Spiralis Skrevet 22. november #5361 Del Skrevet 22. november Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 11. desember Forfatter #5362 Del Skrevet 11. desember Spiralis skrev (På 22.11.2024 den 21.01): Neimen… Deg er det ei stund siden jeg har sett. Har du det bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 17. desember #5363 Del Skrevet 17. desember Her var det lenge siden jeg hadde vært innom! Hvordan går det i fjøset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet i går, 13:25 Forfatter #5364 Del Skrevet i går, 13:25 Roadrunner skrev (På 17.12.2024 den 13.19): Her var det lenge siden jeg hadde vært innom! Hvordan går det i fjøset? *tørker støv* Er ikke så ofte jeg er innom her selv heller. Det er mye kjekkere å henge i andres dagbøker. Det går vel stort sett i det vante her. Førjulstida ble som vanlig altfor travel. Så jeg rakk vel kanskje halvparten av det jeg hadde tenkt å gjøre. Så da bør jeg vel som vanlig prøve å ha som nyttårsforsett å lære meg å si nei… Og som vanlig sprekker det vel før neste år er ei uke gammel… Jula har jeg delvis hostet meg gjennom. Men føler meg en anelse bedre i dag. Og det passer bra siden det ventes middagsgjester. Men eselet har takket nei til hyttetur til helga, for han mener jeg bør ta det med ro hjemme - og prøve å bli helt kvitt hosten (klok mann). Som vanlig fikk jeg masse fint til jul. Noe nyttig (skjærefjøl, servietter og termokopp), noe godt (sjokolade, sjokoladetrekte mandler, lakris og karameller), noe koselig (innrammet bilde av familiens yngste), noe fint (lysestaker, lysfat og led-kubbelys, noe morsomt (puslespill) og noe romantisk (smykke og øredobber fra eselet). Det er bare å bukke og takke - og innse at jeg er heldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet i går, 15:27 #5365 Del Skrevet i går, 15:27 (endret) At eselet kan si nei på dine vegne når det trengs høres ut som en god løsning - det er ofte enklere å høre på andres fornuft enn sin egen (selv om de sier det samme...). Endret i går, 15:28 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå