dessuten heter den ikke "Det gör ont" leneger. Den heter nå "It hurts" og engelskmennene (og Jostein Pedersen (min helt!)) spekulerer fælt på hva det er som gjør vondt...Mikrofonstativet som hun omtrent voldtar eller kanskje øreverk...eller...?

De andres bidrag vil jeg helst ikke si noe om enda siden jeg ikke har hørt dem live enda.... Og en sang live kan høres helt vidt forskjellig ut fra studioversjonen så her garderer jeg meg! :ler2:

Gleder meg til lørdag!!! :hoppe: :D

:oops: Litt for engasjert eller...?

Skrevet

Jeg og min kjære fikk med oss semifinalen i går, men det var kun to grunn til det og det var Ukrainas og Estlands bidrag. De var de beste synes vi begge to, og var relativt fornøyd når et av dem kom videre så da må vi jo få med oss finalen på lørdag også (blir nok i opptak da vi er opptatte begge to på den tiden)

Så min favoritt er Ukraina's Wild dances

Skrevet

Den engelske artisten er James Fox fra 2. sesong av Fame Academy. Han er så sjarmernede at han er min favoritt :wow:

Skrevet
Noen flere en meg som skal se på?

Jag skal ikke se. Har ikke hørt noen av sangene heller. Ikke min greie...

Skrevet

Jeg skal se :) ikke det at programmet er så veldig interessant og bidragene er ikke alltid av høyeste kvalitet, men det har blitt en tradisjon å se det hvert år, så må nok få det med meg i år også :wink: skal derimot ikke høre noen sanger før dagen!

Skrevet
Jeg skal se :) ikke det at programmet er så veldig interessant og bidragene er ikke alltid av høyeste kvalitet' date=' men det har blitt en tradisjon å se det hvert år, så må nok få det med meg i år også :wink: skal derimot ikke høre noen sanger før dagen!

Samme her, man må liksom se på det :ler:

Gjest glamourgirl
Skrevet

:o Om jeg skal se på OM???? GrandPrix er jo årets begivenhet, her skal det være skjema med plass til å fylle ut score for kostyme, opptreden, om om de kommer høyt og om de har bridge og transponerer opp siste refreng i god GP ånd. GP er en svært viktig begivenhet for meg, og har vært det i åresvis... (hm, kanskje jeg burde skrevet dette anonymt :oops: )

Skrevet

Ikke fått med meg noe Grand Prix greier i år.

Skrevet
:o Om jeg skal se på OM???? GrandPrix er jo årets begivenhet' date= her skal det være skjema med plass til å fylle ut score for kostyme, opptreden, om om de kommer høyt og om de har bridge og transponerer opp siste refreng i god GP ånd. GP er en svært viktig begivenhet for meg, og har vært det i åresvis... (hm, kanskje jeg burde skrevet dette anonymt :oops: )

:puste lettet ut: Heldigvis er det ikke bare jeg som er helt vill ser jeg... Så bra!! Setter også opp skjema med score for poengsum, mine poeng, hvor man tror de ender opp, poeng for klær osv! Kjempemoro!! Gleder meg i fillebiter! :hoppe:

Gjest gjest1
Skrevet

Grand Prix er så ufattelig elendig at jeg får mageknip bare jeg tenker på det. Her er det snakk om å vise kropp og ikke talent.

alle sangene handler om det samme, de går i samme dur og har akkurat samme akkorder blandet litt forskjellig. Hørte den danske sangen her om dagen og kunne hele teksten da sangen var ferdig.

Grand Prix er så grusomt at jeg er nødt til å være full om jeg skal se på. Da er det bare fryktelig underholdende og gøy. Drite ut alle sammen, klage på klærne og telle hvor mange sanger som modulerer. Helt forferdelig.

Jeg vil ha tilbake Abba, Nora Brockstedt med Voi Voi (høyt oppi fjellet.. tralla....) og Nocturne- sangen. Det er de eneste sangene som har vært tilnærmet bra noen gang.

Og for ikke å snakke om programlederne. Alltid like ukarismatiske og dårlige til å snakke engelsk. Morsomt med hun Sæltun-dama eller hva hun heter fra Norge, som ikke klarer å få ett ord riktig på engelsk.

Elsker derimot poengene på fransk. La Norvege - Zeeeeråååå Påååaaaa. Herrrlig!

Grand Prix er som Se og Hør. Alle ser på det, men ingen vil innrømme det. Jeg innrømmer begge deler, men det betyr ikke at jeg planlegger Grand Prix kvelden 2 måneder i forveien. Tar det som det kommer.

Ingen favoritt, for alt er absolutt like ræva og plagiater fra året før.

Men herregud. Folka er veldig underholdende å se på. Så mye stygge klær og grusomme folk. Det bringer fram det flaueste fra hvert land.

Heia Grand Prix. Programmet alle ser på fordi de ikke klarer å la være, og som er så tragisk at Valgerd Svarstad Haugland i latexdrakt, syngende på La det swinge, hadde glidd rett inn.

God kveld til dere alle sammen. Jeg har sagt mitt.

Skrevet

Vi har alltid fest!!!! Får kanskje med oss første sangen..... og så av en merkelig grunn får vi ikke med oss mer.....

:plystre: Det skjer hvert eneste år......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...