Gå til innhold

Nyfjøset.

Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

Det ble ingen tur innom polet gitt... :ler:

Kjøpte bare Bisolvon hostesaft på apoteket. Det får holde det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen. :kaffekopp:

Lite nytt å fortelle om herfra gitt. Det hostes og harkes som før...

Men jeg har en plan om å prøve å få farget håret i dag. :jepp: Jeg skal til frisøren for å klippe meg i morgen. Og da er det så godt når håret er nyfarget. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært til Sverige i dag. Fylt opp skuffer og skap med en masse magreier vi sikkert ikke trenger. ;) Veldig rart å bare gå forbi sigarettsjappa, da. Digg, men rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyfarga hår er deilig, jeg fikk bort alt det grå på fredag. :)

:kaffekopp: Ikke host mens frisøren klipper.  *nytt jungelord*

:rulle:

Vi har vært til Sverige i dag. Fylt opp skuffer og skap med en masse magreier vi sikkert ikke trenger. ;) Veldig rart å bare gå forbi sigarettsjappa, da. Digg, men rart.

Så bra Rosalie! :klappe::tommelsmil:

Men er det ikke befriende!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig kjennes det ut som Mr.Hoste er i ferd med å slippe grepet. Håper han snart forlater huset for godt. Begynner å bli lei av dette ufrivillige samboerforholdet nå... 

Om halvannen time skal jeg avgårde til frisøren. Gleder meg vilt til å få klipt meg. :hoppe:

:kaffekopp: Ikke host mens frisøren klipper.  *nytt jungelord*

:ler: Høres fornuftig ut. Skal prøve å holde hosten i sjakk...

Så herlig at du går forbi sigarettsjappa. :bolledeig: Hvor lenge har du vært uten røyk nå?

Nyfarga hår er deilig, jeg fikk bort alt det grå på fredag. :)

Ja, man føler seg litt bedre når de grå er gjemt. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morn-morn. :kaffekopp:

Mr.Hoste er stadig på vikende front. Han har ikke forlatt huset enda, men det blir bedre og bedre her... :bolledeig:

Gårdagen forsvant visst bare i ingenting. Ikke mye spennende å berette om... Annet enn at jeg er nyklipt og fjong. :sexy:

Og dagen i dag tror jeg skal tilbringes i kortmakeriet. :jepp:

Mr. Hoste er flyttet hit

Huffda. Håper du blir fort kvitt den inntrengeren. :troest:

Endret av Sauen Shaun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda. Håper du blir fort kvitt den inntrengeren. :troest:

Han går vel om en måned eller to. Han pleier være svært glad i meg den karen.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var jeg til kontroll hos øyelegen. Ingen grå eller grønne slektninger av Fuggel'n var å skimte denne gangen heller. Er en del grønne fugler i slekta, så det må kontrolleres en gang i året. Men alt bra nå også. :bolledeig:

Etter hjemkomst landet jeg i sofaen, og der ble jeg resten av dagen... 

Mr.Hoste er stadig på vikende front. Han har ikke gitt seg helt enda, men det er mye bedre. :jepp:  I dag står valget mellom å kose meg i kortmakeriet eller å vaske til helga. Tenker helgevasken får vente til i morgen... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han går vel om en måned eller to. Han pleier være svært glad i meg den karen.

Greit å bli elsket, men ikke av den typen der... Fortsatt god bedring. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morn morn :kaffekopp:

Egentlig har jeg fri fra det veldedige arbeidet i kirka i dag. Men jeg stikker bort en tur likevel. Jeg vet det er litt lite folk og ekstra mye å gjøre der i dag. 

I går fikk jeg ikke til noen ting i kortmakeriet. Det ble bare tullball alt sammen... Så jeg pakket bare sammen, og gikk bort til venninna mi. Hun holdt på med noe veldedig arbeid. Så da ble jeg med og hjalp henne litt. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Greit å bli elsket, men ikke av den typen der... Fortsatt god bedring. :klem:

Mr. Hoste har sviktet meg også. Han er nok på vei til nye fruentimmer, den svikefulle fanten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gårdagen gikk i ett. Og det var en kaputt, men fornøyd, sau som krabbet tidlig til sengs i går. :jepp:  Det startet med en hektisk formiddag i kirka. Deretter kom kusine innom en tur. Også ble jeg invitert til familien Bulk på taco... Veldig sosial og fin dag. Men jammen var det godt når kvelden kom... 

I dag skal jeg ha en hjemmedag. Må få gjort noe med de grønnsakene kusine hadde med til meg i går. Masse purreløk som må kuttes opp og fryses. :jepp: Utover det blir det veldig rolig. Mr.Hoste holder stand... :sur:

Ellers har jeg en velfylt godteskål klar til i kveld. Jeg bryr meg veldig lite om Halloween, men alle unger som ringer på er velkomne og skal få knask. :jepp:

Mårnings! :kaffekopp:

Riktig god fredag ønskes i Fjøset! Og god helg :hoppe:

Takk. Og god helg til deg og. :klem:

God helg! Jeg er bare stolt over at jeg fant fram hit i det hele tatt...:opplyser:

God helg. :klem: Og det nye KG er egentlig ikke så ille når man bare har vært innom noen ganger. Men jeg strever fremdeles med å bli kvitt den enorme reklamen på mobilen...

Mr. Hoste har sviktet meg også. Han er nok på vei til nye fruentimmer, den svikefulle fanten. 

Mr.Hoste har ikke helt gitt slipp på meg enda da... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morn-morn. :kaffekopp:

Frokosten er spist, kaffe er drukket, radioen står på... Og Mr.Hoste gir seg ikke. Han godtar ikke at jeg vil ha skilsmisse. :sur:

Dagen i dag blir en veldig rolig dag. Jeg skal ikke ut av pysjen... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...