Mazilla Skrevet 14. mars 2014 #721 Del Skrevet 14. mars 2014 Jeg føler stadig at vi leker mor og far og unge. Eneste forskjellen fra da jeg var liten er at jeg ikke trenger å krangle med de andre for å få være mammaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 15. mars 2014 #722 Del Skrevet 15. mars 2014 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 15. mars 2014 Forfatter #723 Del Skrevet 15. mars 2014 Ah, da er det ikke så rart nei. Men plutselig kjenner du noe! Og så begynner magen å bevege seg! Jupp. Datt. Jeg stod på knærne i senga og lente meg på prekestolen, og så ba jordmor neg om å ikke presse, men kroppen gjorde jobben og hun sklei ut så jordmoren bare så vidt fikk tatt i mot! Husker jeg kikket ned og bare "åja, var det dét som var inni der!" helt uanfektet. Hjelp! Jaja, kjekt å ankomme verden med litt action. http://www.galskap.net/?tag=venninner Skulle ønske mine unger datt ut av meg! Men seriøst...jeg må fremdeles ta meg i det jeg altså. Hæ? Mamma? Jeg? Heh, så det går ikke over post baby heller? Jaja. Jeg kan leve veeeldig fint med ting som virker litt rare. Story of my life Jeg kan heller ikke tro det noen ganger Nesten litt skummelt, jeg skal bli mamma ....er jeg klar .....æææææ Kjenner bevegelser hver dag og det er veldig koselig. Nesten ingen er vel helt klar første gang. Det tror jeg ikke man blir, for man aner jo ikke hva man går til (det gjelder vel andre gang og, iom. at unger er forskjellige). Så stas med bevegelse hver dag Hvor tidlig begynte du å kjenne? Jeg føler stadig at vi leker mor og far og unge. Eneste forskjellen fra da jeg var liten er at jeg ikke trenger å krangle med de andre for å få være mammaen HAHA! Å herreh... tanken på trillinger... ahmagawd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 15. mars 2014 #724 Del Skrevet 15. mars 2014 Får litt hetta av tanken på to stykk også jeg da Jeg synes det var litt deilig å ikke vite hva jeg gikk til. Gjorde til at jeg fikk et mer avslappet forhold til fødselen. Men vet at mange ikke har det slik Åssen går det med strikkeproskjektet? Blir du utålmodig? Jeg har så lyst til å bli ferdig med proskjektet jeg strikker på at jeg gjerne kunne tatt fri fra jobb for å sitte hjemme og strikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. mars 2014 #725 Del Skrevet 16. mars 2014 Om det er noen trøst, her er jentungens 7årsdag bare to mnd unna og både hennes far og jeg ser noen gang på hverandre og lurer litt på hva som har skjedd. Eller... vi vet jo HVA som skjedde, men... Fremdeles litt snodig at jeg har barn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaToya Skrevet 17. mars 2014 #726 Del Skrevet 17. mars 2014 Nesten ingen er vel helt klar første gang. Det tror jeg ikke man blir, for man aner jo ikke hva man går til (det gjelder vel andre gang og, iom. at unger er forskjellige). Så stas med bevegelse hver dag Hvor tidlig begynte du å kjenne? Begynte å kjenne i uke 20. Veldig stats Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 17. mars 2014 #727 Del Skrevet 17. mars 2014 Yikes, de trillingene var skumle Da tenker jeg på de fire jeg sto i fare for å få Godt de ikke gambler på sånt her til lands altså, selv om det selvfølgelig fortsatt går an å få tre på en gang på naturlig vis... Håper du har hatt en fin helg og at mandagen er snil mot deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 17. mars 2014 Forfatter #728 Del Skrevet 17. mars 2014 Firlinger ja... Nå erklærer jeg denne samtalen for over. Helga har vært fin, den! Dagen i dag og. Fint å gå til og fra jobb (25 min effektiv gange hver vei, perfekt for å kvikne til både på morgenen og ettermiddagen), jobb var greit, fikk trent styrke da jeg kom hjem, sovna på sofaen og våkna til ferdiglaga middag. Kan bli vant til å ha det sånn. Ellers gikk jeg på vekta til morran i dag, og fant ut at jeg faktisk ligger litt under den anbefalte te vektoppgangen igjen. Ikke mye. Meeeen jeg er SKIKKELIG fysen i kveld. Og har har-trent-så-kan-ha-god-samvittighet-for-mye-rart-stemning. Dette går aldri bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 17. mars 2014 Forfatter #729 Del Skrevet 17. mars 2014 Det endte med cookies. Mørk sjokolade og salte peanøtter. Står i ovnen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 17. mars 2014 #730 Del Skrevet 17. mars 2014 Det endte med cookies. Mørk sjokolade og salte peanøtter. Står i ovnen nå. :surmuler: jeg og vil ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 17. mars 2014 Forfatter #731 Del Skrevet 17. mars 2014 Du kan få! *cybercookie* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 17. mars 2014 Forfatter #732 Del Skrevet 17. mars 2014 Ellers har jeg brukt deler av dagen på å stirre på min egen hånd. Lille, når h*n er utstrekt, er like lang som hånda mi. Det er ganske stort, det! *fascinert* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 17. mars 2014 #733 Del Skrevet 17. mars 2014 Cyberkake ... Snøft. Tro om vi noen gang kommer så langt at vi kan sende kaker i Skyen og printe de ut med tekstur og smak lokalt. En håndstor baby. Gosj, de vokser seg til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 18. mars 2014 #734 Del Skrevet 18. mars 2014 Bare for å plage dere med skumle flerlinger igjen: min bestemor fikk to tvillingpar. På rad. Jeg krysser fingrene for at dette ikke er sånt som hopper over en generasjon når det en gang blir min tur Jeg mottar gjerne kake på epost, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 18. mars 2014 #735 Del Skrevet 18. mars 2014 Bare for å plage dere med skumle flerlinger igjen: min bestemor fikk to tvillingpar. På rad. Jeg krysser fingrene for at dette ikke er sånt som hopper over en generasjon når det en gang blir min tur Jeg mottar gjerne kake på epost, altså! Stjernesol, det kommer visstnok an på om de var en- eller toeggede! Jeg ble nemlig fortalt på sykehuset at eneggede tvillinger ikke går i arv, det er visst bare "sånt som skjer" uten noen god forklaring. Toeggede derimot, går i arv, men hvorvidt det hopper over et ledd eller ikke er jo spennende å se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 18. mars 2014 #736 Del Skrevet 18. mars 2014 Mmmm, det er så godt å bake med peanøtter! Tenk at du er hele 17 uker på vei da! Snart (eller har du allerede?) får du kjenne bevegelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 18. mars 2014 #737 Del Skrevet 18. mars 2014 Stjernesol, det kommer visstnok an på om de var en- eller toeggede! Jeg ble nemlig fortalt på sykehuset at eneggede tvillinger ikke går i arv, det er visst bare "sånt som skjer" uten noen god forklaring. Toeggede derimot, går i arv, men hvorvidt det hopper over et ledd eller ikke er jo spennende å se! Shit, det var to ganger toeggede! Hjelpes, du er jo farlig nærme halvveis, jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 18. mars 2014 Forfatter #738 Del Skrevet 18. mars 2014 Stemmer vel det der ja, i tillegg er det vel større sjanse for å få toeggede når man blir eldre fordi systemet begynner å surre og gjerne sender ut flere egg enn det skal. Broren til mannen har tvillinger, men var det ikke sånn at dette kun gikk gjennom morsleddet? Jeje, vi har nå uansett slått fast at det bare er en der nå. *puh* Åja, snart halvveis! What!? ...og med det erklærer jeg tre stk mammabukser for nyinnkjøpt! Stakk innom H&M og de hadde jo noen ålreite. Hrm, men det var kanskje dumt å kjøpe tre stk som passer til meg nå - mange legger vel på seg litt over hoftene og sånt også? Kan jo bytte selvfølgelig, men så liker jeg ikke bukser som ikke sitter pent. Oioioi, first world problems. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 18. mars 2014 #739 Del Skrevet 18. mars 2014 Typiske hverdagsproblemer i de norske hjem: -Har tatt ut svinekjøtt men fikk lyst på kylling tika masala. -Klesbutikken hadde bare den fiiiiiine genseren i rødt, men jeg liker best burgunder. -Det er tomt for dopapir- krise! Det er da en vet at en har det godt. Mene...halvvegs? Var ikke du nettopp begynt å heve på denne babyen? Jaja. Halvvegs! Og det er bare en! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 18. mars 2014 #740 Del Skrevet 18. mars 2014 Åja, snart halvveis! What!? ...og med det erklærer jeg tre stk mammabukser for nyinnkjøpt! Stakk innom H&M og de hadde jo noen ålreite. Hrm, men det var kanskje dumt å kjøpe tre stk som passer til meg nå - mange legger vel på seg litt over hoftene og sånt også? Kan jo bytte selvfølgelig, men så liker jeg ikke bukser som ikke sitter pent. Oioioi, first world problems. Flinkis!! Ikke alle legger på seg der. Jeg fikk bare mage - som en basketball som sto limt fast midt på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå