Gå til innhold

*bakepulver*s hevebok


*bakepulver*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åååå… gratulerer så mye med mannen :nigo: Det hørtes jo perfekt ut :)

Kjenner jeg er skikkelig nysgjerrig på hva dere jobber med jeg nå :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jevne striper er kjekt :jepp:

Kan jeg også få PM? Ble nysgjerrig på om det er riktig eller feil retning han skal pendle i :nigo:

Pappa har pendlet mellom Tønsberg og Oslo i alle år, som gir en tilsvarende pendletid. Og han elsker det. Som han sa "hvor mange småbarnsfedre har tre timer hver dag hvor de kan gjøre akkurat det de vil?" :fnise:

Du blir snaaart mamma! Og jeg synes du skal føde før du blir ferdig, siden jeg ikke rakk å strikke ferdig genseren en gang :ler:

Pffff, leste innlegget ditt for ham, da svarte han med "jamen, å sitte på en buss er jo ikke det jeg vil!". Dårlig innsats på egenmotivasjonen her :hoho:

Også døh - JEG skal bli for sent ferdig med MITT prosjekt fordi du ble det med ditt? Jeg har aldri sett for meg deg som spesielt hevngjerrig!? :ler:

Når begynner han i ny jobb da? Rekker han å begynne før han skal ha to uker pappaperm tro? :)

Han har ikke fått oppstartsdato og sånt enda, de skal diskutere detaljene til uka :) Håper nesten litt på at han kan starte liiiitt senere enn to uker etter fødsel, hehe.

Åhhh så fint! Gratulerer!!!! :hoppendeglad:

Jaaaaa, hurra!

Har formidlet gratulasjoner, og skal formidle takk tilbake! :opplyser:

Åååå… gratulerer så mye med mannen :nigo: Det hørtes jo perfekt ut :)

Kjenner jeg er skikkelig nysgjerrig på hva dere jobber med jeg nå :sjenert:

Kan sende deg PM ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...termindag! smiley-happy057.gif

...og absolutt ingen ting å melde. Eller: jeg hadde 5 min med mensmurringer. I forigårs. Og kanskje noe som ligna på en brøkdel av en slimpropp på dopapiret i morges. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pft, du har gooood tid. En hel uke igjen :nigo:

Du bestemmække sånt selv om du er moderator! :snurt:

Du er jo såååå treig! :fnise:

Slimpropp er bra! Da føder du i morra.

Pah, riiiiiight. :ler:

Slimproppen min kom tre uker før, ingen grunn til panikk :)

Jeg vet, det var jo det som var poenget. Kjedelig få grunner til panikk :lol:

Gratulerer så mye til mannen, høres kjempebra ut! Og alt kommer nok til å ordne seg :)

Termindato! :hoppe:

Angsten har gått over nå, nå er det bare kjempekult. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste du ikke de nye brukervilkårene? Vi modder har mer makt nå :nigo::lur:

Uff, nei, ikke spøke med sånt. Lei? :kose:

Kilde?

;)

Mneeei, i grunnen er jeg faktisk ikke så kjempelei enda. Faktisk. Men jeg er litt utålmodig. Og den der jækla barnehagefristen nærmer seg jo :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du føder før barnehagefristen kan du skjønne :) Nå som en brøkdel (eller mer) av slimproppen er ute så kan ting begynne å skje, selv om det ikke skjer i kveld. Håper du koser deg med noe godt nå, og hviler deg masse. Ikke lenge til det skjer nå altså, bare noen dager til så kommer babyen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har passert termindato, og er ikke kjempelei? Hva er du laget av, kvinne?! :overrasket:

Heier på at han kommer før fristen! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du føder før barnehagefristen kan du skjønne :) Nå som en brøkdel (eller mer) av slimproppen er ute så kan ting begynne å skje, selv om det ikke skjer i kveld. Håper du koser deg med noe godt nå, og hviler deg masse. Ikke lenge til det skjer nå altså, bare noen dager til så kommer babyen!

Jeg kosa meg i går! :opplyser: kom i skade for (heh) å kjøpe en boks med makroner da jeg var innom et konditori. Så i går kveld ble det dem...og Game of Thrones. Hvada, rar kombinasjon? :ler:

Vi har vært så treige med å få sett GoT, så permisjonstiden blir brukt til å se et par episoder om dagen. Straks halvveis i sesong 3 nå, kanskje Lille vil at vi skal få sett ferdig før h*n kommer? :P

Du har passert termindato, og er ikke kjempelei? Hva er du laget av, kvinne?! :overrasket:

Heier på at han kommer før fristen! :duskedame:

Vetikke? :sjenert:

Jeg er i god form da, det har vel endel med saken å gjøre. Og vettskremt, er mer behagelig å utsette det StoreUkjente da. :ler: men jeg begynner å bli utålmodig, altså!

Forøvrig skjer det ingen verdens ting her :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ting å finne på er jeg stort sett aldri i beit for, heldigvis.Kjeder meg aldri, jeg :) Strikker nytt babyteppe, har laget masse digre porsjoner med middag for å fylle opp fryseren (såpass at nå er den faktisk helt stappa full. Akh, jeg vil ha større fryser!), og i går fikk jeg endelig kludra ned et slags fødebrev både til jordmor og noen "instrukser"/tips til mannen... Mulig det var fullstendig poengløst iom. at jeg ikke aner hvordan jeg vil reagere, men det er jo greit å ha gjort seg noen tanker om ditt og datt. Så får man heller bare gi opp dem etter fem minutter ;)

Ja, også har jeg fått sydd ferdig babyredet! :laugh:

14842996888_305c757752_c.jpg

14842873509_2be14acaa1_c.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du er! :) Mitt ble litt mislykka men brukbart. Fint mønster!

Slimproppen min gikk 9 timer før vannet gikk men det var det, for skjedde ikke mer av seg selv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...