Gå til innhold

*bakepulver*s hevebok


*bakepulver*

Anbefalte innlegg

Hihihi. Baby...på en seng av lammestek. :ler:

Og vi som var så dumme at vi kjøpte madrass i dag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fine kosedyr! Lammestek i bunnen av vogna hadde tatt seg ut? Går utifra at baby foretrekker madrass framfor lammestek :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stille noen dager? Meldeplikt altså! Men jeg har jo bestemt at det er neste torsdag det skal skje :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, her er det lite som skjer, altså!

Jeg har begynt å strikke på et nytt teppe. Pinnestrl 8, så det går ganske fort. Noen som vil tippe om det er teppet eller babyen som blir ferdig først?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, her er det lite som skjer, altså!

Jeg har begynt å strikke på et nytt teppe. Pinnestrl 8, så det går ganske fort. Noen som vil tippe om det er teppet eller babyen som blir ferdig først?

Jeg tipper babyen! Den skal jo komme på lørdag :jepp:

Så gøy at du strikker enda et teppe! Hvilket garn/farge? Jeg er fullstendig avhengig av å strikke. MÅ strikke hver dag, helst hele tiden :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på kontroll hos jordmor. Alt fint og normalt. Ser ut som om Lille har flytta litt på seg; h*n har veldig lenge ligget med ryggen mot min høyreside, nå lå h*n mer mot andre siden. Og det er jo bra - mindre sjanse for å få en stjernekikker! (som betyr a de fødes med ansiktet opp i stedet for ned. Blir gjerne litt lengre fødsler, litt mer vondt og må oftere til med sugekopp eller tang da)

Jordmor spurte og om jeg kjenner mye bevegelse, og det gjør jeg jo. Noe så voldsomt. I går kveld føltes det som om ungen prøvde å kravle ut av/bokse seg gjennom/sparke hull på magen, ribbeina, underlivet og ryggen min samtidig. :ler: Og da jordmor skulle lytte etter hjertelyden, så sparka Lille vekk doppleren :hoho:

Jeg tipper babyen! Den skal jo komme på lørdag :jepp:

Så gøy at du strikker enda et teppe! Hvilket garn/farge? Jeg er fullstendig avhengig av å strikke. MÅ strikke hver dag, helst hele tiden :fnise:

Jeg har hatt lyst på et litt "grovt" strikketeppe, og siden det går fortere å strikke også, så passer det i grunnen perfekt! Kjøpte Sandnes Easy. Supermykt og tjukt og fint! To gråtoner og en gul:

easy_1032_medium.jpg

easy_1055_medium.jpg

easy_2206_medium.jpg

Tenkte å lage striper i ujevne tykkelser. Litt inspirert av det her:

Grey-Yellow-and-White-Stripe-Throw-Blank

Skulle gjerne hatt litt mørkere, mer okerfarget gul. Men et sted får denne perfeksjonismen stoppe :fnise:

Jeg tror teppet blir ferdig først, og at baby kommer på mandag! :jepp:

....det som sjokkerer meg mest med det er at du tror jeg rekker å bli ferdig med teppet så fort :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruN strikker mor aass til meg i okergult :hjerte: SÅ fint!!! Nå skal du føde snart, ekke de sick? Ikke lov i morgen mellom 12.30-14.30, for da er jeg på et fly :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

---

....det som sjokkerer meg mest med det er at du tror jeg rekker å bli ferdig med teppet så fort :lol:

:laugh: Jeg har troen på deg! :jepp:

Apropos perfeksjonisme; jeg har snart brukt to år på å bestemme meg for heklegarnsfarger .. og jeg har ikke lært å hekle enda! :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok et kjempetøft teppe! Liker fargene og stripene! Og garnet. :fnise:

Snart sitter du og ser på strikkeinspirasjon på instagram, og garnhaugene vokser rundt deg :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det nærmer seg nå..! ;) hvordan er formen?

Fortsatt forbaska bra, i grunn! ekkenet oppfører seg og det er ikke noe vondt hverken her eller der, ikke litervis med vann på ett sted, sover ganske godt, og den mentale formen er egentlig veldig god den også! Kan virkelig ikke klage, altså! :jepp:

Tre av mine største problemer i verden nå er:

- blitt stukket av veps i en finger. Den har jo hovna opp. Så mannen ler av meg og sier at det ser ut som om jeg har én mannefinger :snurt:

- det er lunsjtid, men jeg har bakt og spist litt mye kakedeig, og har ikke så lyst på ordentlig mat. Selv om jeg burde. :ler:

- jeg innser at jeg har kjøpt alt for lite garn. Og det er pes å skulle komme seg til garnbutikken og kjøpe mer :P

Jeg har det vel ganske bra ;)

:laugh: Jeg har troen på deg! :jepp:

Apropos perfeksjonisme; jeg har snart brukt to år på å bestemme meg for heklegarnsfarger .. og jeg har ikke lært å hekle enda! :ninja:

Hahahaha, jeg har noen sånne prosjekter jeg og! Om de kan kalles prosjekter i det hele tatt. :fnise:

Det blir nok et kjempetøft teppe! Liker fargene og stripene! Og garnet. :fnise:

Snart sitter du og ser på strikkeinspirasjon på instagram, og garnhaugene vokser rundt deg :opplyser:

.......jeg vet. :redd: Problemet er at garnhaugene må få plass ved siden av stoff- og sytilbehørhaugene, smykkemekkehaugene, bokhaugene, fotohaugene, tegnehaugene og alle de andre haugene. Jeg ar for mange interessert, ass. Det blir vel fort en babyhaug eller fem etterhvert også. (ting til babyen, altså. Ikke hauger med babyer.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, her er det lite som skjer, altså!

Jeg har begynt å strikke på et nytt teppe. Pinnestrl 8, så det går ganske fort. Noen som vil tippe om det er teppet eller babyen som blir ferdig først?

Babyen kommer først altså!

Vært på kontroll hos jordmor. Alt fint og normalt. Ser ut som om Lille har flytta litt på seg; h*n har veldig lenge ligget med ryggen mot min høyreside, nå lå h*n mer mot andre siden. Og det er jo bra - mindre sjanse for å få en stjernekikker! (som betyr a de fødes med ansiktet opp i stedet for ned. Blir gjerne litt lengre fødsler, litt mer vondt og må oftere til med sugekopp eller tang da)

Jordmor spurte og om jeg kjenner mye bevegelse, og det gjør jeg jo. Noe så voldsomt. I går kveld føltes det som om ungen prøvde å kravle ut av/bokse seg gjennom/sparke hull på magen, ribbeina, underlivet og ryggen min samtidig. :ler: Og da jordmor skulle lytte etter hjertelyden, så sparka Lille vekk doppleren :hoho:

Det blir nok ingen stjernekikker neste torsdag da nei. Men den kommer neste torsdag :kosteskaft:

Tre av mine største problemer i verden nå er:

- blitt stukket av veps i en finger. Den har jo hovna opp. Så mannen ler av meg og sier at det ser ut som om jeg har én mannefinger :snurt:

- det er lunsjtid, men jeg har bakt og spist litt mye kakedeig, og har ikke så lyst på ordentlig mat. Selv om jeg burde. :ler:

- jeg innser at jeg har kjøpt alt for lite garn. Og det er pes å skulle komme seg til garnbutikken og kjøpe mer :P

Jeg har det vel ganske bra ;)

Ang vepsestikk så kan du legge en isbit på stikkstedet, gjerne med bomull imellom. Bare la den ligge på lenge så skal du se hevelsen går kraftig ned

Lenke til kommentar
Del på andre sider

---

Hahahaha, jeg har noen sånne prosjekter jeg og! Om de kan kalles prosjekter i det hele tatt. :fnise:

---

Bra det ikke bare er meg! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...