Cata Skrevet 1. oktober 2023 #5061 Skrevet 1. oktober 2023 Sauen Shaun skrev (18 timer siden): Jeg har stoff og mønster til en kjole. Hvor får man tak i mønster som passer??? Mine sporadiske forsøk på å sy i ungdommen havarerte stadig på at jeg måtte ...hmm...tilpasse enkelte ting som f.eks livvidde som ikke passet helt med de andre målene. Det gikk sjelden greit. Denne sy-iveren inspirerer imidlertid litt. Understreker ordet "litt" for det ville nok endt i katastrofe.
Sauen Shaun Skrevet 1. oktober 2023 Forfatter #5062 Skrevet 1. oktober 2023 Cata skrev (13 minutter siden): Hvor får man tak i mønster som passer??? Mine sporadiske forsøk på å sy i ungdommen havarerte stadig på at jeg måtte ...hmm...tilpasse enkelte ting som f.eks livvidde som ikke passet helt med de andre målene. Det gikk sjelden greit. Denne sy-iveren inspirerer imidlertid litt. Understreker ordet "litt" for det ville nok endt i katastrofe. Jeg må som regel også tilpasse mønstrene. Jeg er ikke skapt i standardfasong…
Cata Skrevet 1. oktober 2023 #5063 Skrevet 1. oktober 2023 Sauen Shaun skrev (4 minutter siden): Jeg må som regel også tilpasse mønstrene. Jeg er ikke skapt i standardfasong… Mhm, det var der det gikk veldig fort galt da jeg prøvde i tenårene.
Sauen Shaun Skrevet 1. oktober 2023 Forfatter #5064 Skrevet 1. oktober 2023 Blir mye prøving og feiling for min del ihvertfall…
Sauen Shaun Skrevet 9. oktober 2023 Forfatter #5065 Skrevet 9. oktober 2023 Dugnad i borettslaget i ettermiddag. Og alle hjerter gleder seg… not…
Roadrunner Skrevet 9. oktober 2023 #5066 Skrevet 9. oktober 2023 Sauen Shaun skrev (20 minutter siden): Dugnad i borettslaget i ettermiddag. Og alle hjerter gleder seg… not…
Sauen Shaun Skrevet 10. oktober 2023 Forfatter #5067 Skrevet 10. oktober 2023 To av livets gåter: 1: Hvorfor må alltid pc’n ha oppdatering når jeg må skynde meg og printe ut noe som haster? 2: Hvorfor er puta i midten alltid mykest og best? Altså, vi har tre puter i senga. De er kjøpt samtidig, og er av samme merke og type. Men den i midten er best. Når jeg skifter på senga, bytter jeg rundt på putene, men uansett hvordan jeg bytter plass på putene - så er den i midten mykest og best…
Roadrunner Skrevet 10. oktober 2023 #5068 Skrevet 10. oktober 2023 Bare en advarsel til neste gang du trenger PC-en. I kveld kommer nye Windowsoppdateringer (andre tirsdag hver måned sender Microsoft ut oppdateringer), så i løpet av uken kan du nok bare installere og restarte. Så er det gjort
Sauen Shaun Skrevet 10. oktober 2023 Forfatter #5069 Skrevet 10. oktober 2023 Roadrunner skrev (10 minutter siden): Bare en advarsel til neste gang du trenger PC-en. I kveld kommer nye Windowsoppdateringer (andre tirsdag hver måned sender Microsoft ut oppdateringer), så i løpet av uken kan du nok bare installere og restarte. Så er det gjort PC-en må brukes igjen både i morgen og torsdag…
Daria Skrevet 10. oktober 2023 #5070 Skrevet 10. oktober 2023 Sauen Shaun skrev (36 minutter siden): 1: Hvorfor må alltid pc’n ha oppdatering når jeg må skynde meg og printe ut noe som haster? Det er en innebygget oppdragende effekt - den vil lære deg til å gjøre ting i tide heller enn å vente til det haster
Sauen Shaun Skrevet 10. oktober 2023 Forfatter #5071 Skrevet 10. oktober 2023 Daria skrev (4 timer siden): Det er en innebygget oppdragende effekt - den vil lære deg til å gjøre ting i tide heller enn å vente til det haster Det er nytteløst… Der er jeg uhelbredelig…
Sauen Shaun Skrevet 12. oktober 2023 Forfatter #5072 Skrevet 12. oktober 2023 Sauen gjør ting hun ikke kan i dag. Og sender en stor takk til Fuggel’n som har redda både denne dagen og morgendagen for meg. Noen ganger kommer den mer eller mindre selvlærte Sauen til kort når ting må ordnes på PC.
Roadrunner Skrevet 12. oktober 2023 #5073 Skrevet 12. oktober 2023 Sauen Shaun skrev (1 time siden): Sauen gjør ting hun ikke kan i dag. Og sender en stor takk til Fuggel’n som har redda både denne dagen og morgendagen for meg. Noen ganger kommer den mer eller mindre selvlærte Sauen til kort når ting må ordnes på PC. Heldigvis noe som lot seg forklare og verifisere via chat og epost - så bare godt å kunne hjelpe! Håper sluttresultatet blir bra
Sauen Shaun Skrevet 12. oktober 2023 Forfatter #5074 Skrevet 12. oktober 2023 (endret) Roadrunner skrev (2 timer siden): Heldigvis noe som lot seg forklare og verifisere via chat og epost - så bare godt å kunne hjelpe! Håper sluttresultatet blir bra Om resultatet blir brukbart vet jeg ikke før i morgen. Da skal det printes ut og godkjennes av sjefen for prosjektet. Endret 12. oktober 2023 av Sauen Shaun
Sauen Shaun Skrevet 16. oktober 2023 Forfatter #5075 Skrevet 16. oktober 2023 God formiddag Dag fire med feber, sår hals, tett snute, vondt hode og ømme muskler. Joda, litt lei nå. Orker ikke strikke engang. Blir noen teite spill på mobilen og litt TV. Og ellers mest snorking…
Sauen Shaun Skrevet 16. oktober 2023 Forfatter #5077 Skrevet 16. oktober 2023 Roadrunner skrev (34 minutter siden): God bedring! Er ihvertfall litt bedre i dag. Har orket å dusje, re senga og putte mitt eget melkeglass i oppvaskmaskina. Så mye har jeg ikke gjort siden fredag…
Daria Skrevet 16. oktober 2023 #5078 Skrevet 16. oktober 2023 Du rakk akkurat å komme deg etter forrige runde?
Sauen Shaun Skrevet 16. oktober 2023 Forfatter #5079 Skrevet 16. oktober 2023 Daria skrev (18 minutter siden): Du rakk akkurat å komme deg etter forrige runde? Det er vel heller forrige runde som har slått ut for fullt… ting tar tid hos meg…
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå