Surriball Skrevet 20. mars 2014 #761 Del Skrevet 20. mars 2014 ... jeg vil også ha gravidstrømpebukser! Jeg sliter med at alle klemmer på magen, og jeg finnes ikke i nærheten av gravid. Pleier å kjøpe strømpebukser et par størrelser for store, faktisk! Hvor får jeg kjøpt denne herligheten?! Nysgjerrig på om du prompa eller om du kjente liv, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 20. mars 2014 Forfatter #762 Del Skrevet 20. mars 2014 Nysgjerrig på om du prompa eller om du kjente liv, jeg! Eh ja, det er jeg også Altså, prompe gjør jeg uansett, en av de mange festlige bivirkningene ved babydyrking. Jeg har kjent det noen flere ganger nå. Kjennes litt likt som luft som beveger seg. Av og til litt mer prikking, på en måte. Litt skeptisk, for jeg synes det er litt vel langt ute på siden av magen. Gudene vet hvor den livmora befinner seg akkurat nå. Det er jo så mye som skjer inni der, så det kan jo være hva som helst som jeg merker, tenker jeg. Men tanken på at det er Lille er veeeeeldig koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 20. mars 2014 #763 Del Skrevet 20. mars 2014 På meg kjentes det ret og slett ut som små dult Ingen sommerfugler eller fiskehaler, som så mange skriver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 20. mars 2014 Forfatter #764 Del Skrevet 20. mars 2014 Jeg HAR kjent noe som virker som små dult, men a) det er kanskje litt tidlig for det? b) jeg har kjent noe veldig likt laaangt over der livmora er I kveld har det vært litt mer som leamus nesten. Hm. Jeg lurer, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 21. mars 2014 #765 Del Skrevet 21. mars 2014 Jeg tror kanskje det kan være lille baby jeg altså! Jeg kjente forresten heller aldri fiskehaler eller bobling, men små poke. Ååååh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 21. mars 2014 #766 Del Skrevet 21. mars 2014 Jeg kjente det fra uke 15 vet du har morkaka foran, men kanskje den ikke dekker "hele området"? Tror det er lille jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 21. mars 2014 Forfatter #767 Del Skrevet 21. mars 2014 (endret) Ja, kanskje? Hvis den er foran, så er det kanskje ikke så rart om jeg bare kjenner det på siden. Finner vel ut av det etterhvert. *fake avslappa holding* ...og nå er det ordinær UL om en uke! Endret 21. mars 2014 av *bakepulver* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 21. mars 2014 #768 Del Skrevet 21. mars 2014 Bare en liten uke! Måtte den gå fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 21. mars 2014 Forfatter #769 Del Skrevet 21. mars 2014 ...nå trodde jeg at jeg kjente litt bevegelse igjen, men så innså jeg at det bare romla i magen. Argh, lenge til lunsj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatteLatte Skrevet 21. mars 2014 #770 Del Skrevet 21. mars 2014 Det er nok den lille du kjenner Du pleier kanskje ikke å kjenne sånt ellers? Gled deg til ultralyden, det er helt fantastisk, de ser jo så ferdige ut allerede i uke 18 Jeg så at min hadde nesa mi (og det stemte), og hun syklet med beina sine helt fantastisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatteLatte Skrevet 21. mars 2014 #771 Del Skrevet 21. mars 2014 Det er nok den lille du kjenner Du pleier kanskje ikke å kjenne sånt ellers? Gled deg til ultralyden, det er helt fantastisk, de ser jo så ferdige ut allerede i uke 18 Jeg så at min hadde nesa mi (og det stemte), og hun syklet med beina sine helt fantastisk Det var to fantastisk i samme avsnitt, men - det ER fantastisk, så jeg lar det stå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 23. mars 2014 #772 Del Skrevet 23. mars 2014 Mazilla fikk babyen sin igår så nå venter jeg bare på din bebis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 23. mars 2014 Forfatter #773 Del Skrevet 23. mars 2014 (endret) Det er nok den lille du kjenner Du pleier kanskje ikke å kjenne sånt ellers? Gled deg til ultralyden, det er helt fantastisk, de ser jo så ferdige ut allerede i uke 18 Jeg så at min hadde nesa mi (og det stemte), og hun syklet med beina sine helt fantastisk Det var to fantastisk i samme avsnitt, men - det ER fantastisk, så jeg lar det stå. Ja, jeg ble jo skikkelig fascinert over hvor ferdige de er allerede i uke 12 (med sånne merkelige proporsjoner). Skal bli kjempemorsomt å se forskjellen fra da til nå! Vi går nok for å ikke få vite kjønn nå. Mulig det ødelegger småpraten fra folk man ikke kjenner så godt (det er jo gjerne ting nr. 2 de spør om, etter termin), men det får så være. Morsomt å spare litt på overraskelsen. Og joa, jeg tror det er Lille-sprell jeg kjenner. Har ikke kjent noe sånt før, men det kan jeg i grunnen si om det meste som foregår i kroppen min for tiden. Pluss at jeg nå følger med så himla godt at jeg sikkert legger merke til hundre tusen ting jeg ALDRI ville ha vært obs på til vanlig. Det KAN jo fortsatt være at livmora har dytta på ett eller annet som gjør at ting jeg normalt ikke ville kjent, men nå har det blitt litt mer av det de siste dagene, og det er ikke helt ulikt sånn andre beskriver det. Ååååå! Mazilla fikk babyen sin igår så nå venter jeg bare på din bebis! Ææææh, vent endel uker til da...? Jeg er ikke HELT klar for å få den ut enda, kjenner jeg. Endret 23. mars 2014 av *bakepulver* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 23. mars 2014 #774 Del Skrevet 23. mars 2014 Åååå.. så spennende å ikke vite kjønn Det har jeg også veldig lyst til neste gang!! Hadde lyst denne gangen også egentlig, men mannen mente at det var verdens dårligste ide. Man MÅ jo vite sånn!!! Så jeg knakk under press Og håpa litt på at ungen ikke ville vise seg frem på OUL.. Men joda.. Der lå han og skræva med beina, og tuten pekte rett til værs. Så det tydelig selv også at her var det ingen tvil om at det var en gutt Men.. neste gang altså!!! Da er det min tur til å presse mannen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 23. mars 2014 Forfatter #775 Del Skrevet 23. mars 2014 Jamen - da har jo han fått vilja si en gang, da er det din tur neste gang! Enkelt og greit. Haha, det er jo ikke alltid man har så mye til valg om man vil vite eller ikke. Noen av de småtrolla er ganske så ekshibisjonistiske på UL har jeg skjønt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 23. mars 2014 #776 Del Skrevet 23. mars 2014 Selvsagt venter vi til Lille er ferdig hevet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 24. mars 2014 Forfatter #777 Del Skrevet 24. mars 2014 18 uker! Ultralyd på fredag! Tror jeg kjenner liv akkurat nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 24. mars 2014 #778 Del Skrevet 24. mars 2014 Lykke! Gratulerer med 18 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 24. mars 2014 #779 Del Skrevet 24. mars 2014 18 uker allerede Er det på ordinær UL du får vite termindato? Eller vet du det allerede? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. mars 2014 #780 Del Skrevet 24. mars 2014 Yeeeey! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå