Maskinfører Skrevet 29. mars 2023 #4681 Del Skrevet 29. mars 2023 Sauen Shaun skrev (1 minutt siden): Jeg overlevde, og kommer til å være støl i morgen… Heldigvis ikke noe snø her 🤣 Takk Opplevelsen var litt blandet, men jeg tror det blir bra etterhvert… Takk Når det er gruppetrening er det en utfordring å ta det pent… Da er du heldig som ikke har snø 🙂🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 29. mars 2023 #4682 Del Skrevet 29. mars 2023 Sauen Shaun skrev (38 minutter siden): Takk Når det er gruppetrening er det en utfordring å ta det pent… Det er kjempevanskelig. Men det er også da - og nettopp derfor - man må være litt ekstra bevisst det. Det er tross alt bedre for selvfølelsen å ta det litt med ro og klare å gjennomføre enn å måtte plukkes opp fra gulvet fordi man overvurderer seg selv og ikke tar signalene i tide... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 29. mars 2023 Forfatter #4683 Del Skrevet 29. mars 2023 Maskinfører skrev (49 minutter siden): Da er du heldig som ikke har snø 🙂🙂 Veldig heldig Daria skrev (10 minutter siden): Det er kjempevanskelig. Men det er også da - og nettopp derfor - man må være litt ekstra bevisst det. Det er tross alt bedre for selvfølelsen å ta det litt med ro og klare å gjennomføre enn å måtte plukkes opp fra gulvet fordi man overvurderer seg selv og ikke tar signalene i tide... Helt klart en fordel å stoppe før man stuper… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 29. mars 2023 #4684 Del Skrevet 29. mars 2023 Sauen Shaun skrev (17 minutter siden): Veldig heldig Helt klart en fordel å stoppe før man stuper… Ja 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 29. mars 2023 #4685 Del Skrevet 29. mars 2023 Sauen Shaun skrev (29 minutter siden): Helt klart en fordel å stoppe før man stuper… Det anbefales. Ikke minst for stoltheten og verdigheten (og for så vidt også ryktet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 29. mars 2023 Forfatter #4686 Del Skrevet 29. mars 2023 Daria skrev (12 minutter siden): Det anbefales. Ikke minst for stoltheten og verdigheten (og for så vidt også ryktet) Evig eies kun et dårlig rykte… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 29. mars 2023 #4687 Del Skrevet 29. mars 2023 Oh yes - særlig når det havner i journalen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 30. mars 2023 Forfatter #4688 Del Skrevet 30. mars 2023 Jeg hadde rett i mine antagelser - jeg er støl i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 30. mars 2023 #4689 Del Skrevet 30. mars 2023 Nye og ukjente muskler melder seg? Jeg synes nesten det kan være litt fascinerende med stølhet - plutselig oppdager jeg hvordan kroppen henger sammen og virker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 30. mars 2023 Forfatter #4690 Del Skrevet 30. mars 2023 Daria skrev (1 time siden): Nye og ukjente muskler melder seg? Jeg synes nesten det kan være litt fascinerende med stølhet - plutselig oppdager jeg hvordan kroppen henger sammen og virker... Trodde ikke det var muskler igjen etter siste års forfall jeg. Men nå er det bevist at det er mange muskler i denne kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 30. mars 2023 #4691 Del Skrevet 30. mars 2023 Man har muskler på de mest uventede steder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 30. mars 2023 Forfatter #4692 Del Skrevet 30. mars 2023 Daria skrev (2 timer siden): Man har muskler på de mest uventede steder Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 30. mars 2023 #4693 Del Skrevet 30. mars 2023 Jeg gjør stadig overraskende oppdagelser når fysio kommer med nye øvelser - det har skjedd mer enn en gang at jeg har våknet om morgenen og lurt på hva som har skjedd, før jeg skjønner sammenhengen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 3. april 2023 Forfatter #4694 Del Skrevet 3. april 2023 Nå er stølheten stort sett over, så da er det bra det er ny trening i dag… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 3. april 2023 #4695 Del Skrevet 3. april 2023 Perfekt timing! Lykke til med dagens treningsøkt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 3. april 2023 #4696 Del Skrevet 3. april 2023 Lykke til med trening 🙂🙂 trening blir det til høsten i form av jakt 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 3. april 2023 #4697 Del Skrevet 3. april 2023 Sauen Shaun skrev (1 time siden): Nå er stølheten stort sett over, så da er det bra det er ny trening i dag… Just in time Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 3. april 2023 Forfatter #4698 Del Skrevet 3. april 2023 Roadrunner skrev (2 timer siden): Perfekt timing! Lykke til med dagens treningsøkt Jeg overlevde i dag også. Maskinfører skrev (2 timer siden): Lykke til med trening 🙂🙂 trening blir det til høsten i form av jakt 🙂 Jakt er fin trening det Cata skrev (1 time siden): Just in time 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 3. april 2023 #4699 Del Skrevet 3. april 2023 Sauen Shaun skrev (4 timer siden): Nå er stølheten stort sett over, så da er det bra det er ny trening i dag… Jeg kjenner følelsen Trøsten får være at det blir bedre - selv om jeg fortsatt blir støl når det dukker opp nye øvelser eller det er litt lenge siden forrige trening, har jeg vel aldri vært så støl så lenge som jeg var etter den aller første treningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 3. april 2023 Forfatter #4700 Del Skrevet 3. april 2023 Daria skrev (1 time siden): Jeg kjenner følelsen Trøsten får være at det blir bedre - selv om jeg fortsatt blir støl når det dukker opp nye øvelser eller det er litt lenge siden forrige trening, har jeg vel aldri vært så støl så lenge som jeg var etter den aller første treningen. Jeg håper jo at morradagen blir bedre enn dagen etter første trening… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå