Daria Skrevet 30. januar 2023 #4621 Del Skrevet 30. januar 2023 Pust med magen, legg det bort og prøv igjen en dag ting er bedre i utgangspunktet. På sånne dager vil alt gå galt og være feil uansett - det er da jeg kryper under et pledd med bok, te og sjokolade og blir der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 30. januar 2023 Forfatter #4622 Del Skrevet 30. januar 2023 Takk Daria Det har blitt noen timer med meningsløse spill på telefonen i kveld. Kjekt med sånt som gjør at jeg slipper å tenke… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 30. januar 2023 #4623 Del Skrevet 30. januar 2023 Det hender at hjernen trenger en time-out... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 30. januar 2023 #4624 Del Skrevet 30. januar 2023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 31. januar 2023 Forfatter #4625 Del Skrevet 31. januar 2023 Roadrunner skrev (12 timer siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 31. januar 2023 #4626 Del Skrevet 31. januar 2023 Hvis det er noe trøst så ble det litt blåmandag her også i går. Fikk varsel på telefonen da jeg stod på flyplassen og ventet på bagasjen, at det var utfordringer på jobb. Fikk av meg skoa da jeg kom hjem og fikk på PC-en i rekordfart. Og så gikk det fire timer med jobbing... Fin avslutning på en "feriedag"! #skriverovertid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 31. januar 2023 Forfatter #4627 Del Skrevet 31. januar 2023 Ikke noe bedre her i dag. Blytungt i hodet (og da fungerer ikke kroppen heller). Men jeg har kommet meg på butikken en tur… Roadrunner skrev (2 timer siden): Hvis det er noe trøst så ble det litt blåmandag her også i går. Fikk varsel på telefonen da jeg stod på flyplassen og ventet på bagasjen, at det var utfordringer på jobb. Fikk av meg skoa da jeg kom hjem og fikk på PC-en i rekordfart. Og så gikk det fire timer med jobbing... Fin avslutning på en "feriedag"! #skriverovertid Er vel ikke noen trøst i at flere hadde en blåmandag. Vil jo helst at alle skal ha det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 1. februar 2023 Forfatter #4628 Del Skrevet 1. februar 2023 Jeg har stått opp, jeg har dusjet og jeg har spist frokost. Og jeg har kaffe i koppen. Det er ihvertfall en god start… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 1. februar 2023 #4629 Del Skrevet 1. februar 2023 God start liker vi! Her har det gått i ett, men det er bare en liten time til lunsj, så vi tar det vi får. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 1. februar 2023 Forfatter #4630 Del Skrevet 1. februar 2023 Er det noen her som kan forklare meg hvordan jeg får slettet Twitterkontoen min? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 1. februar 2023 #4631 Del Skrevet 1. februar 2023 Ser ut til at du må gå via Deaktivering først, og at den så blir slettet om den har vært deaktivert i minst 30 dager: Link I linken er det først en oppskrift for hvordan deaktivere via nettleser, men ned på siden er også en variant for å deaktivere via appen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 1. februar 2023 Forfatter #4632 Del Skrevet 1. februar 2023 Tusen takk. Fikk det til. Er bare så lei av å få varsler fra Twitter. Har jo ikke brukt kontoen de siste tre årene… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 1. februar 2023 #4633 Del Skrevet 1. februar 2023 Sauen Shaun skrev (1 minutt siden): Tusen takk. Fikk det til. Er bare så lei av å få varsler fra Twitter. Har jo ikke brukt kontoen de siste tre årene… Her er varsler deaktivert for flere år siden, men jeg sneier innom appen en sjelden gang. Typisk når NRK sender sjakk, eller det er skikkelig konsertaktivitet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 1. februar 2023 Forfatter #4634 Del Skrevet 1. februar 2023 Har egentlig aldri vært særlig innom Twitter jeg. Lagde en bruker av ren nysgjerrighet. Og fant ut i dag at jeg har Twitret tre ganger på fem år. Da er ikke den kontoen mye å samle på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 1. februar 2023 #4635 Del Skrevet 1. februar 2023 Twitter er der jeg roper ut i det store intet ting jeg trenger å sette ord på og vet at ingen bryr seg om hverken her eller på facebook, eller som jeg synes fortjener et større publikum. Det større publikum er sjelden så interessert, dog Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 1. februar 2023 Forfatter #4636 Del Skrevet 1. februar 2023 Jeg føler ikke behov for å rope ut noe som helst jeg. Ikke føler jeg behov for å være sosial heller, men jeg må det i kveld. Jeg skal lede en samtalegruppe i kveld. Det føler jeg meg veldig lite klar for, men det går vel bra. Jeg får pakke alt det mørke langt vekk, og fokusere på de flotte folkene jeg skal være sammen med… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 2. februar 2023 Forfatter #4637 Del Skrevet 2. februar 2023 God morgen Kvelden i går ble et lyspunkt. Kjempekoselige folk, god samtale og god mat. Jeg trengte den kvelden. I dag skal jeg til byen og spise lunsj med ei venninne. Blir nok kjekt det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 2. februar 2023 #4638 Del Skrevet 2. februar 2023 Så bra at det ble vellykket. Ofte går det jo bedre enn fryktet, når man først kommer seg ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 11. februar 2023 Forfatter #4639 Del Skrevet 11. februar 2023 God morgen Få planer for denne dagen. Esel skal jobbe dugnad i borettslaget. Og jeg skal ut med kaffe til dugnadsgjengen. Ellers skal jeg bare pusle med mitt inne. Lurer på om jeg skal sette en bolledeig. Det hadde vært godt med en nybakt bolle til ettermiddagskaffen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 11. februar 2023 #4640 Del Skrevet 11. februar 2023 Mmm... ferske boller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå