Sauen Shaun Skrevet 21. juli 2023 Forfatter #4981 Del Skrevet 21. juli 2023 Hva er det med de politikerne? Skattesnusk med stortingsleiligheter, styreverv til gode venner, tyveri av solbriller og nå tvilsomme aksjekjøp… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 21. juli 2023 #4982 Del Skrevet 21. juli 2023 En kombinasjon av at de har flere muligheter å utnytte og samtidig i større grad blir avslørt og eksponert når de utnytter dem enn folk flest... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 1. august 2023 Forfatter #4983 Del Skrevet 1. august 2023 Dagens plan er bærplukking. Jeg er noe usikker på om valget av hvit T-skjorte er veldig smart… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 1. august 2023 #4984 Del Skrevet 1. august 2023 Har du illusjoner om å kunne bruke den i andre sammenhenger ved senere anledninger? I så fall ville jeg revurdert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 1. august 2023 Forfatter #4985 Del Skrevet 1. august 2023 Her var eneste illusjonen at det kunne bli varmt å plukke bær i solsteika, og da er det behagelig med hvite klær… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 2. august 2023 Forfatter #4986 Del Skrevet 2. august 2023 Det var lett å finne motivasjon til å trene i dag også. Litt verre å finne motivasjon til å vaske søppelskapet på kjøkkenet… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 2. august 2023 Forfatter #4987 Del Skrevet 2. august 2023 Søppelskapet er ferdig vasket. En ting mindre å tenke på før ferien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 5. august 2023 Forfatter #4988 Del Skrevet 5. august 2023 Nå synes jeg NRK er ufin De påstår at jeg har blitt gammel. Altså, jeg skrur på NRK musikk, låt for låt. Der står det skrevet at de presenterer musikk fra gamle dager. Og det de spiller er musikk fra ungdomstida mi (Marius Müller, Aha, Ketil Stokkan, Drama…). Det er ikke gamle dager - det er i går… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. august 2023 #4989 Del Skrevet 5. august 2023 Det er musikk fra barndommen min - og det er faktisk noen år siden... Mvh jobbet lenge nok på vgs til å bli svært realitetsorientert på (og egentlig sette pris på) egen aldring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 6. august 2023 Forfatter #4990 Del Skrevet 6. august 2023 (endret) Joda, må vel innrømme at det er noen år siden… Og jeg ønsker på ingen måte å bli tenåring igjen. Jeg er sjeleglad jeg ikke er tenåring i dag ihvertfall. Jeg ser jo hvor beskyttet og enkel min oppvekst (uten mobil og sosiale medier) var. Endret 6. august 2023 av Sauen Shaun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 8. august 2023 Forfatter #4991 Del Skrevet 8. august 2023 En grei metode for å få husmora her til å virke, er å invitere gjester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. august 2023 #4992 Del Skrevet 8. august 2023 Det er alltid effektivt - og ingenting slår at det er mamma som kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 12. august 2023 #4993 Del Skrevet 12. august 2023 Daria skrev (På 8.8.2023 den 16.21): Det er alltid effektivt - og ingenting slår at det er mamma som kommer Konklusjon - i denne sammenheng er det greit å ha mamma "noen" mil unna. *ser seg om i meget tvilsomt gjesterom * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 15. august 2023 Forfatter #4994 Del Skrevet 15. august 2023 Cata skrev (På 12.8.2023 den 10.26): Konklusjon - i denne sammenheng er det greit å ha mamma "noen" mil unna. *ser seg om i meget tvilsomt gjesterom * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 15. august 2023 Forfatter #4995 Del Skrevet 15. august 2023 Tirsdag, onsdag, torsdag, fredag, FERIE God morgen Her telles det ned til utenlandstur på lørdag… Dagens planer inneholder tannlegetime og klesvask. Kjempespennende dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 15. august 2023 #4996 Del Skrevet 15. august 2023 Sauen Shaun skrev (49 minutter siden): Tirsdag, onsdag, torsdag, fredag, FERIE God morgen Her telles det ned til utenlandstur på lørdag… Dagens planer inneholder tannlegetime og klesvask. Kjempespennende dag Lykke til hos tannlegen! Det blir deilig med ferie og utenlandstur 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 15. august 2023 Forfatter #4997 Del Skrevet 15. august 2023 Ford3000 skrev (1 time siden): Lykke til hos tannlegen! Det blir deilig med ferie og utenlandstur 😊 Tusen takk 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 15. august 2023 #4998 Del Skrevet 15. august 2023 Det er jo det beste tidspunktet å dra på ferie på - når alle andre er ferdig med sin Med det sommerværet som har vært i år, kan det jo vise seg å være god timing på andre måter også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 15. august 2023 Forfatter #4999 Del Skrevet 15. august 2023 Daria skrev (15 minutter siden): Det er jo det beste tidspunktet å dra på ferie på - når alle andre er ferdig med sin Med det sommerværet som har vært i år, kan det jo vise seg å være god timing på andre måter også... Det er helt bevisst at vi reiser på ferie den uka skolene begynner igjen. Håpet er at det blir en ferie med lite venting i kø… Og gjerne en reise uten altfor mye støy… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 15. august 2023 #5000 Del Skrevet 15. august 2023 De årene jeg ikke jobbet i skolen, la jeg gjerne mesteparten av sommerferien utenom skoleukene - mindre folk, og ofte bedre vær og temperaturer når man skal sørover. Italia gjør seg bedre i september enn i juli, hvertfall for en nordboer som ikke trenger så mye varme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå