Gå til innhold

*bakepulver*s hevebok


*bakepulver*

Anbefalte innlegg

Ville nesten hørt i en butikk om det der, merkelig hvis det ikke går an å legge i en madrass som kan vaskes/legge trekk på. Det vil jo før eller siden bli litt søl, gulp, bøss osv. Hvis det ikke finnes madrass så holder det med et lammeskinn (det ville jeg hatt oppi uansett, de er geniale). Det er godt og mykt og varmer godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje vi bare går for lammestek i bunn da. Helt enig i at det er merkelig at den ikke kan tas ut. :klo:

Ellers har jeg hatt litt sånn mensmurringer innimellom de siste dagene. Det er vel sånt man kan gå med i ukesvis uten at det betyr at det er fødsel rett rundt hjørnet har jeg skjønt, men det er på sett og vis litt ålreit at det skjer noe "nytt" i den her kroppen. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yeey, kroppen din er i gang med å lure deg til å tro at det er noe på gang! :hoppe: Jeg fødte etter ca tre uker med murringer... :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Herregud, tenk at du snart skal føde!! :bond: Det er så spennende!

Jeg var ikke kvalm en eneste gang da jeg var gravid - med unntak av da jeg skjønte at fødselen var i gang. Da ble jeg helt sånn :sjokk: , ble superkvalm og spydde i ren forskrekkelse :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok en deilig lukt etterhvert det der...

Ja, det... Nei. Bare nei. :lol:

:ler:

Ikke en god idé, altså? Jaja, dere erfarne vet vel best.

Yeey, kroppen din er i gang med å lure deg til å tro at det er noe på gang! :hoppe: Jeg fødte etter ca tre uker med murringer... :murvegg:

Haha, ja sånn er det vel. :ler: Jeg har heldigvis vanka noen graviddagbøkene her inne til at jeg ikke var i nærheten av å tro at det betyr at fødselen er rett rundt hjørnet. Googla litt for å dobbeltsjekke, og konklusjonen da ble vel at folk har murringer sånn mellom 5 minutter og 2 mnd før fødselen starter. Drithjelpsomt! :hoho:

Hadde murringer fra uke 37 av, og fødte på 41+6...

Hihi, autocorrect strikes again! :fnise:

Jeg burde gjøre et eksperiment ut av å bare følge alle forslagene til autocorrecten. Her om dagen mente den at handlelista mi heller burde inneholde en Chevrolet, enn chevre... :P

:hoho:

Herregud, tenk at du snart skal føde!! :bond: Det er så spennende!

Jeg var ikke kvalm en eneste gang da jeg var gravid - med unntak av da jeg skjønte at fødselen var i gang. Da ble jeg helt sånn :sjokk: , ble superkvalm og spydde i ren forskrekkelse :fnise:

HAHAHA!!! :ler:

...det blir vel noe sånt her også. ;)

:blomst:

:sol:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...også ble det en maursluker fra Silly U. :plystre:
(men både den og dinoen er egentlig gave fra noen, assa! Vi fikk penger!)

0014822_224_308.jpeg

Endret av *bakepulver*
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funk da, img-tag! :sur:

Edit: sånn. Dumme ting vil ikke funke fra mobil. Rart.

Endret av *bakepulver*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og har plutselig garn til et teppe til. ...det var da fælt til shopping, da?

Ingen tegn på at Lille har tenkt seg noe sted. :opplyser:

Endret av *bakepulver*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søte! :jepp: Det er så koselig å kikke innom her hos deg :rodmer:

Uansett hvor treig denne ungen bestemmer seg for å være så er det bare snakk om kort tid før h*n er her. :strix:

Litt lun lammestek i bunnen av vogna synes jeg høres nydelig ut forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...