Gå til innhold

Middag hos meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har flørtet en del med en fyr den siste tiden. Møtte ham sist for bare noen dager siden. Da virket han nesten mer begeistret enn noen gang. Det var da lenge siden vi hadde sett hverandre, ettersom han har vært bortreist i mer eller mindre hele høst. Jeg har tidligere prøvd å ta initiativ til å møtes, men de gangene jeg har prøvd, har han enten ikke vært hjemme, eller han har vært opptatt på annet vis. Han har også noen hektiske dager nå i desember, men jeg vet at han har en inneklemt fridag imorgen. Etter å ha fortalt venninnene mine om hvordan "det gikk" når vi møttes sist, mener de jeg bør smi mens jernet er varmt og be ham på middag. (Til og med min mor mener dette!) Jeg er vel i grunn ikke lenger i tvil om at han liker meg, i det minste har lyst på meg, men jeg vet ikke om han vil noe mer. Blir det teit å be ham på middag? Jeg innrømmer at jeg er redd for å bli avvist. Og hvordan skal jeg i såfall formulere meg? "Middag hos meg i morgen? :)" eller "Middag hos meg en gang du har tid?"

Jeg ser han dessuten på søndag uansett, så er det bedre å drøye det, og heller sende melding etter søndagen? Jeg er virkelig i villrede...

Anonymous poster hash: 9b6f4...d7e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor bor han ?

Anonymous poster hash: de953...f5c
Skrevet

Hopp i det og inviter han! Jeg synes det er best å gi et konkret tidspunkt når man inviterer noen, så mener det er best med "Middag hos meg i morgen? :)"

• Liker 2
Skrevet

Hopp i det og inviter han! Jeg synes det er best å gi et konkret tidspunkt når man inviterer noen, så mener det er best med "Middag hos meg i morgen? :)"

Det er det jeg tenker også, at jeg må gi han ett tidspunkt, og ikke gi inntrykk av at jeg er til hans disposisjon uansett når han måtte finne det for godt. (Jeg er jo selvfølgelig åpen for at han foreslår en ny dag)

Men det som holder meg igjen, er at det er en høyt verdsatt fridag, og da vet jeg han liker å sove lenge og å koble av med tvspill e.l...

Også er det det at jeg er redd for at det blir kleint på søndag. Jeg MÅ ikke nødvendigvis ikke snakke med ham da, men sannsynligheten for at han i det minste ser meg, er stor... Men det er kanskje en bagatell? Og hvis det ikke passer, skal jeg bare heve meg over det og gå videre, eller bør jeg da holde en lav profil?

Skrevet

Du vet hvor du står hvis du inviterer ham på middag og han ikke kommer da.

Skrevet

Du vet hvor du står hvis du inviterer ham på middag og han ikke kommer da.

Det er det jeg tenker også, og det er nettopp derfor jeg har lyst til å gjøre det. Men: er det lurt av meg å vente til vi har møttes på søndag? (Vi skal på en felles tilstelning) Eller skal jeg bare kline til? Han har absolutt vist meg interesse, og da må der vel være lov å ta initiativ? Er det frekt å forsøke å "kapre" fridagen hans?

Skrevet

Det er det jeg tenker også, og det er nettopp derfor jeg har lyst til å gjøre det. Men: er det lurt av meg å vente til vi har møttes på søndag? (Vi skal på en felles tilstelning) Eller skal jeg bare kline til? Han har absolutt vist meg interesse, og da må der vel være lov å ta initiativ? Er det frekt å forsøke å "kapre" fridagen hans?

Nei.

Skrevet

Helt enig med gjest. Er han interessert, vil han komme. Bare et lite obs: middagsinvitasjon kan fort tolkes som invitasjon til sex også...men det er du forhåpentligvis klar over ;)

Skrevet

Helt enig med gjest. Er han interessert, vil han komme. Bare et lite obs: middagsinvitasjon kan fort tolkes som invitasjon til sex også...men det er du forhåpentligvis klar over ;)

Jeg sendte invitasjonen like over kl. 20.00... Han har ennå ikke svart. Vet han var på jobb hvertfall til 20-21-tiden. Mulig han ikke dro rett hjem etterpå heller. Han er et nattemenneske, og det er ikke sjelden jeg får svar/sms midt på natten, men allikevel.. Er jeg hysterisk som blir stresset når han ikke har svart innen 3-4 timer?

Skrevet

Jeg sendte invitasjonen like over kl. 20.00... Han har ennå ikke svart. Vet han var på jobb hvertfall til 20-21-tiden. Mulig han ikke dro rett hjem etterpå heller. Han er et nattemenneske, og det er ikke sjelden jeg får svar/sms midt på natten, men allikevel.. Er jeg hysterisk som blir stresset når han ikke har svart innen 3-4 timer?

Glemte å legge til: "Når jeg vet han sannsynligvis var opptatt da han fikk meldingen"

Skrevet

Hva svarte han?

Anonymous poster hash: d14ff...5e3
Skrevet

Les mine to siste innlegg

Hva svarte han?

Skrevet

Han svarte at han ikke kan komme på middag :(

Skrevet

Han svarte at han ikke kan komme på middag :(

Åh :( Foreslo han en annen dag?

Skrevet

Åh :( Foreslo han en annen dag?

Den der var ikke meg. Han har fortsatt ikke svart...Jeg velger å sette telefonen på lydløs og gå og legge meg. Håper på svar i natt, selv om jeg har begynt miste troen.. Jeg skjønner bare ikke hvorfor han er så feig.

HVIS HAN IKKE SVARER, SKAL JEG HOLDE EN LAV PROFIL NÅR JEG MØTER HAM PÅ SØNDAG, ELLER SKAL JEG LATE SOM INGENTING?

Skrevet

Den der var ikke meg. Han har fortsatt ikke svart...Jeg velger å sette telefonen på lydløs og gå og legge meg. Håper på svar i natt, selv om jeg har begynt miste troen.. Jeg skjønner bare ikke hvorfor han er så feig.

HVIS HAN IKKE SVARER, SKAL JEG HOLDE EN LAV PROFIL NÅR JEG MØTER HAM PÅ SØNDAG, ELLER SKAL JEG LATE SOM INGENTING?

Hvorfor skal du late som ingenting? Vær ærlig med han! Hvis folk ikke kommuniserer med hverandre når de er lei seg eller såret så er det ingen problemer som blir løst. Hvis han er så feig at han ikke svarer deg, bør du være dame nok til å ikke late som om ingentig har skjedd når dere møtes på søndag

Skrevet

Hvorfor skal du late som ingenting? Vær ærlig med han! Hvis folk ikke kommuniserer med hverandre når de er lei seg eller såret så er det ingen problemer som blir løst. Hvis han er så feig at han ikke svarer deg, bør du være dame nok til å ikke late som om ingentig har skjedd når dere møtes på søndag Anonymous poster hash: d14ff...5e3

Jeg skulle ønske jeg kunne være sint på ham. I stedet er jeg bare lei meg og sint på meg selv som trodde at alle komplimentene, berøringene, alt han har sagt og gjort til og mot meg har vært ekte. Og så tør han ikke takke nei til en middagsinvitasjon en gang. Jeg føler meg som verdens største idiot.

• Liker 1
Skrevet

Huff.. så dumt ts :(

Tenkte jeg skulle invitere "flørten" min på middag i morgen, men vet sannelig ikke om jeg tørr.

Anonymous poster hash: 9d9c6...d0b

Skrevet

Huff.. så dumt ts :(

Tenkte jeg skulle invitere "flørten" min på middag i morgen, men vet sannelig ikke om jeg tørr.

Anonymous poster hash: 9d9c6...d0b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...