Sauen Shaun Skrevet 7. januar Forfatter #5381 Del Skrevet 7. januar Omsider fikk jeg samlet mot nok til å gå på vekta. Og som ventet gjorde det vondt. Får god hjelp til å endre litt på kostholdet nå da. Her er det hard innskjerping for eselet. Blodsukkeret er absolutt ikke bra. Så nå er det godtestopp for begge to… Aldri så galt at det ikke er godt for noe… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 22. februar Forfatter #5382 Del Skrevet 22. februar Lenge siden jeg var innom her gitt… *tørker støv* Her er det en helg av det rolige slaget. Eselet har blitt forkjølet. Og som hos menn flest er det da ingen i verden som er mer forkjølet enn ham… Men helt greit for meg med ei helg uten andre planer enn godstol og TV… Kanskje jeg i løpet av helgen kan få skrevet et brev eller to også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 22. februar #5383 Del Skrevet 22. februar Y-kromosomets dårlige kompatibilitet med i utgangspunktet lett sykdom slår til igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 22. februar Forfatter #5384 Del Skrevet 22. februar Daria skrev (4 minutter siden): Y-kromosomets dårlige kompatibilitet med i utgangspunktet lett sykdom slår til igjen? Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dallandra Skrevet 22. februar #5385 Del Skrevet 22. februar 🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå