Gå til innhold

Nyfjøset.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Omsider fikk jeg samlet mot nok til å gå på vekta. Og som ventet gjorde det vondt. :grine:  
Får god hjelp til å endre litt på kostholdet nå da. Her er det hard innskjerping for eselet. Blodsukkeret er absolutt ikke bra. Så nå er det godtestopp for begge to… Aldri så galt at det ikke er godt for noe… 

• 1 måned senere...
Skrevet

Lenge siden jeg var innom her gitt… *tørker støv* 

Her er det en helg av det rolige slaget. Eselet har blitt forkjølet. Og som hos menn flest er det da ingen i verden som er mer forkjølet enn ham… :fnise:  
Men helt greit for meg med ei helg uten andre planer enn godstol og TV… Kanskje jeg i løpet av helgen kan få skrevet et brev eller to også. :jepp: 

Skrevet

Y-kromosomets dårlige kompatibilitet med i utgangspunktet lett sykdom slår til igjen? :fnise:

Skrevet
Daria skrev (4 minutter siden):

Y-kromosomets dårlige kompatibilitet med i utgangspunktet lett sykdom slår til igjen? :fnise:

Jepp :fnise:

• 4 måneder senere...
Skrevet

:vinke:

Skrevet
Dallandra skrev (På 22.2.2025 den 13.46):

🤭

Spiralis skrev (På 10.7.2025 den 21.01):

:blomst: 

Roadrunner skrev (På 10.7.2025 den 21.42):

Cata skrev (På 13.7.2025 den 14.47):

Heisann :vinke::vinke: :vinke: :vinke: *vinker tilbake fra min skyggefulle veranda* Koselig å se at det har vært folk innom her. ❤️ 

Her har vi kommet hjem fra en liten ferietur til Vestlandet. Kjempekoselig å besøke storebror igjen. Og ufattelig godt å komme hjem igjen. :jepp:  Og nå håper jeg på noen rolige dager. Jeg trenger ferie etter ferien… :fnise: 

Skrevet

Yey! 

Koselig å se Sauen innom fjøset igjen! Var begynt å bli veldig innestengt og støvete her nå.... :sjenert:

Skrevet

Ja, renhold er visst ikke min sterkeste side… :flau:  Skal prøve å bli flinkere til å gjøre rent her oftere…

Skrevet
Sauen Shaun skrev (28 minutter siden):

Ja, renhold er visst ikke min sterkeste side… :flau:  Skal prøve å bli flinkere til å gjøre rent her oftere…

Trenger ikke gjøre rent her - bare du svinger innom så døra åpnes litt innimellom, så skal du se at det løser seg helt automagisk :opplyser:

Skrevet
Roadrunner skrev (9 timer siden):

Trenger ikke gjøre rent her - bare du svinger innom så døra åpnes litt innimellom, så skal du se at det løser seg helt automagisk :opplyser:

Høres overkommelig ut… :jepp: 

Skrevet
Roadrunner skrev (10 timer siden):

Jepp, da blåses støvet ut heeelt automatisk. 

Sauen Shaun skrev (11 timer siden):

Heisann :vinke::vinke: :vinke: :vinke: *vinker tilbake fra min skyggefulle veranda* Koselig å se at det har vært folk innom her. ❤️ 

Her har vi kommet hjem fra en liten ferietur til Vestlandet. Kjempekoselig å besøke storebror igjen. Og ufattelig godt å komme hjem igjen. :jepp:  Og nå håper jeg på noen rolige dager. Jeg trenger ferie etter ferien… :fnise: 

Det med ferie etter ferien høres veldig kjent ut. 

Skrevet

Her ser man langt etter ferie etter ferien… Kanskje det blir rolig til helga… Men jeg skal ikke klage. Vi holder på å rydde i skuffer og skap. Og jeg øyner et håp om et rent og ryddig hjem etterhvert. :jepp:  Men jeg begynner å lure på om det er veldig uvanlig å rydde i skuffer og skap? For de fleste som hører om prosjektet spør om vi skal flytte. :klo: Vi skal ikke flytte - vi vil bare ha litt bedre system på ting…

Skrevet

Rydding i skuffer og skap (og esker og kurver og...) er et ferieprosjekt her også (hvertfall i teorien - alt går litt tregt i denne varmen) - det er noe jeg burde gjøre oftere, og særlig når jeg ikke er i det sentimentale hjørnet og klarer å kvitte meg med ting.

Skrevet

Her er det eselet som er den sentimentale, og har vanskelig for å kvitte seg med ting… 

Skrevet

Jeg sliter litt med det Ingrid Bjørnov kaller nostalgisk lagringssyndrom... :sjenert: Det kan gi seg utslag i alt fra 40 år gamle postkort og kjolen jeg elsket da jeg var 17 (jeg liker den fortsatt, men den liker ikke meg så godt lenger) til mine besteforeldres bokskap (ingen andre ville jo ha det, selv om alle hadde mer plass enn meg. Det er fint, da...).

Skrevet

Jeg tror jeg har flyttet for mye til å være særlig nostalgisk lenger. Tanken er mer at det er bare ting… 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...