Sauen Shaun Skrevet 25. august 2023 Forfatter #5021 Del Skrevet 25. august 2023 Har heldigvis ei drøy uke igjen av ferien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 25. august 2023 #5022 Del Skrevet 25. august 2023 Deilig å ha ferie og være på samme sted så lenge at man rekke å falle litt til ro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 25. august 2023 Forfatter #5023 Del Skrevet 25. august 2023 Daria skrev (5 timer siden): Deilig å ha ferie og være på samme sted så lenge at man rekke å falle litt til ro. Det er veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 1. september 2023 Forfatter #5024 Del Skrevet 1. september 2023 Feriens nest siste dag. Dagen for å pakke, rydde og vaske… En bit av meg er lei meg for at ferien er over. Jeg skulle gjerne blitt her lengre. Men en annen del av meg gleder seg til å komme hjem igjen. Det er noe godt med hverdager også… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 4. september 2023 Forfatter #5025 Del Skrevet 4. september 2023 God morgen Mandag og på tide å gjøre noe. Lista over gjøremål er lang. Både det som må gjøres, og det jeg har lyst til. To dager etter hjemkomst fra ferie står tømming av kofferten og vaske klær relativt høyt på lista… Egentlig sto trening øverst på lista, men etter en ettermiddag og kveld i går med fatigue, tror jeg det er lurt å vente til i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 4. september 2023 #5026 Del Skrevet 4. september 2023 God morgen! Og velkommen hjem! Jeg burde trent i dag jeg også, men lot treningstøyet ligge hjemme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. september 2023 #5027 Del Skrevet 4. september 2023 Å bruke et par (tre, fire..) dager på å tømme kofferten er helt innafor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 5. september 2023 Forfatter #5028 Del Skrevet 5. september 2023 Takk, Daria Godt noen forstår at det tar tid å tømme kofferten… Men nå er den tom, og klar for å bæres ned i boden. Begge tørkestativene er fulle av klær. Og Sauen skal på trening i dag. Så da er vel hverdagen offisielt tilbake… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 5. september 2023 #5029 Del Skrevet 5. september 2023 Lykke til på trening! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 5. september 2023 Forfatter #5030 Del Skrevet 5. september 2023 Må bare slurpe i meg en før jeg tusler til treningssenteret. Fungerer ikke uten drivstoff… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. september 2023 #5031 Del Skrevet 5. september 2023 Sauen Shaun skrev (1 time siden): Men nå er den tom, og klar for å bæres ned i boden. Noe som også helt fint kan ta 3-4 dager (uker...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 5. september 2023 Forfatter #5032 Del Skrevet 5. september 2023 Jeg bare ignorerer den kofferten til eselet bærer den ned jeg… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. september 2023 #5033 Del Skrevet 5. september 2023 Sekken min vil bli stående til jeg har andre ærend i kjelleren - den står ikke nok i veien til at det er verdt å ta turen bare for det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 6. september 2023 Forfatter #5034 Del Skrevet 6. september 2023 God morgen Her trengs det drivstoff Jeg ser at det må gjøres litt husarbeid her, før det dukker opp besøk om noen timer. Og i kveld starter strikkekaféen opp igjen. Bare litt spent på kombinasjonen støle armer og strikking… Daria skrev (20 timer siden): Sekken min vil bli stående til jeg har andre ærend i kjelleren - den står ikke nok i veien til at det er verdt å ta turen bare for det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 9. september 2023 Forfatter #5035 Del Skrevet 9. september 2023 God lørdagsmorgen Sau og esel var på rangel i går. Kjenner det ble sent i seng. Men sove lenge kan Sauen bare glemme… Og tidlig i seng blir det ikke i kveld heller. I dag står det en handletur og to bursdager på programmet (en i ettermiddag og en i kveld). Ja-ja, sove får man gjøre når man blir gammel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. september 2023 #5036 Del Skrevet 9. september 2023 (endret) Så du var ute og fartet på torsdag, på rangel i går og skal på fest i kveld - flyfille-sauen har litt å ta igjen etter ferien...? Endret 9. september 2023 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 9. september 2023 Forfatter #5037 Del Skrevet 9. september 2023 Daria skrev (21 minutter siden): Så du var ute og fartet på torsdag, på rangel i går og skal på fest i kveld - flyfille-sauen har litt å ta igjen etter ferien...? Har visst det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 14. september 2023 Forfatter #5038 Del Skrevet 14. september 2023 To minutter til brannalarmen skal utløses… Lar kaffekoppen stå rolig noen minutter… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 16. september 2023 #5039 Del Skrevet 16. september 2023 Sauen Shaun skrev (På 14.9.2023 den 10.59): To minutter til brannalarmen skal utløses… Lar kaffekoppen stå rolig noen minutter… Uæææ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 16. september 2023 Forfatter #5040 Del Skrevet 16. september 2023 Viktig fotballkamp på tv her i kveld. Det er bare å holde seg langt unna Darias dagbok til jeg får sett Stjernekamp i opptak i morgen en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå