Gå til innhold

*bakepulver*s hevebok


*bakepulver*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Herregud. Jeg har blitt mamma. Jeg klarer fortsatt ikke å innse det, men mannen min sitter i en stol her borte med en sovende jente på brystet, så det må jo være sant.

0530 kom hun, litt motvillig. Etter å ha trykt i 40 min uten å ha kommet fryktelig langt, ble det bestemt å bruke sugekopp fordi hun hadde ganske høy puls. Det var inn i helsikes ubehagelig og litt dramatisk, men det gikk helt fint. Hun hosta og surkla fostervann ganske lenge og var nok ganske kvalm, men der gikk seg til. Hun fatta poenget med puppen etterhvert og. Sånn ish. :fnise:

3500 g og 50 cm lang. Akkurat passe. Den store forelskelsen kom ikke med en gang, men jeg er sliten, glad, betatt og forfjamsa. :)

Gratulerer så mye med lille jente :nigo::hjerte: God innsats av mammaen hennes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer! :strix::grine::rodmer:

De ser litt snåle ut, er litt uforståelige og man er sliten i begynnelsen, så det er helt lov at følelsene lar vente litt på seg!

Og er ikke magen din deilig bolledeigmyk nå? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Åååå herlighet!! Ei lita jente :rodmer: gratulerer så utrolig mye til dere begge to! :strix:

Godt å høre at det står bra til nå, når forfjamselsdn har lagt seg skal du se at den lyserosa nyfødtbobla siger på :fnise: og så kommer ammetåka utenpå der igjen.

Hurra for lille!!! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker meg inn med en liten blomsterkvast jeg også! :blomst:

Gratulerer så mye med en liten jente! Og godt jobba til mor!

"Forfjamselse" synes jeg egentlig er veldig dekkende :ler: Klart det er en fantastisk stor opplevelse, men det er litt merkelig også. Et splitter nytt menneske!

Kos dere masse med den lille perfekte sjefen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!! Håper alt går bra, og at dere koser dere masse. Nyt tida som kommer nå :) Jeg bomma på to datoer jeg, men tippa riktig kjønn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle gratulasjoner :)

Noen observasjoner så langt:

- Hun har pappan sin rundt lillefingeren

- Den lillefingeren er innmari liten

- Suging fungerer bedre enn prompelyder når hun skal die. Merkelig nok.

- Litt ukorrekt: hun er ikke den søteste babyen i verden. Men hun er den fineste, beste og mineste.

- Bek er ekle greier

- kommer nok aldri til å bekymre oss for lungekapasiteten eller stemmebåndene hennes :ler:

Endret av *bakepulver*
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...