Gå til innhold

*bakepulver*s hevebok

*bakepulver*

Anbefalte innlegg

:hoho:

Kanskje det er gensere med vepsetalje? :klo: Synes det virker litt drøyt til babyer, men hva vet vel jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk! :)

Den fargen er et lite mysterie. Den heter muldvarp hos produsenten, men jeg tenker egentlig på muldvarp som en litt brunere farge. Jeg synes den er litt dus "støvlilla" (lilla + grått er vel det) med noe beige i. Mamma kaller den grå. Mannen sier brunlilla. Den ble nok bittelitt blåere på bildet enn den er på ordentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååå, det blir kjempefint! :hoppe:

Muldvarpfargen er et evig mysterium her også :fnise: Jeg kan opplyse om at jeg straks er ferdig med bolen på en genser jeg strikker til mini :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi. Her har det skjedd mye siden jeg sist stakk snyteskaftet innom.

Så koselig det høres ut med en levende bamsemums med bankende hjerte og anus :fnise: Nesten så jeg blir babysyk selv :gravid:

Vil dere vite kjønnet? Hva med navnet Freia? Passer jo til begge bolletypene. Med og uten ekstra utstikker :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Teal er vel det som stort sett kalles petrol på (godt) norsk? :klo: Verdens fineste farge!

Soleklart: haha, ikke meninga å smitte noen med babysyke her! :ler:

Vi vet ikke helt ang. kjønn. Vi kommer nok til å be om å ikke få vite det på UL i uke 12 (har sett rundtom på nett at han vi skal til gjerne gjetter allerede da) siden det er så usikkert. På ordinær ultralyd i uke 18 vet vi ikke helt. Jeg har både lyst til og ikke lyst til. Jeg er jo litt nysgjerrig og synes det er gøy med alt jeg kan vite om bamsemumsen, men gud så lite jeg egentlig bryr meg om kjønnet. Vi ønsker uansett å ha mest nøytrale klær, og kjønsspesifikke klær kan vi jo kjøpe også etter at den hemmelige identiteten er avslørt. :P Jeg får litt spader av tanken på å skulle ha masse masse greier i lyseblått eller rosa. Jeg heller vel mest mot at jeg vil vite nå, mannen mot at han ikke vil. Vi finner nok ut av det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig fint teppe :) Skjønner godt du er lei. Det var jeg også den gangen jeg strikka et av de. Føltes som om jeg var ankommet himmelen når jeg ENDELIG kunne begynne å felle :hoho:

Superfin farge. Og nå skal jeg herved google fargen Teal :tommel:

Når vi en gang i fremtiden skal ha nummer 2 har jeg litt lyst til å ikke vite kjønnet. Det virker så utrolig spennende. Og man får jo ikke sååå mange sjanser her i livet til å oppleve slike overraskelser :rodmer:

Mannen er ikke helt enig da. Men den tid den "sorg" :P

Endret av Kakaoen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Teal er vel det som stort sett kalles petrol på (godt) norsk? :klo: Verdens fineste farge!

Mja, stort sett! Men petrol finnes også på engelsk :klo: Og ja, knallfin farge!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint teppe :) Jeg heklet og strikket to, ble ikke ferdig med det siste før etter fødselen, stressa ikke da jeg forventa overtid men så kom han før termin :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint teppe. :strix:

Jeg og liker sånne nøytrale babyklær. Har inntrykk av at ting som tåkeblå ulldress til "lilleprinsesse" ikke alltid faller heeeelt i smak hos alle foreldre, men ungene har sikkert godt av det... :lol::fnise: Pluss, tåkeblå er pent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...