Gå til innhold

*bakepulver*s hevebok

*bakepulver*

Anbefalte innlegg

Anje skrev (På 1.2.2014 den 8.40):

Så fint teppe. :strix:

Jeg og liker sånne nøytrale babyklær. Har inntrykk av at ting som tåkeblå ulldress til "lilleprinsesse" ikke alltid faller heeeelt i smak hos alle foreldre, men ungene har sikkert godt av det... :lol::fnise: Pluss, tåkeblå er pent!

Måtte Google Tåkeblå også :Nikke: tydeligvis er jeg ganske dårlig på farger. Men den fargen er kjempefin ja. Hadde lett brukt den til jente også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stjernesol skrev (På 2.2.2014 den 12.30):

Veldig fint teppe! Jeg liker når det synes at det er hjemmelaget, jeg :)

For å si det sånn: ingen kommer til å tvile på akkurat det! :ler: Nå fant jeg også ut at jeg har klart å vri et par masker et sted (???), også oppdaget Mannen at det var en maske på vift midt inni teppet. Finnes det noen elegant måte å feste løse masker man har strikket seg forbi for leeenge siden? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noe sånt. Og if all else fails... gaffatape! :P

Denne uka har jeg vært småkvalm og uten matlyst i et par dager. Veldig rart hvordan det bare kommer kastet på, og forsvinner like plutselig. Har slitt med å få i meg maten et par dager. Uggenhet til tross: det jeg sa forrige uke om at jeg har gått opp bittebittelitt mindre enn anbefalt tror jeg at jeg har fått retta opp så til de grader med matinntaket denne uka! :hoho:

Også er jeg fortsatt noe innmari oppblåst. Det er bare ubehagelig å ha igjen bukseknappen på så og si alle buksene mine. Merker og at *ahem* hele systemet fungerer myyye treigere enn vanlig. I dag ble det svisker til frokosten. :fnise: Men er det sånt som går over før man får "ordentlig" gravidmage mon tro? :klo: Jeg har faktisk ikke spesielt lyst til å begynne å kjøpe mammaklær nå, men jeg har heller ikke lyst til å gå bare i joggebukse. (i dag er det pysjbuksa. fordi det er søndag.) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*bakepulver* skrev (På 2.2.2014 den 12.33):

For å si det sånn: ingen kommer til å tvile på akkurat det! :ler: Nå fant jeg også ut at jeg har klart å vri et par masker et sted (???), også oppdaget Mannen at det var en maske på vift midt inni teppet. Finnes det noen elegant måte å feste løse masker man har strikket seg forbi for leeenge siden? :klo:

Jepp :) du må slippe en maske der du er nå, nøyaktig over den du har mistet. Så må du løsne hele raden nedover, og så bruke heklekrok for å få dem med deg oppover igjen. Høres litt dramatisk ut, men det er ganske enkelt ;)

http://www.garnstudio.com/lang/no/video.php?id=52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: jeg har gjort begge deler. Kan vel konkludere med at jeg ikke spydde av nervøsitet da maskehentingen satte i gang :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Særlig :snurt:

Bare fordi du klarte maskehenting uten smertelindring skal du ikke komme her og mene at alle kan det!

:ler:

Tror kanskje jeg bør gi meg KG-forbud om de gir meg mer smertestillende... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig kan alle klare det!! Man må bare fokusere på pusten! La pinnene vandre og tenk på noe fint, for hver maske du henter er du ett steg nærmere målet!!

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Linfrø er obligatorisk når man er gravid. :lol:

Og den der oppblåstheten går nok ikke over før den faktiske magen er der dessverre. Tror du må forberede deg på å si hadet til de vanlige buksene dine. Sees om et års tid liksom. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jammen ååååeeeeeh, jeg har jo ikke heklenål.. hvor suicidalt er det å prøve uten, mon tro?

Jaja. Hadet, buksene. :sukk:

(det er så verdt det!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammabukser er jo såå behagelige, da! :hoppe:

Det går an uten men det er VELDIG knotete ;)

Endret av Pasadena
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...