Gå til innhold

*bakepulver*s hevebok

*bakepulver*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer med 11 uker!

Jeg pleier å ta opp mista masker med strikkepinnene jeg.. Ikke vanskelig i det hele tatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for 11 uker allerede! :hoppe:

Måtte le litt når det var snakk om graviditet og strikkepinner om hverandre her (spesielt nå som reservasjonsretten er et hett tema) :fnise: Heldigvis har jeg inntrykk av at bebsen er høyt ønsket og hjertelig velkommen! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UL er fredag til uka! :hoppendeglad: Og på tirsdag skal jeg til legen.

I dag fortjener jeg skryt. *fisker etter skryt* Jeg er jo arbeidsledig for tiden, men prøver å ha en normal døgnrytme og å faktisk gjøre noe på dagene. Samtidig så er det fint med mulighet til å kunne flytte litt på ting - så jeg satt oppe og koste meg til kl 0330 i natt med å tegne. Likevel var jeg oppe kl 08 i dag, har tatt oppvasken, trent kondis, styrke og bekkenbunn OG har gjort et par av de tingene jeg burde ha gjort for lenge siden. Puh! Åja, og spiste supersunn lunsj. Nå kommer jeg ikke på mer å skryte av :ler:

I kveld skal vi på IKEA. :redd:

Endret av *bakepulver*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 11 uker og superflinke Bakepulver!

Oooh, på IKEA har de sånn ostekake med jordbær og gelé på... Nam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow!! Du ER kjempeflink :ler:

Hurra for 11 uker og superflinke Bakepulver!

Oooh, på IKEA har de sånn ostekake med jordbær og gelé på... Nam!

Takk, takk, begge to! :takke:

(jeg er ikke så sabla effektiv når jeg bare dasser hjemme hele dagen, så når jeg faktisk glimter til skal det skrytes, for pokker'n! :laugh:)

11 uker? Hvor i alle dager blir tiden av.

Eh ... Jeg mener: hurra for 11 uker. :)

Ja, jeg vet! :blink: I desember føltes det som en eeeeevighet til uke 12, nå er det jo rett rundt hjørnet! Hjelpes.

Hurra for 11 uker :)

Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 uker og snart ul :hoppe:

Du trenger bare én heklenål :ler: Men anbefaler i metall, og at den er ca str 3 :opplyser:

Nei, man trenger mange forskjellige størrelser ;) Jeg har fra 0,25 til 10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk fiksa det med en nr 3 ihvertfall. Men så hadde jeg glemt å ta med nederste tråden, så jeg måtte gjøre det om igjen. Og da gjorde jeg tydeligvis ett eller annet feil, for det ble litt snålt. Men nå gidder jeg ikke gjøre det om igjen. Snålt er sjarmerende, har vi bestemt oss for. Dessuten skal det gulpes på. Av en som neppe har den heftigste estetiske sansen i verden. Såh.

Endret av *bakepulver*
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...