Cata Skrevet 1. november 2015 #2581 Del Skrevet 1. november 2015 Jeg tro jammen du må prøve å få skilsmisse ved dom fra han der Mr Hoste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 2. november 2015 Forfatter #2582 Del Skrevet 2. november 2015 God morgen. Ute er det og dette blir nok en nydelig dag. Men det hjelper lite. Det blir nok en innedag på meg. Nå har Mr.Hoste holdt meg våken store deler av natta. I tillegg begynner et mistenkelig trykk å legge seg over panna mi, så da er det vel en bihulebetennelse på gang også tenker jeg... Ja-ja, jeg har time hos legen på onsdag. Så jeg får bare holde ut så lenge. Får kreke meg på apoteket for å kjøpe mer hostesaft og nesespray. Jeg tro jammen du må prøve å få skilsmisse ved dom fra han der Mr Hoste.Får håpe legen kan besørge en skilsmisse på onsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 2. november 2015 #2583 Del Skrevet 2. november 2015 God bedring, Sauen!Godt å høre at du har legetime, synes du har gått skrekkelig lenge nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 2. november 2015 Forfatter #2584 Del Skrevet 2. november 2015 God bedring, Sauen!Godt å høre at du har legetime, synes du har gått skrekkelig lenge nå... Takk Jeg har holdt på i to og en halv uke nå. Begynner å bli en smule lei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 3. november 2015 Forfatter #2585 Del Skrevet 3. november 2015 God morgen. Ikke så mye nytt å fortelle om herfra. Mr.Hoste holder stand. Mulig det er litt bedre i dag... Men det blir en rolig dag dette og. Håper jeg kanskje orker å sitte litt i kortmakeriet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 3. november 2015 #2586 Del Skrevet 3. november 2015 God bedring. Håper du får noe som funker hos legen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 4. november 2015 Forfatter #2587 Del Skrevet 4. november 2015 God morgen. Tidlig oppe i dag. Må ha god tid til å drikke kaffe og spise frokost før jeg skal til legen. Dagen blir så kjip hvis jeg har det travelt om morgenen. *vanedyr* Jeg håper virkelig at jeg ihvertfall får noe som demper hosten slik at jeg får sove. Jeg blir så ufattelig sliten av å hoste meg gjennom natta. Det er selvsagt da hosten er verst. I dag skulle jeg så gjerne vært på onsdagslunsjen. Det er ei venninne som skal si noen velvalgte ord der. Men jeg tviler sterkt på at jeg orker å dra dit. Får se hvor sliten jeg er etter legebesøket...Men-men, jeg fikk ihvertfall rotet sammen to kort i går. Ikke verst bare det... God bedring. Håper du får noe som funker hos legen! Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. november 2015 #2588 Del Skrevet 4. november 2015 Lykke til hos legen idag!Be om å få Rinexin tabletter, det er nesedråper i tablettform som åpner opp bronkiene og gjør det litt lettere å puste b.la. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 4. november 2015 #2589 Del Skrevet 4. november 2015 Lykke til hos legen i dag!Håper du får noe fungerende for hosten, og at legen klarer å jage basillene på dør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 4. november 2015 Forfatter #2590 Del Skrevet 4. november 2015 Takk-takk begge to. Det var visst ikke så dumt med en legetime. Har følt meg som en skikkelig sutrekopp de siste dagene. Men jeg har bronkitt og bihulebetennelse. Så jeg er visst syk... Så nå blir det ti dager med penicillin. Og da blir det vel ti dager med dårlig mage og. Får vel begynne med Biola med det samme... Også tror jeg at jeg skal trosse formen og ta en tur på biblioteket. Må ha noe underholdning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 4. november 2015 #2591 Del Skrevet 4. november 2015 Bra du kom deg til legen da ja! Håper du får rask bedring med medisin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 4. november 2015 #2592 Del Skrevet 4. november 2015 Var det ikke bronkitt Justin Bieber også mente han hadde? Riktig god bedring, Sauen!Godt du fikk tatt en tur til legen og kan komme igang med noe skikkelig medisinering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. november 2015 #2593 Del Skrevet 4. november 2015 Var det ikke bronkitt Justin Bieber også mente han hadde? Advarsel: ingen vannsøling rundt sauen :fnise:God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 4. november 2015 Forfatter #2594 Del Skrevet 4. november 2015 Advarsel: ingen vannsøling rundt sauen :fnise:God bedring!hvis vannsølet inbebærer at noen vasker huset for meg, så skal jeg klare å holde meg både rolig og blid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 4. november 2015 #2595 Del Skrevet 4. november 2015 God bedring. Får tro Mr. Hoste flytter ut nå. (Nei!!! Ikke send ham i denne retningen, jeg har nok med søskenbarnet hans, Mr. Kremt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 5. november 2015 Forfatter #2596 Del Skrevet 5. november 2015 God morgen. Dette blir en sløv dag. Takk til alle dere som har ønsket meg god bedring. Jeg har ingen planer om å sende Mr.Hoste videre til noen. Jeg ønsker at han skal dra så langt til skogs at ingen noen sinne finner ham igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 5. november 2015 #2597 Del Skrevet 5. november 2015 Håper du snart er i form igjen. Utrolig slitsomt å gå slik og hangle lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 6. november 2015 Forfatter #2598 Del Skrevet 6. november 2015 God morgen. Fordelen med å være syk er at jeg kan ligge lenge uten å føle at jeg har sovet bort halve dagen. Men at jeg har sovet mye i natt betyr ikke at jeg er våken. Har våknet av noen hostekuler i natt og. Men det føles litt lettere å puste i dag. Og jeg har kjempestore planer for dagen. Jeg skal tusle en liten tur til butikken på andre siden av veien. Også må jeg få tatt oppvasken. Utover det blir det bare sofasløving. Håper du snart er i form igjen. Utrolig slitsomt å gå slik og hangle lenge! Takk. Satser på at det snart blir bra. Tredje dag med penicillin i dag, så da vil det nok løsne snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 6. november 2015 #2599 Del Skrevet 6. november 2015 Sofasløving og rolig dag høres helt magisk ut! Plei skrotten så godt du kan, og slapp av og kos deg.Og fortsatt god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 7. november 2015 Forfatter #2600 Del Skrevet 7. november 2015 God morgen. Ute skinner Og inne sitter en syk sau som blir surere og surere... Det er virkelig ikke noe ålreit å bli sofasau i ukevis. Det går på humøret løs... Så jeg tenker at i dag MÅ jeg ut en tur. Det er julemesse i foreningen i byen i dag. Så jeg prøver meg på en liten tur dit. Satser på at det går bra. Jeg hoster ihvertfall ikke opp lungene lenger, så jeg kan jo bevege meg blant folk igjen.Sofasløving og rolig dag høres helt magisk ut! Plei skrotten så godt du kan, og slapp av og kos deg.Og fortsatt god bedring!Takk. Det har vært godt med sofasløving. Men nå er jeg mektig lei av den aktiviteten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå