Gjest Daenerys Skrevet 2. februar 2014 #441 Del Skrevet 2. februar 2014 Du trenger bare én heklenål Men anbefaler i metall, og at den er ca str 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 2. februar 2014 Forfatter #442 Del Skrevet 2. februar 2014 Jojo. Shoppe. Hysj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 3. februar 2014 Forfatter #443 Del Skrevet 3. februar 2014 11 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 3. februar 2014 #444 Del Skrevet 3. februar 2014 Woho! Det går jammen unna nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 3. februar 2014 #445 Del Skrevet 3. februar 2014 Gratulerer med 11 uker! Jeg pleier å ta opp mista masker med strikkepinnene jeg.. Ikke vanskelig i det hele tatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 3. februar 2014 #446 Del Skrevet 3. februar 2014 Hurra for 11 uker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 3. februar 2014 #447 Del Skrevet 3. februar 2014 Hurra for 11 uker allerede! Måtte le litt når det var snakk om graviditet og strikkepinner om hverandre her (spesielt nå som reservasjonsretten er et hett tema) Heldigvis har jeg inntrykk av at bebsen er høyt ønsket og hjertelig velkommen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 3. februar 2014 Forfatter #448 Del Skrevet 3. februar 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 3. februar 2014 #449 Del Skrevet 3. februar 2014 11 uker! Ikke lenge igjen til ul heller, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 3. februar 2014 Forfatter #450 Del Skrevet 3. februar 2014 (endret) UL er fredag til uka! Og på tirsdag skal jeg til legen. I dag fortjener jeg skryt. *fisker etter skryt* Jeg er jo arbeidsledig for tiden, men prøver å ha en normal døgnrytme og å faktisk gjøre noe på dagene. Samtidig så er det fint med mulighet til å kunne flytte litt på ting - så jeg satt oppe og koste meg til kl 0330 i natt med å tegne. Likevel var jeg oppe kl 08 i dag, har tatt oppvasken, trent kondis, styrke og bekkenbunn OG har gjort et par av de tingene jeg burde ha gjort for lenge siden. Puh! Åja, og spiste supersunn lunsj. Nå kommer jeg ikke på mer å skryte av I kveld skal vi på IKEA. Endret 3. februar 2014 av *bakepulver* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 3. februar 2014 #451 Del Skrevet 3. februar 2014 Wow!! Du ER kjempeflink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 3. februar 2014 #452 Del Skrevet 3. februar 2014 Hurra for 11 uker og superflinke Bakepulver! Oooh, på IKEA har de sånn ostekake med jordbær og gelé på... Nam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 3. februar 2014 #453 Del Skrevet 3. februar 2014 11 uker? Hvor i alle dager blir tiden av. Eh ... Jeg mener: hurra for 11 uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 3. februar 2014 Forfatter #454 Del Skrevet 3. februar 2014 *gumler kake* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. februar 2014 #455 Del Skrevet 3. februar 2014 Hurra for 11 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 4. februar 2014 Forfatter #456 Del Skrevet 4. februar 2014 Wow!! Du ER kjempeflink Hurra for 11 uker og superflinke Bakepulver! Oooh, på IKEA har de sånn ostekake med jordbær og gelé på... Nam! Takk, takk, begge to! (jeg er ikke så sabla effektiv når jeg bare dasser hjemme hele dagen, så når jeg faktisk glimter til skal det skrytes, for pokker'n! ) 11 uker? Hvor i alle dager blir tiden av. Eh ... Jeg mener: hurra for 11 uker. Ja, jeg vet! I desember føltes det som en eeeeevighet til uke 12, nå er det jo rett rundt hjørnet! Hjelpes. Hurra for 11 uker Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. februar 2014 #457 Del Skrevet 4. februar 2014 11 uker allerede? Utrolig så fort tiden går da! Men, hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaToya Skrevet 4. februar 2014 #458 Del Skrevet 4. februar 2014 Gratulerer med 11 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 6. februar 2014 #459 Del Skrevet 6. februar 2014 11 uker og snart ul Du trenger bare én heklenål Men anbefaler i metall, og at den er ca str 3 Nei, man trenger mange forskjellige størrelser Jeg har fra 0,25 til 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 7. februar 2014 Forfatter #460 Del Skrevet 7. februar 2014 (endret) Jeg fikk fiksa det med en nr 3 ihvertfall. Men så hadde jeg glemt å ta med nederste tråden, så jeg måtte gjøre det om igjen. Og da gjorde jeg tydeligvis ett eller annet feil, for det ble litt snålt. Men nå gidder jeg ikke gjøre det om igjen. Snålt er sjarmerende, har vi bestemt oss for. Dessuten skal det gulpes på. Av en som neppe har den heftigste estetiske sansen i verden. Såh. Endret 7. februar 2014 av *bakepulver* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå