Daria Skrevet 16. september 2023 #5041 Del Skrevet 16. september 2023 Nå måtte jeg sjekke hva som gikk av kamper i kveld, og har en anelse om hvor prioriteringene ligger. Godt det i det minste ser ut til å gå bra så langt, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 16. september 2023 Forfatter #5042 Del Skrevet 16. september 2023 En i husstanden her sitter veldig rolig og spiller teite spill på telefonen, den andre sitter og hopper i godstolen mens det kommer mange ufine gloser ut av munnen hans… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 16. september 2023 #5043 Del Skrevet 16. september 2023 Sauen Shaun skrev (3 minutter siden): En i husstanden her sitter veldig rolig og spiller teite spill på telefonen, den andre sitter og hopper i godstolen mens det kommer mange ufine gloser ut av munnen hans… Er noen mer opptatt av fotball enn andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 16. september 2023 #5044 Del Skrevet 16. september 2023 Her ble det overtidsjobbing til Stjernekamp, samt festing av tråder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 16. september 2023 #5045 Del Skrevet 16. september 2023 Ligger ikke preferansene hans der jeg trodde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 16. september 2023 Forfatter #5046 Del Skrevet 16. september 2023 Cata skrev (4 minutter siden): Er noen mer opptatt av fotball enn andre? En anelse ja… Roadrunner skrev (2 minutter siden): Her ble det overtidsjobbing til Stjernekamp, samt festing av tråder... Festing av tråder er den kjedelige tingen med strikkinga… Daria skrev (1 minutt siden): Ligger ikke preferansene hans der jeg trodde? Joda, de gjør det. Men det er litt for mange misbrukte målsjanser hos favorittlaget. Så selv om de leder er det tidvis stor frustrasjon å høre… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 16. september 2023 #5047 Del Skrevet 16. september 2023 Ah Jeg skal jo ikke påstå at det aldri har skjedd meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 25. september 2023 Forfatter #5048 Del Skrevet 25. september 2023 Mandag morra blues… Sår hals og pjusk form er ikke noe som sto på bestillingsliste mi. Men man er oppe, og griner ikke. To kopper kaffe har ihvertfall ikke gjort halsen verre. Og ukens tilbudsaviser er sjekket. Og har medført en tidlig tur på Spar for å kjøpe fisk. I grunnen fornøyd med å få kjøpt fisk til sju middager (for to personer) til 59kr pr middag. Men trening er bare å glemme… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 25. september 2023 #5049 Del Skrevet 25. september 2023 Ukas meny er spikret? Man må jo bare høre på kroppen, det er sjelden lurt å presse den til noe den ikke vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 25. september 2023 Forfatter #5050 Del Skrevet 25. september 2023 Daria skrev (2 minutter siden): Ukas meny er spikret? Man må jo bare høre på kroppen, det er sjelden lurt å presse den til noe den ikke vil. Dagens meny er ihvertfall spikret. Det blir Kapteinens fylte fisk. Men fisk hele uka blir det nok ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 25. september 2023 #5051 Del Skrevet 25. september 2023 God bedring! Og lytt til kroppen hva trening/hvile gjelder. Litt rolige dager, med solid inntak av bør vel gjøre underverker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 25. september 2023 Forfatter #5052 Del Skrevet 25. september 2023 Satser på det … Ble plutselig en liten tur på det store kjøpesenteret. Oppdaget gode tilbud på noe som var meget aktuelt som julegaver. Så plutselig var tre julegaver kjøpt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 25. september 2023 #5053 Del Skrevet 25. september 2023 Sauen Shaun skrev (7 timer siden): Dagens meny er ihvertfall spikret. Det blir Kapteinens fylte fisk. Det ble det her også - jeg åpnet fryseren og den lå øverst Sauen Shaun skrev (1 time siden): Ble plutselig en liten tur på det store kjøpesenteret. Oppdaget gode tilbud på noe som var meget aktuelt som julegaver. Så plutselig var tre julegaver kjøpt. Julegaver? Må jeg begynne å tenke på det allerede? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 25. september 2023 Forfatter #5054 Del Skrevet 25. september 2023 Daria skrev (1 time siden): Julegaver? Må jeg begynne å tenke på det allerede? Du må ikke - jeg må… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 29. september 2023 Forfatter #5055 Del Skrevet 29. september 2023 Det var godt jeg ryddet plass til symaskina på skrivebordet for ei stund siden… Når symaskina skulle fram i dag var skrivebordet fullt av rot, så da havna den på kjøkkenbordet. Godt eselet er på vift i dag, og sannsynligvis skal vifte litt i morgen også… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 29. september 2023 #5056 Del Skrevet 29. september 2023 Godt å ha flere bord Jeg har luksusen med eget sybord - jeg må rydde plass til skjærebrett på spisebordet om nødvendig (hvilket i praksis stort sett vil si at jeg må rydde vekk skjærebrett og stoffrot om jeg trenger plass til mer enn en kuvert), men symaskinen har fast og permanent plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 29. september 2023 Forfatter #5057 Del Skrevet 29. september 2023 Ønsker meg et eget rom, med stort sybord jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 29. september 2023 #5058 Del Skrevet 29. september 2023 Da jeg bodde i ødemarka hadde jeg eget syrom, men tok stort sett symaskinen ut i stua likevel. Der var det mer dagslys, bedre plass - og der sto tv og cdspiller Men nå er jo alle mine rom mine egne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 30. september 2023 Forfatter #5059 Del Skrevet 30. september 2023 Eselet har forlengst dratt på vift, og jeg koser meg med kaffe og sjokolade. Og snart er jeg klar for å prøve å fullføre gårsdagens syprosjekt. Daria skrev (15 timer siden): Da jeg bodde i ødemarka hadde jeg eget syrom, men tok stort sett symaskinen ut i stua likevel. Der var det mer dagslys, bedre plass - og der sto tv og cdspiller Men nå er jo alle mine rom mine egne... Kan bruke gjesterommet som syrom jeg. Hadde ikke tatt lang tid å rydde skrivebordet i går. Men, som du sier, det er noe med å ha mest mulig dagslys når man skal sy (særlig for oss svaksynte)… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 30. september 2023 Forfatter #5060 Del Skrevet 30. september 2023 Et syprosjekt ferdig. Jeg har stoff og mønster til en kjole. Men valgte å rydde vekk symaskina nå. Må en liten tur på butikken. Også blir det TV og sløving resten av dagen. Når man bor sammen med noen, så er alenetiden ekstra verdifull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå