hjertesukka Skrevet 17. desember 2013 #41 Skrevet 17. desember 2013 Det slo meg at han holder TS på gress.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #42 Skrevet 17. desember 2013 Det slo meg at han holder TS på gress. Det har vel slått meg også i grunn. Men så er det det at jeg ikke klarer å se det som bare negativt. Han er mye borte i forbindelse med jobb, og etter at hans forrige forhold røyk pga. de aldri så hverandre, har han annonsert at han ikke vil ha kjæreste før ting roer seg. Og jeg er ennå ung, så jeg har egentlig ikke dårlig tid, men allikevel.. Vil dere si jeg kan møte ham med hevet hode og verdigheten i behold?Anonymous poster hash: 9b6f4...d7e
militærjenta Skrevet 17. desember 2013 #43 Skrevet 17. desember 2013 Hopp i det og inviter han! Jeg synes det er best å gi et konkret tidspunkt når man inviterer noen, så mener det er best med "Middag hos meg i morgen? :)" Enig med denne! Gå for det! Er han interessert, og har tid så sier han ja takk, tror nå jeg Lykke til :D
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #44 Skrevet 17. desember 2013 Enig med denne! Gå for det! Er han interessert, og har tid så sier han ja takk, tror nå jeg Lykke til :D Jeg har allerede fått svar... (""*navnet mitt* bare fordi du er farlig søt og fristende, så kan jeg ikke kaste alt jeg har for middag. Vi får spise hver for oss og tenke på hverandre. ;)" ), og nå lurer jeg på om jeg bør være fornøyd med det svaret og kan møte ham med hevet hode..Anonymous poster hash: 9b6f4...d7e
militærjenta Skrevet 17. desember 2013 #45 Skrevet 17. desember 2013 Jeg har allerede fått svar... (""*navnet mitt* bare fordi du er farlig søt og fristende, så kan jeg ikke kaste alt jeg har for middag. Vi får spise hver for oss og tenke på hverandre. ;)" ), og nå lurer jeg på om jeg bør være fornøyd med det svaret og kan møte ham med hevet hode..Anonymous poster hash: 9b6f4...d7e Jeg så ikke det før i ettertid. Jeg ville vært greit fornøyd med svaret, men synes det var noe merkelig formulert. Men det er meg. Møt han med hevet hode og se hva som skjer. Hvordan tilstelning er det du skal på foressten?
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #46 Skrevet 17. desember 2013 Jeg så ikke det før i ettertid. Jeg ville vært greit fornøyd med svaret, men synes det var noe merkelig formulert. Men det er meg. Møt han med hevet hode og se hva som skjer. Hvordan tilstelning er det du skal på foressten? Han formulerer seg alltid litt rart og kryptisk.. Det er bare en julekonsert i den lokale kirken..Anonymous poster hash: 9b6f4...d7e
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #47 Skrevet 17. desember 2013 Jeg synes ikke du skal svare på den meldingen. Ta det positivt, men la han ta ballen videre. Du treffer han uansett til søndag. Anonymous poster hash: 74f90...58a Å ikke svare er det samme som å si at hun ikke er interessert. Meldingen var rar, men ikke negativ. Hadde svart litt lett og ledig, "det var dumt, men sees på søndag da" og så heller loddet stemningen face to face. Men hvis han har sagt at han ikke vil ha kjæreste ser jeg ikke helt hva du stresser med. Anonymous poster hash: 8eb7f...2ae
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #48 Skrevet 17. desember 2013 Å ikke svare er det samme som å si at hun ikke er interessert. Meldingen var rar, men ikke negativ. Hadde svart litt lett og ledig, "det var dumt, men sees på søndag da" og så heller loddet stemningen face to face. Men hvis han har sagt at han ikke vil ha kjæreste ser jeg ikke helt hva du stresser med. Anonymous poster hash: 8eb7f...2ae God idé Grunnen til at jeg "stresser" er vel fordi jeg i grunn føler jeg har fått han litt på gli. Og for å holde ham varm. Hva legger dere forresten i formuleringen "farlig søt og fristende"? Anonymous poster hash: 9b6f4...d7e
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #49 Skrevet 17. desember 2013 Det var da veldig så bombastisk, da. Hadde han ikke vært interessert, hadde han ikke svart. Da hadde det vært det samme for han om hun bare forsvant. Feigt, men sant. Så tanken har ikke falt deg at han svarte for å være høflig??? Hva skal han gjøre? spytte henne i ansiktet og si pell deg vekk kjerring, jeg er ikke interessert? Anonymous poster hash: d14ff...5e3 2
Gjest Snuppeluren Skrevet 17. desember 2013 #50 Skrevet 17. desember 2013 (endret) Så tanken har ikke falt deg at han svarte for å være høflig??? Hva skal han gjøre? spytte henne i ansiktet og si pell deg vekk kjerring, jeg er ikke interessert?Anonymous poster hash: d14ff...5e3 Hadde han svart KUN for å være høflig, så hadde han vel kanskje ikke åpnet med "du er farlig søt og fristende". Slikt skriver man som regel ikke til vennene sine engang, og hvertfall ikke til noen man ikke vil ha noe med å gjøre. Endret 17. desember 2013 av Snuppeluren 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #51 Skrevet 17. desember 2013 Hadde han svart KUN for å være høflig, så hadde han vel kanskje ikke åpnet med "du er farlig søt og fristende". Slikt skriver man som regel ikke til vennene sine engang, og hvertfall ikke til noen man ikke vil ha noe med å gjøre. Tro meg hvis han hadde den minste interessen av å spise middag hos henne/tilbringe tid med henne så hadde han gjort det. Det han skriver er bare for å ikke drite ut denne jenta, bare for å virke hyggelig ellers har det lite betydning. Hun virker til å være veldig desperat, han prøver bare å være høflig. Hadde han virkelig ikke hatt tid så hadde han forslått en annen dag. Farlig, søt og fristende har da ingen spesiell betydning! Det finnes menn som har sex med en jente, og sier langt mer finere ting til henne i senga, men dagen etter så lurer han seg unna henne. Å skrive farlig søt og fristende betyr ikke at han er interessert i henne. Det at han takker nei til middag og ikke foreslår en annen dag betyr derimot at han bare vil bli kvitt henne Anonymous poster hash: d14ff...5e3 2
Chloe- Skrevet 17. desember 2013 #52 Skrevet 17. desember 2013 Er det bare meg som leser "jeg har dame" i den meldingen? Det første jeg tenkte var at jeg måtte ha gått glipp av hvorvidt TS bare var en elskerinne i hovedinnlegget. :/ 3
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #53 Skrevet 17. desember 2013 Kan jeg bare si at du må slutte å overanalysere og heller bare se om du får en melding eller hvordan han oppfører seg mot deg på søndag. Ikke send melding til han, eller vær desperat etter å snakke med han på søndag, men la han komme til deg. Du har gjort ditt, ballen er på hans side. Og ikke sats alle kortene dine på han her, gå ut og snakk med andre, det er ingenting i veien med det så skal du se det ordner seg, og hvis han ikke er interessert så finnes det mange andre der ute som er det og som ikke skriver sære meldinger Anonymous poster hash: 8d6ef...c82
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå