Gå til innhold

*bakepulver*s hevebok


*bakepulver*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bare 3 uker igjen?!! :sjokkert:

Så herlig å få unna rydding og vasking :jepp:

Nope!

Nå er det ...TO UKER! 38 uker på vei i dag! :strix::bond: Fra i morgen av regnes det som "innenfor termin" hvis Lille skulle bli født. :hakeslepp:

*feire 38 uker*

14886150413_621bb003ed.jpg

14863818594_7cf3aa9876.jpg

14863818884_d3b84a4921.jpg

Synes ikke så godt på disse bildene (dårlig lys og alt det der...), men det har dukka opp noen små strekkmerker på undersiden av magen. Klarer jeg å leve heeeelt fint med, kjenner jeg. Også har den stadig noen små blåmerker, riper og sånt - for jeg dytter jo den jækla magen borti alt hele tiden! :ler:

Har folket en fin lørdag? :)

Endret av *bakepulver*
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Veldig fin mage! Tenk at den lille der snart skal ut og møte verden :)

Fin lørdag her, hjemmelaget sushi på gang :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du ser flott ut! :)

Du veit at vi tror du ligger på føden når du bruker lang tid på å svare?? :O

Endret av KatteLatte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå.. nydelig mage :rodmer: Sjaluuuuu :fnise:

Ja du vet det at nå er det meldeplikt her inne hver dag.. Og om en uke minst 3 ganger om dagen :opplyser::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh, takk! Og slapp av, Kakaodamen, snart våkner du med en sånn mage du og! ;)

Pfff, mas og kommandoer funker omvendt på meg! Nå kommer jeg til å bruke dobbelt så lang tid på å svare, bare i trass! :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig er du! Wow, 38 uker allerede :hakeslepp: da jeg var 38 uker på vei, var jeg forberedt på at det enda var tre uker til fødsel. Fødte på 39 blank :ler:

Var og snuste på en ukesfersk baby i dag, herreguuuuuud så liten!! :rodmer: det kan rett og slett IKKE stemme at lillemor var sååå lita. :jolie:

Man glemmer det så alt for fort, hvor knøttete de nyfødte virkelig er :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååååh, takk! Og slapp av, snart våkner du med en sånn mage du og!

Og snart våkner du på denne tiden av døgnet! :sjarmor:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Var og snuste på en ukesfersk baby i dag, herreguuuuuud så liten!! :rodmer: det kan rett og slett IKKE stemme at lillemor var sååå lita. :jolie:

Man glemmer det så alt for fort, hvor knøttete de nyfødte virkelig er :sukk:

En venninne av meg fødte en bitteliten baby på termin - det er seriøst den minste babyen jeg har sett "live". Så liten at jeg ikke turde holde den.

Ellers er lukten av en nyfødt baby helt himmelsk. Holdt en en gang som suttet på skulderen min. Vi sovnet begge to i sofaen :). <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fine magen :hjerte:

Og 38 uker, snart i mål!

Ja, hjelpes! Det er vel fra i dag at det regnes som innenfor termin. Det har gått så fort! En del av meg er ikke klar for det her i det hele tatt, en annen del gleder seg vilt!

Nydelig er du! Wow, 38 uker allerede :hakeslepp: da jeg var 38 uker på vei, var jeg forberedt på at det enda var tre uker til fødsel. Fødte på 39 blank :ler:

Var og snuste på en ukesfersk baby i dag, herreguuuuuud så liten!! :rodmer: det kan rett og slett IKKE stemme at lillemor var sååå lita. :jolie:

Man glemmer det så alt for fort, hvor knøttete de nyfødte virkelig er :sukk:

Jeg synes ungen virker svær nå jeg, nå som de appene mine sier at den veier rundt 3 kg. Husker da den var på størrelse med et sesamfrø, liksom! :hoho: jeg innså litt hvor små de er da jeg pakka ned like mange skift til meg og til Lille i sykehusbagen. Var liksom litt forskjell i hvor stor plass det tok :ler:

Og snart våkner du på denne tiden av døgnet! :sjarmor:

Hysjda! :ler:

Så flott du er!

Så koselig sagt, takk!

En venninne av meg fødte en bitteliten baby på termin - det er seriøst den minste babyen jeg har sett "live". Så liten at jeg ikke turde holde den.

Ellers er lukten av en nyfødt baby helt himmelsk. Holdt en en gang som suttet på skulderen min. Vi sovnet begge to i sofaen :). <3

Eeeeh, er det nå jeg skal innrømme at jeg er livredd for å ta i sånne bittesmå? Dette kan jo bli festlig :ler: (regner med det går seg veldig fort til, altså)

Og ja, babylukt er fantastisk :rodmer:

Så kjempefin mage! :rodmer:

Takk! *blir glad*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

INGEN TING i tickeren min stemmer, forøvrig. :opplyser:

Hm ... To much information lissom :fnise:

Endret av Blondie65
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...