Gå til innhold

*bakepulver*s hevebok

Fremhevede innlegg

Gjest Neferet
Skrevet

Oj, tre uker!! :daane: Da er sikkert lille her når jeg kommer tilbake fra USA!! :hoppe:

Så flinke dere har vært! Godt for kropp og sinn det tenker jeg! :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, det er kjempedeilig. Vi har fortsatt masse vi kan ta tak i hjemme forsåvidt, men det er ikke så mye verre enn det folk flest har. ...annet enn de der særingene som ser ut som om de bor i en IKEA-katalog, men de er sikkert dønn kjedelige og ikke noe å herme etter uansett :lol:

Roterommet er fortsatt kontor og brukes til litt oppbevaring, og alt det får vi ikke flytta til et annet rom. Så det blir vel heller til at vi flytter inn dit etterhvert (og finner noen skap som kan "gjemme" alt kontorgreiene). Så får rommet vårt bli barnerom. Bortsett fra at det er der inne at det innebygde klesskapet er. :klo:

Vi får flytte :lol:

Skrevet

Så flinke dere er da :) Er utrolig deilig å få sånt ut av verden :) Skal dere bruke mannens roterom som babyrom?

Tenk da 3 uker :danse: Så spennende, gøy, skummelt og herlig :rodmer:

Jeg og hater å gjøre rent. Skikkelig skippertak menneske :sjenert: Ikke noe "perfect instagram tusen bilder i uka stilrent og perfekt" hjem dette :fnise:

Stuegulvet er som oftest "pynta" med leker som er vonde å tråkke på OG sparke i :opplyser:

...er det ikke sånn at leker SKAL være vonde å tråkke på? Er sikker et Eu-regulativ ellerno for det :fnise:
Skrevet

Er sikkert et EU-regulativ for Duplo!

Vi hadde det sånn, barnerommet var kontor, bod og gjesterom. Er barnerom og gjesterom nå. Skal flytte så fort vi får mulighet!

Skrevet

Er det forresten rart å være 37 uker på vei og som regel ikke måtte på do en eneste gang i løpet av natta? :klo:

Skrevet

Næææ.. du er heldig :) Men det betyr vel bare at magen enda er nokså høy og en liten stund igjen til fødsel :)

Jeg var som regel bare oppe og tissa 1 gang om natta når jeg var høygravid :)

Men siden du er 37 uker.. Magebilde?? :nigo:

Gjest Tekola
Skrevet

Nettene jeg sover med ørepropper må jeg ikke opp på do, og jeg har igjen seks dager :opplyser:

Er nøye med å ikke drikke så mye på kvelden da.

Skrevet

Jeg gjetter gutt,24. August

Skrevet

Tippelista oppdatert! :) og magbilde kan jeg legge ut i kveld ;)

Skrevet

Faen, ass. Dere er så navlebeskuende!

Gjest Blondie65
Skrevet

Det er ikke noen navle å beskue enda ... Bare skryt alt sammen,

:snurt:

Skrevet (endret)

Ble for trøtt. Dag gikk fort. Tar det i morgen. :veslejenta:

Jeg har magevideo også! :lol:

Endret av *bakepulver*
Skrevet

Selv om jeg var nøye med å ikke drikke noe særlig etter kl 18 så tisset jeg 5-7 ganger hver eneste natt fra begynnelsen til slutt :( Men våknet mye pga bekkenet og leggkramper så kanskje derfor.

Skrevet

Og snart er det overimorgen :opplyser:

Gjest Blondie65
Skrevet (endret)
:lete: Endret av Blondie65

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...