Gå til innhold

Nyfjøset.

Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

Sover ikke bort dagen den som skal tidlig avgårde på dagstur til det store utland… 🛳️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag skal Sauen gjøre noe hun aldri har gjort før. Så det får hun sikkert til. :fnise:  Skal leke MC, og lage kyllingsuppe fra bunnen av… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daria skrev (1 time siden):

Komplett med mystery box, tidspress og strenge  dommere med elimineringsrett? :fnise: 

Jupp :skratte: To garva husmødre som dommere… Skummelt nok det… :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva ønsker jeg meg til bursdagen??? Eselet spør, og jeg har ikke noe svar… :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hibachi-grill? Ikke at jeg vet hva man skal bruke den til, men jeg  skjønner jo på MC at man ikke er et fullverdig menneske uten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ihvertfall stolt MC nå. Kan vel si meg fornøyd når alle rundt bordet forsynte seg minst to ganger (en tok fem porsjoner :hakeslepp:). :nigo:

Daria skrev (6 timer siden):

Hibachi-grill? Ikke at jeg vet hva man skal bruke den til, men jeg  skjønner jo på MC at man ikke er et fullverdig menneske uten...

Høres ut som den perfekte ting når man bor i blokk med brannalarm som har direktevarsling til brannvesenet :rulle: 

Roadrunner skrev (5 timer siden):

Et hvitt forkle med MC-logo og navnet ditt på? :sjenert:

Jepp :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Ta til du  blir flau!, pleier lillebror å si - men jeg tror jeg hadde blitt både flau og mett før jeg kom til fem porsjoner....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (22 timer siden):

-Ta til du  blir flau!, pleier lillebror å si - men jeg tror jeg hadde blitt både flau og mett før jeg kom til fem porsjoner....

Jeg og… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skravla skrev (47 minutter siden):

Hipp hipp hurra :flagg:🎂 :roser:

:thankyou: :klem3: 

Roadrunner skrev (29 minutter siden):

:gratulerermeddagen2:

:thankyou: :klem3: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bursdag er feiret sånn som jeg ønsket. Og i dag har jeg hviledag. Skal holde meg på innsiden av ytterdøra. :veslejenta: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk hardt for seg? :fnise: (mvh hun som fortsatt ikke har kommet seg helt etter lørdagens bursdagsmarkering...). Men det  store spørsmålet er jo hva du endte opp med å ønske deg - og om du faktisk fikk det...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...