Gå til innhold

Middag hos meg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har fortsatt troen! Han svarer nok i morgen! :)

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fortsatt troen! Han svarer nok i morgen! :)

Takk for støtten! :) Har du opplevd noe lignende? For å ikke grave meg helt ned, velger jeg å tro at han i det minste svarer. Da vi møttes for bare noen dager siden, virket han jo såå gira..

Anonymous poster hash: 9b6f4...d7e

Gjest Snuppeluren
Skrevet

Takk for støtten! :) Har du opplevd noe lignende? For å ikke grave meg helt ned, velger jeg å tro at han i det minste svarer. Da vi møttes for bare noen dager siden, virket han jo såå gira..Anonymous poster hash: 9b6f4...d7e

Jeg ville ha gitt ham ut dagen (!) til å svare på. Dersom han så meldingen mens han var på jobb//på vei fra jobb, kan det hende han tenkte "shit, det passer dårlig", og at han tenkte å svare senere, men da han kom fra jobb var han så sliten/begynte med andre ting, at han glemte det. Det betyr nødvendigvis ikke at han ikke er interessert, men fordi han i sitt hode allerede hadde lagt det fra seg, kan det være han ikke tenkte på å gi deg beskjed. Det kan også være at han "gruer" seg til å måtte svare deg negativt. Jeg tror nemlig ikke menn nødvendigvis skjønner at det å ikke svare er mye verre enn å få et negativt svar...

Jeg har også troen på at du får svar idag! Håper du har noe å gjøre, så du slipper å gå og vente på melding i hele dag.

Skrevet

Skjønner at du er stressa, TS! Jeg blir sånn selv. Har ved et par anledninger forsøkt å invitere flørten min med på noe. Utrolig nervepirrende når han bruker lang tid på å svare.
Men jeg fikk svar dagen etter:) Den ene gangen ble han med, og den andre gangen passet det dårlig.

Menn kan være treige med å svare. Alle kompisene mine er også sånn. Kan sende en melding å få svar flere dager etterpå... Håpløst:P

Det er fort gjort å glemme en melding litt hvis man er opptatt akkurat mens man får meldingen, så vi får tro han bare var travel akkurat da han fikk meldingen.

Anonymous poster hash: e292c...9c8
  • Liker 1
Skrevet

Skjønner at du er stressa, TS! Jeg blir sånn selv. Har ved et par anledninger forsøkt å invitere flørten min med på noe. Utrolig nervepirrende når han bruker lang tid på å svare.Men jeg fikk svar dagen etter:) Den ene gangen ble han med, og den andre gangen passet det dårlig. Menn kan være treige med å svare. Alle kompisene mine er også sånn. Kan sende en melding å få svar flere dager etterpå... Håpløst:PDet er fort gjort å glemme en melding litt hvis man er opptatt akkurat mens man får meldingen, så vi får tro han bare var travel akkurat da han fikk meldingen. Anonymous poster hash: e292c...9c8

Åh, takk! Nå reddet du dagen min litt, tror jeg... Da kan jeg hvertfall velge å holde på håpet i dag også. Han er av typen som er treg til å svare. Tviler på at det passer, men får jeg et realt svar, skal jeg være fornøyd.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har også opplevd å stille flørten et spørsmål på kvelden (mens jeg vet han fremdeles er våken) og allikevel få svar når han våkner dagen etter... Jeg vet han stort sett alltid har mobilen i lomma, så hvorfor han ikke svarer når han ser meldingen vet jeg ikke (bortsett fra når jeg vet han er på (vei til/fra) jobb. Sikkert mannfolklogikk.

Anonymous poster hash: 077b6...a53
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har roet meg litt, gir han litt mer tid.

Vår felles venninne mente jeg også burde gi han mer tid, men hun mente også at dersom jeg ikke hører noe, bør jeg sende en ny sms (evt. ringe) og "konfrontere" ham. Hva skal jeg i såfall skrive?

Men hvis han ikke svarer i det hele tatt, må jeg si jeg gruer meg noe fryktelig til søndag. Han er en av arrangørene bak tilstelningen, og jeg skal dit på grunn av ham (bindende påmelding), noe han helt sikkert skjønner. Dog, jeg har ikke sagt at jeg kommer. Skal jeg la ham se meg, men la være å gå bort og snakke med ham (heller la ham komme til meg), eller skal jeg gjemme meg slik at han ikke ser meg heller.

Skrevet

Vår felles venninne mente jeg også burde gi han mer tid, men hun mente også at dersom jeg ikke hører noe, bør jeg sende en ny sms (evt. ringe) og "konfrontere" ham. Hva skal jeg i såfall skrive?

Men hvis han ikke svarer i det hele tatt, må jeg si jeg gruer meg noe fryktelig til søndag. Han er en av arrangørene bak tilstelningen, og jeg skal dit på grunn av ham (bindende påmelding), noe han helt sikkert skjønner. Dog, jeg har ikke sagt at jeg kommer. Skal jeg la ham se meg, men la være å gå bort og snakke med ham (heller la ham komme til meg), eller skal jeg gjemme meg slik at han ikke ser meg heller. Anonymous poster hash: 9b6f4...d7e

Venninnen din gir deg dårlige råd. Du bør verken ringe eller sende ny melding dersom han ikke svarer. Det er en del jenter som prøver å snu enhver avvisning til at han likevel er interessert. Dette gir venninne forhåpninger om ikke er reelle. Dersom han ikke svarer synes jeg du bør lese boka /se filmen "he's not that into you. "

• Liker 5
Skrevet

Venninnen din gir deg dårlige råd. Du bør verken ringe eller sende ny melding dersom han ikke svarer. Det er en del jenter som prøver å snu enhver avvisning til at han likevel er interessert. Dette gir venninne forhåpninger om ikke er reelle. Dersom han ikke svarer synes jeg du bør lese boka /se filmen "he's not that into you. "

Jeg velger å være ærlig med deg. For guds skyld IKKE kontakt han hvis han ikke svarer deg. Du har invitert han til å spise middag hos deg, ikke spurt om han vil gifte seg med deg! Hvis han ikke er interessert i å komme eller svare deg så bør du holde deg langt unna han. Alle sjekker mobilen sin tusen ganger daglig. Og bli invitert til middag er bare koselig, han har garantert sett smsen din for lenge siden

Anonymous poster hash: d14ff...5e3

• Liker 3
Skrevet

Men hvis han ikke svarer i det hele tatt, må jeg si jeg gruer meg noe fryktelig til søndag. Han er en av arrangørene bak tilstelningen, og jeg skal dit på grunn av ham (bindende påmelding), noe han helt sikkert skjønner. Dog, jeg har ikke sagt at jeg kommer. Skal jeg la ham se meg, men la være å gå bort og snakke med ham (heller la ham komme til meg), eller skal jeg gjemme meg slik at han ikke ser meg heller.

Dette er ikke et godt råd med mindre du takler svært godt direkte avvisning. Jeg sier ikke at det er det som garantert kommer til å skje, men noen ganger er det best å se tingene som de er. Jeg har skrevet litt om det her: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=795486

Venninder, både gode og dårlige, sier som regel det de tror du ønsker å høre for å slippe å være den som lager dårlig stemning. Dersom denne mannen er interessert i deg kommer han til å svare uansett om du maser eller ikke.

Spar deg selv for mye stress og la det hele gå. Lett for meg å si, det vet jeg - men det er det beste for deg selv på lang sikt.

Når det gjelder søndagen så ville det blitt enda mer kleint dersom du konfronterer han med et uheldig utfall, ville det ikke?

Hvis han ikke svarer før søndagen ville jeg likevel gått og "latet som ingenting" - altså som om du egentlig ikke bryr deg :-)

• Liker 2
Skrevet

Dette er ikke et godt råd med mindre du takler svært godt direkte avvisning. Jeg sier ikke at det er det som garantert kommer til å skje, men noen ganger er det best å se tingene som de er. Jeg har skrevet litt om det her: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=795486

Venninder, både gode og dårlige, sier som regel det de tror du ønsker å høre for å slippe å være den som lager dårlig stemning. Dersom denne mannen er interessert i deg kommer han til å svare uansett om du maser eller ikke.

Spar deg selv for mye stress og la det hele gå. Lett for meg å si, det vet jeg - men det er det beste for deg selv på lang sikt.

Når det gjelder søndagen så ville det blitt enda mer kleint dersom du konfronterer han med et uheldig utfall, ville det ikke?

Hvis han ikke svarer før søndagen ville jeg likevel gått og "latet som ingenting" - altså som om du egentlig ikke bryr deg :-)

Jeg velger å være ærlig med deg. For guds skyld IKKE kontakt han hvis han ikke svarer deg. Du har invitert han til å spise middag hos deg, ikke spurt om han vil gifte seg med deg! Hvis han ikke er interessert i å komme eller svare deg så bør du holde deg langt unna han. Alle sjekker mobilen sin tusen ganger daglig. Og bli invitert til middag er bare koselig, han har garantert sett smsen din for lenge siden Anonymous poster hash: d14ff...5e3

Tusen takk for råd og "støtte". Han svarte, så å si i det han slo opp øynene tror jeg. Men jeg vet ikke helt om jeg skal være fornøyd med svaret eller ikke.. : "*navnet mitt* bare fordi du er farlig søt og fristende, så kan jeg ikke kaste alt jeg har for middag. Vi får spise hver for oss og tenke på hverandre. ;)"

Var det "positivt" tross alt?

Skrevet

...og skal jeg svare ham? Jeg mente det jo bare som et hyggelig tilbud, ikke noe han MÅTTE.

Skrevet

Jeg synes ikke du skal svare på den meldingen. Ta det positivt, men la han ta ballen videre. Du treffer han uansett til søndag.

Anonymous poster hash: 74f90...58a
Skrevet

Jeg synes ikke du skal svare på den meldingen. Ta det positivt, men la han ta ballen videre. Du treffer han uansett til søndag. Anonymous poster hash: 74f90...58a

Så du synes ikke meldingen var "krass"? Første gang jeg leste den, syntes jeg det, og følte et behov for å forklare meg, men nå leser jeg den med andre briller...

Skrevet

Så du synes ikke meldingen var "krass"? Første gang jeg leste den, syntes jeg det, og følte et behov for å forklare meg, men nå leser jeg den med andre briller...

Jeg skjønner behovet ditt, men hold igjen. Han slipper ikke alt han har i hendene for å møte deg, så det kan være greit for deg selv og din egen selvrespekt å holde litt igjen. Særlig når du vet du ser han igjen uansett.

Anonymous poster hash: 74f90...58a

Gjest Snuppeluren
Skrevet

Så du synes ikke meldingen var "krass"? Første gang jeg leste den, syntes jeg det, og følte et behov for å forklare meg, men nå leser jeg den med andre briller...Anonymous poster hash: 9b6f4...d7e

Ser da ingenting krasst i den meldingen? :)

Skrevet

Jeg synes heller ikke den meldingen var krass. Det at han ikke kaster alt han har i hendene og kommer, vitner jo bare om at han er pliktoppfyllende og holder de avtalene han allerede har. Og det er jo en god egenskap? Og det faktum at han bare svarer er jo også et godt tegn - det betyr jo at han vil holde på deg.

Anonymous poster hash: 077b6...a53

Skrevet

Det er ikke et svar jeg hadde blitt skuffet over hvertfall :)

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk for råd og "støtte". Han svarte, så å si i det han slo opp øynene tror jeg. Men jeg vet ikke helt om jeg skal være fornøyd med svaret eller ikke.. : "*navnet mitt* bare fordi du er farlig søt og fristende, så kan jeg ikke kaste alt jeg har for middag. Vi får spise hver for oss og tenke på hverandre. ;)"

Var det "positivt" tross alt?

Han vil ikke ha deg, Kan du slutte å være så desperat kvinne?

• Liker 2
Skrevet

Han vil ikke ha deg, Kan du slutte å være så desperat kvinne?

Det var da veldig så bombastisk, da. Hadde han ikke vært interessert, hadde han ikke svart. Da hadde det vært det samme for han om hun bare forsvant. Feigt, men sant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...