*bakepulver* Skrevet 2. september 2014 Forfatter #1741 Del Skrevet 2. september 2014 Takketakk! Satt meg med mannen, solbærtoddy og Top Gear, jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 2. september 2014 #1742 Del Skrevet 2. september 2014 Har ringt føden igjen! Hun sa, som jeg mistenkte, at det nok var greit å bli hjemme en stund til, gjerne til riene varer i sånn ca 1 minutt. Passer meg ypperlig, tror jeg slapper av mer her hjemme. Smertenivå nå er på litt sånn godt voksen leggkrampe Spennendeeeeee Praktisk med kort avstand til sykehuset Teenk, "snart" er du mamma til en ***** Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatteLatte Skrevet 2. september 2014 #1743 Del Skrevet 2. september 2014 Åååå her har det skjedd ting!! Så spennende! Godt jeg har fått lagt ungen min så jeg kan følge med her :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 2. september 2014 #1744 Del Skrevet 2. september 2014 Lykke til Bakepulver, snart er du mamma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 2. september 2014 #1745 Del Skrevet 2. september 2014 Snart er du mamma (Til en gutt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 2. september 2014 Forfatter #1746 Del Skrevet 2. september 2014 Lykke til Bakepulver, snart er du mamma! Jeg hører du sier det, men jeg skjønner det liksom ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 2. september 2014 #1747 Del Skrevet 2. september 2014 Er du som visse andre her så tar det deg enda noen uker å skjønne det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 2. september 2014 #1748 Del Skrevet 2. september 2014 Spenstig at du sitter hjemme i sofaen mens riene herjer Ønsker deg lykke til på alle mulige måter, håper at fødselen går bra og at det ikke blir noen komplikasjoner, og at det ikke blir så veeeldig langvarig! husk å puste! For hver rie er det èn rie mindre igjen til mål! Til mannen: lykke til til deg også! Vær god med mammaen, og gjør som hun sier, hvor urasjonelt det enn kan virke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 2. september 2014 Forfatter #1749 Del Skrevet 2. september 2014 Takk! Herregud, dere er så supersøte 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 2. september 2014 #1750 Del Skrevet 2. september 2014 Synes du skal henge i og føde før jeg legger meg, altså Eller, vent, jeg har en tre uker gammel baby i hus. Jeg får nok fulgt med litt i natt også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 2. september 2014 #1751 Del Skrevet 2. september 2014 Åååå.. Jeg er så sjaluuuu. Vil au føde Så spennende altså. Jeg vil ikke vite kjønn neste gang jeg altså :opplyse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 2. september 2014 Forfatter #1752 Del Skrevet 2. september 2014 Hrm. De blir sterkere, men ikke hyppigere eller lengre. Dårlig gjort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 2. september 2014 #1753 Del Skrevet 2. september 2014 Ikke alltid de oppfører seg etter boka! Ikke vent for lenge hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 2. september 2014 #1754 Del Skrevet 2. september 2014 SPENNENDE!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 2. september 2014 #1755 Del Skrevet 2. september 2014 Mine varte ca 50 sekunder de siste par timene før pressriene startet Er fødebagen klar? Bilnøkkelen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 2. september 2014 Forfatter #1756 Del Skrevet 2. september 2014 Fødebagen er i bilen, mannen har pakket sitt, oppvasken er rydda vekk og bilsetet montert. No problemo! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 2. september 2014 #1757 Del Skrevet 2. september 2014 Mine rier var veldig varierende. Ikke noe symmetri på de annet en kanskje lengden Husker ikke helt. Men husker at jeg kunne ha 3 stk i løpet av 5 minutter før det gikk hele 10 minutter før det kom en ny.. Hadde det starta av seg selv aner jeg ikke når jeg hadde dratt inn til føden. Er jo ingen krise å dra på sjekk for å dra hjem igjen da Masse lykke til i natt Skal sjekke KG på mobilen kl 5.45 i morgen rett etter vekkeklokka har ringt.. Og jeg gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nesevisa Skrevet 2. september 2014 #1758 Del Skrevet 2. september 2014 Snikleser melder seg i aller siste liten for å ønske et stort LYKKE TIL!! (Mine rier ble aldri regelmessige, men på et tidspunkt skjønte jeg at føden var plassen å dra likevel...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 2. september 2014 #1759 Del Skrevet 2. september 2014 Fødebagen er i bilen, mannen har pakket sitt, oppvasken er rydda vekk og bilsetet montert. No problemo! Nurk i bilsete (snart). Lykke til, håper og tipper alt går knirkefritt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. september 2014 #1760 Del Skrevet 2. september 2014 Åhhhhhhh action her joooo!!!!!!!!! Får jo helt gåsehud/ av å lese igjennom de siste sidene! Masse, masse lykke til til dere alle!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå