Charlotte20 Skrevet 16. desember 2013 #1 Del Skrevet 16. desember 2013 Heihei Jente på 21 som gjerne ønsker seg litt flere venninner. Jeg er den som har vært mer med gutta siden ungdomsskolen.. Men merker når jeg er sammen med gutta så savner jeg så fælt noen venninner å prate med og slikt. Dra på shopping, kafetur, trene sammen, en skikkelig jentetur på byen en helg eller dra ut og ta ett par vinglass eller ta en liten jentetur til utlandet en gang , hihi. Jeg er ganske opptatt av mote, elsker å sminke meg og savner virkelig å gjøre jenteting igjen.. Noen jenter som har lyst til å møtes på en liten bytur i Oslo snart?:D 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Misha889 Skrevet 20. desember 2013 #2 Del Skrevet 20. desember 2013 Heihei Jente på 21 som gjerne ønsker seg litt flere venninner. Jeg er den som har vært mer med gutta siden ungdomsskolen.. Men merker når jeg er sammen med gutta så savner jeg så fælt noen venninner å prate med og slikt. Dra på shopping, kafetur, trene sammen, en skikkelig jentetur på byen en helg eller dra ut og ta ett par vinglass eller ta en liten jentetur til utlandet en gang , hihi. Jeg er ganske opptatt av mote, elsker å sminke meg og savner virkelig å gjøre jenteting igjen.. Noen jenter som har lyst til å møtes på en liten bytur i Oslo snart?:D Hei jg er jente på 24år, liker shopping, musikk,filmer/kino og er også opptatt av mote, vi kan bli kjent hvis du hr lyst:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holahoy Skrevet 30. desember 2013 #3 Del Skrevet 30. desember 2013 Hei på deg Jeg har samme bakgrunn og interesser som deg Så hvis du er interessert, ta gjerne kontakt via pm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjærleik Skrevet 13. januar 2014 #4 Del Skrevet 13. januar 2014 Hei! Jeg drar opp innlegget ditt litt igjen, jeg.. Jeg er veldig interessert! Er alltid hyggelig å bli kjent med flere mennesker. Være litt jente-jente er også veldig fint, bare være med jenter og ha det gøy enten det er over noen vinglass, på cafè eller på tur PM meg gjerne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avogadro Skrevet 17. januar 2014 #5 Del Skrevet 17. januar 2014 Hei! Jeg har nettopp flyttet til Oslo, og vil gjerne bli kjent med nye mennesker! Savner å ha skikkelig jentejente venner ) PM gjerne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Misha889 Skrevet 19. januar 2014 #6 Del Skrevet 19. januar 2014 Hei! Jeg har nettopp flyttet til Oslo, og vil gjerne bli kjent med nye mennesker! Savner å ha skikkelig jentejente venner ) PM gjerne Hei lyst til å bli kjent er 24 år og er fra oslo:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 19. januar 2014 #7 Del Skrevet 19. januar 2014 Jeg vil også gjerne treffe flere i Oslo-området. Har samme interesser og er generelt med på det meste. Er 25 år :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baado Skrevet 19. januar 2014 #8 Del Skrevet 19. januar 2014 Hei, jeg er 20 år, bor i Oslo, og vil og gjerne bli kjent med flere Har mye av de samme interessene, og hadde gjerne blitt med på en bytur. PM gjerne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charlotte20 Skrevet 19. januar 2014 Forfatter #9 Del Skrevet 19. januar 2014 Kan vi ikke avtale å møtes i Oslo til lørdagen alle som vil? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hottrio Skrevet 20. januar 2014 #10 Del Skrevet 20. januar 2014 Kan jeg få bli med dere også?? Er mann men veldig lei av all gutteprat og machogreier. Trenger å leve ut noen av mine feminine sider også Og jeg vil gjerne være en av jentene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 20. januar 2014 #11 Del Skrevet 20. januar 2014 Kan vi ikke avtale å møtes i Oslo til lørdagen alle som vil? :D Jeg blir gjerne med på lørdag! :-) Det var på dagtid du tenkte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sophiezpederseen Skrevet 21. januar 2014 #12 Del Skrevet 21. januar 2014 hei jeg er ei jente på 19 år som bor sammen med samboeren min ikke langt unna lillestrøm, jeg savner å kunne henge med jente gjengen i oslo, mine interesser er sminke, mote å rett å slet å style andre mennesker, Noen syntes kansje disse *ønsker venninder\venner i område trådene er cheezy , men jeg syntes det er en god ide for man veit aldrig om det kan finnes en der ute som vil en dag vise seg å være en ordentlg venn om du er intressert i å bli kjent bare kontakt meg på inboksen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charlotte20 Skrevet 21. januar 2014 Forfatter #13 Del Skrevet 21. januar 2014 (endret) I Endret 21. januar 2014 av Charlotte20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avogadro Skrevet 24. januar 2014 #14 Del Skrevet 24. januar 2014 Hei lyst til å bli kjent er 24 år og er fra oslo:) Koselig! Send meg gjerne en PM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
glassmanet Skrevet 11. februar 2014 #15 Del Skrevet 11. februar 2014 Veldig interessert i nye venninner jeg også er 24 år, utadvent og nysgjerrig. Hadde vært utrolig kult med et cafebesøk eller noe lignende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maryjane90 Skrevet 15. februar 2014 #16 Del Skrevet 15. februar 2014 Hei folkens. Ønsker å bli kjent med flere folk jeg og.Er ei jente på 23 år og kommer fra Vestlandet. Jeg liker å shoppe, feste, gå på kino, være med venner, osv håper på at noen tar kontakt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
syn Skrevet 16. februar 2014 #17 Del Skrevet 16. februar 2014 Hei! Jeg utvider også gjerne omgangskretsen min! Jeg er ganske ny i Oslo, og selv om jeg allerede har et par-tre gode venninner her vil jeg gjerne ha fler. Jeg er 21 år, og bruker en del tid på trening og studier. Likevel har jeg alltid god tid til venninnekvelder med mat og film, shopping, byturer, vinkvelder osv. Så ta gjerne kontakt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
paz Skrevet 23. februar 2014 #18 Del Skrevet 23. februar 2014 (endret) - Endret 28. februar 2014 av paz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kari2 Skrevet 23. mai 2014 #19 Del Skrevet 23. mai 2014 Ble det noe av treffet deres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissPierce Skrevet 23. mai 2014 #20 Del Skrevet 23. mai 2014 Er en Fb side for jenter i Oslo området som søker venninner... Den heter Oslojenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå