Gå til innhold

*bakepulver*s hevebok

*bakepulver*

Anbefalte innlegg

Gjest Daenerys

Stjernesol, det kommer visstnok an på om de var en- eller toeggede! :jepp: Jeg ble nemlig fortalt på sykehuset at eneggede tvillinger ikke går i arv, det er visst bare "sånt som skjer" uten noen god forklaring. Toeggede derimot, går i arv, men hvorvidt det hopper over et ledd eller ikke er jo spennende å se! :ler:

Ææææ mormor er toegget tvilling... Men jeg har allerede visst at det er STOR sjanse for at jeg kan få tvillinger pga det, men ikke at det var enda større sjanse siden det er toegget... Å gud :ler: godt det er noen år til jeg skal prøve å få barn! Stjernesol, vi får bare ta det som det kommer!

Hurra for mammabuksekjøp, og om de passer nå så er jo det det aller viktigste ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husker forresten mine første turer i mammaavdelingen på h&m, mens magen enda ikke var spesielt synlig gjennom jakken. Jeg tittet nervøst rundt meg, og tenkte "er det noen som ser meg? Enn om de ikke tror jeg er gravid? Tror de at jeg bare er en raring som har rotet meg inn i feil avdeling? Enn om de tror jeg er 20 år og skal være med på unge mødre? Bør jeg gå ut herfra?" :overrasket:

First world problems her også, med andre ord :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller så har du jo folk som meg, som ikke er så heldig som Pasadena. Jeg så ut som en hval til slutt, så ikke ut i måneskinn! :sjenert: Jeg tror jeg var innom 3 størrelser på gravidjeansen. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja. Bukser må man jo ha. Håper bare jeg slipper å kjøpe haugevis. :sjenert:

det spørs vel litt på hvor ofte jeg baker cookies og :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Er det nå jeg skal fortelle om min venninne som pleide å bruke gravidstrømpebukser på julebord og andre festlige lag, for da ble det ikke ubehagelig stramt når hun koste seg med masse mat og drikke...? :fnise: Jeg husker fortsatt den meldinga jeg fikk da hun hadde oppdaget hvor fantastisk dette var :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Jeg har ikke tenkt over at det finnes egne gravidstrømpebukser en gang, men det er jo logisk. Jeg har droppa hold-in-variantene, men de andre går foreløpig bra.

Hm. Det har vært noen få, få ganger de siste dagene at jeg lurer på om jeg har kjent litt liv. Men jeg er så usikker som jeg kan få blitt, kan like gjerne ha vært luft på rusletur, liksom. *utålmodig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: Gravidbukser på julebord! Dette må vel være noe i konfirmasjoner og barnedåp og...? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

:skratte: Gravidbukser på julebord! Dette må vel være noe i konfirmasjoner og barnedåp og...? :sjenert:

Jeg tror de fungerer i alle sammenhenger der inntak av store mengder mat og/eller drikke er involvert! :opplyser::ler:

Og *bakepulver*, håper du snart kjenner liv som du er helt sikker på at er akkurat det! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt sær følelse i grunn... "mon tro om dette mitt kommende barn... eeeller en kommende promp?" :ler:

Endret av *bakepulver*
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Klin sprø graviddrømmer (altså om graviditet og fødsel og babyer og sånt) de siste tre nettene. Slitsomt! Nå begynner jeg å bli redd for å legge meg, jo. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gravidbukser er deilig å gå med.

Og utrolig moro å kjenne liv.

Jeg har (endelig) kommet i gang med å finne ut hva vi trenger til babyen. Litt av en jungel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Mammatights er toppen av lykke. Har et par fra Funmum.com som jeg omtrent har bodd i siden desember, de er så diggeeeee! :rodmer:

Promp eller baby :fnise:

Men jeg skjønner hva du mener! Plutselig en kveld ligger du på sofaen og ser magen bevege seg :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...