Sauen Shaun Skrevet 3. april 2023 Forfatter #4701 Del Skrevet 3. april 2023 Onsdagens trening førte til noen vanvittig stive lår et par dager. Noe sier meg at det er leggene som blir verst i morgen… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 3. april 2023 #4702 Del Skrevet 3. april 2023 Spenning i hverdagen - hvor vil det dukke opp denne gangen...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 3. april 2023 #4703 Del Skrevet 3. april 2023 Sauen Shaun skrev (12 timer siden): Jeg overlevde i dag også. Jakt er fin trening det Ja er det gleder meg til Lerdueskyting som begynner i ca Mai 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 4. april 2023 Forfatter #4704 Del Skrevet 4. april 2023 Daria skrev (10 timer siden): Spenning i hverdagen - hvor vil det dukke opp denne gangen...? Jepp Og jeg hadde rett i at leggene kom til å merkes i dag. Noe mer overraskende er det at jeg er støl oppå fotbladene, det har jeg aldri opplevd før… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 4. april 2023 Forfatter #4705 Del Skrevet 4. april 2023 Maskinfører skrev (8 timer siden): Ja er det gleder meg til Lerdueskyting som begynner i ca Mai 🙂 Leirdueskyting er gøy 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 4. april 2023 #4706 Del Skrevet 4. april 2023 (endret) Sauen Shaun skrev (1 time siden): Leirdueskyting er gøy Yepp er det spessielt om det er Beretta 🙂 🙂 Endret 4. april 2023 av Maskinfører Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. april 2023 #4707 Del Skrevet 4. april 2023 Sauen Shaun skrev (1 time siden): Jepp Og jeg hadde rett i at leggene kom til å merkes i dag. Noe mer overraskende er det at jeg er støl oppå fotbladene, det har jeg aldri opplevd før… Man kan bli støl overalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 4. april 2023 Forfatter #4708 Del Skrevet 4. april 2023 Maskinfører skrev (1 time siden): Yepp er det spessielt om det er Beretta 🙂 🙂 Har bare prøvd det en gang jeg. Og har lyst til å prøve igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 4. april 2023 Forfatter #4709 Del Skrevet 4. april 2023 Daria skrev (1 time siden): Man kan bli støl overalt Helt klart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 4. april 2023 #4710 Del Skrevet 4. april 2023 Sauen Shaun skrev (2 timer siden): Har bare prøvd det en gang jeg. Og har lyst til å prøve igjen. Ja bare og ta jegerprøva og komme seg på banen da øvelse gjør mester sommer som vinter 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 4. april 2023 Forfatter #4711 Del Skrevet 4. april 2023 Maskinfører skrev (4 timer siden): Ja bare og ta jegerprøva og komme seg på banen da øvelse gjør mester sommer som vinter 😀 Tror først jeg skal prøve å overleve de tre månedene med trening jeg har begynt på nå Men hvem vet hva fremtiden bringer… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 4. april 2023 Forfatter #4712 Del Skrevet 4. april 2023 Påskekyllingene hoppet ut av kassa i dag, og har spredt seg utover i leiligheten. 🐥🐣🐥 Jeg har vært på koselig utflukt med Cata. Og eselet er på et arrangement i byen. Så jeg har fjernkontrollen alene noen timer. *klar for MasterChef* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. april 2023 #4713 Del Skrevet 4. april 2023 Jeg har ryddet og lagt ren duk på stuebordet, så alt ligger til rette for både kyllinger, harer og broderte løpere (som jeg i motsetning til hovedduken skal ta meg bryet med å stryke...). Jeg har akkurat startet dagens MC - med alle reklamepausene jeg nå kan spole over tar jeg vel igjen direktesendingen i løpet av en halvtime En eliminering hvor jeg ikke vi sørge over tre av dem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. april 2023 #4714 Del Skrevet 4. april 2023 ...så da var det selvfølgelig den fjerde som røk ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 4. april 2023 #4715 Del Skrevet 4. april 2023 Daria skrev (3 minutter siden): ...så da var det selvfølgelig den fjerde som røk ut... Skulle gjerne sett en av de to fansene ut denne runden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. april 2023 #4716 Del Skrevet 4. april 2023 Jeg ville ikke savnet noen av dem... Jeg begynner å få noen favoritter etter hvert, men det fortsatt vel så mange jeg har mindre positive følelser for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 4. april 2023 Forfatter #4717 Del Skrevet 4. april 2023 Daria skrev (14 minutter siden): ...så da var det selvfølgelig den fjerde som røk ut... Ja… Roadrunner skrev (11 minutter siden): Skulle gjerne sett en av de to fansene ut denne runden. Jeg og… Jeg håper hun som brukte den gullnåla snart takker for seg… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. april 2023 #4718 Del Skrevet 4. april 2023 Sauen Shaun skrev (5 minutter siden): Jeg og… Jeg håper hun som brukte den gullnåla snart takker for seg… Det må jo ha vært litt pinlig for henne å måtte bruke den på en type rett som hun mente var så henne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 4. april 2023 Forfatter #4719 Del Skrevet 4. april 2023 Daria skrev (1 time siden): Det må jo ha vært litt pinlig for henne å måtte bruke den på en type rett som hun mente var så henne... Jepp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 5. april 2023 #4720 Del Skrevet 5. april 2023 Jeg skal snart slutte å heie på noen som helst. De ryker ut hele bunten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå