Gå til innhold

*bakepulver*s hevebok


*bakepulver*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ringt føden igjen! Hun sa, som jeg mistenkte, at det nok var greit å bli hjemme en stund til, gjerne til riene varer i sånn ca 1 minutt. Passer meg ypperlig, tror jeg slapper av mer her hjemme.

Smertenivå nå er på litt sånn godt voksen leggkrampe :opplyser:

Spennendeeeeee :nigo: Praktisk med kort avstand til sykehuset :)

Teenk, "snart" er du mamma til en ***** :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå her har det skjedd ting!! Så spennende! Godt jeg har fått lagt ungen min så jeg kan følge med her :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spenstig at du sitter hjemme i sofaen mens riene herjer :ler:

Ønsker deg lykke til på alle mulige måter, håper at fødselen går bra og at det ikke blir noen komplikasjoner, og at det ikke blir så veeeldig langvarig! :klem: husk å puste! For hver rie er det èn rie mindre igjen til mål!

Til mannen: lykke til til deg også! Vær god med mammaen, og gjør som hun sier, hvor urasjonelt det enn kan virke :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du skal henge i og føde før jeg legger meg, altså :snurt:

Eller, vent, jeg har en tre uker gammel baby i hus. Jeg får nok fulgt med litt i natt også :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå.. Jeg er så sjaluuuu. Vil au føde :hoho:

Så spennende altså. Jeg vil ikke vite kjønn neste gang jeg altså :opplyse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fødebagen er i bilen, mannen har pakket sitt, oppvasken er rydda vekk og bilsetet montert. No problemo!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mine rier var veldig varierende. Ikke noe symmetri på de annet en kanskje lengden :klo: Husker ikke helt. Men husker at jeg kunne ha 3 stk i løpet av 5 minutter før det gikk hele 10 minutter før det kom en ny.. Hadde det starta av seg selv aner jeg ikke når jeg hadde dratt inn til føden. Er jo ingen krise å dra på sjekk for å dra hjem igjen da :)

Masse lykke til i natt :klemmer: Skal sjekke KG på mobilen kl 5.45 i morgen rett etter vekkeklokka har ringt.. Og jeg gleder meg :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nesevisa

Snikleser melder seg i aller siste liten for å ønske et stort LYKKE TIL!!

(Mine rier ble aldri regelmessige, men på et tidspunkt skjønte jeg at føden var plassen å dra likevel...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fødebagen er i bilen, mannen har pakket sitt, oppvasken er rydda vekk og bilsetet montert. No problemo!

Nurk i bilsete (snart). :rodmer:

Lykke til, håper og tipper alt går knirkefritt! :jepp::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhhhhhh action her joooo!!!!!!!!! :bond: Får jo helt gåsehud/ :grine: av å lese igjennom de siste sidene! :fnise: Masse, masse lykke til til dere alle!!!! :strix::duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...