Gå til innhold

Nyfjøset.

Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

Sauen Shaun skrev (29 minutter siden):

God morgen :kaffekopp: :kaffekopp: :sol:

Planer for dagen er å leke gartner. Jeg har mange krukker, en sekk med jord, to poser blomsterfrø, noen knoller som har begynt å spire og en plan om å kjøpe noen stemorsblomster på butikken nede… Gleder meg til å få rotet ut av stua… :jepp:

Der sa du noe! Har både inneplanter som må fikses med ny jord og noen krukker ute som burde fylles... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I gang her, men pausene er lengre enn øktene med jord og krukker… Det er så tungt å stå bøyd, så ryggen krever regelmessig strekk på sofaen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornøyd med resultatet av kveldens MC. :jepp: Gjenstår å se om jeg blir like fornøyd med kveldens fotballresultater :ball: Blir sikkert fornøyd med den grandiose middagen jeg har i ovnen ihvertfall. :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var godt fornøyd både med MC og fotball -  hva mer kan jeg be om enn RBK-seier og Molde-tap. Jeg er ikke så opptatt av Glimt og Brann, det er viktigere å ta igjen Molde :fnise: Dessuten kan jeg skryte på meg middag med både fisk, råkost og kokte poteter :fisk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har vi sett barnebarn gå i barnetog for siste gang.  Snart er hun ferdig med ungdomsskolen. Nå er vi hjemme for å spise og hvile før vi skal se borgertoget. Også blir det sosialt lag i kveld. 🇳🇴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i grunnen en veldig god følelse når man har landet i sofaen etter en innholdsrik og fin dag. :veslejenta:  Hard og god trening på formiddagen, skravling med gode venner på kafé etter trening og god fiskemiddag hjemme. Jeg elsker sånne dager. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig! 

Er energien litt på vei tilbake etter en altfor lang og tung vinter? :klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan krysse av for trening (dog ikke så hard, det kommer i morgen) og fiskemiddag (panert fra fryseren), men kaféskravlingen tok jeg i går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (1 time siden):

Så herlig! 

Er energien litt på vei tilbake etter en altfor lang og tung vinter? :klem3:

Takk :klem3: 

Det kan se ut til at energien er på veg opp igjen etter et knalltøft år ja. Sju uker med hard trening har gitt resultater jeg ikke hadde turt å håpe på. Det er minst fire uker siden sist jeg hadde noe som lignet på fatigue. Og det er som å ha fått et nytt liv. Er flere tiår siden sist jeg har hatt fire uker uten fatigue. Jeg blir fremdeles fort sliten, men det gjør ikke noe så lenge jeg slipper fatigue. 

Daria skrev (1 time siden):

Jeg kan krysse av for trening (dog ikke så hard, det kommer i morgen) og fiskemiddag (panert fra fryseren), men kaféskravlingen tok jeg i går...

Her ble det røkt torsk med hvit saus, poteter og erter i dag. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gårdagens MC var ikke noe gøy :sukk: Får håpe kveldens blir bedre…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg ikke fulgt med på tidligere sesonger annet enn i repriser, og da gjerne 3-4 episoder i strekk i helgene, men jeg synes denne sesongen er for lang. Jeg nådde egentlig metningspunktet for en uke eller to siden, og ideelt sett burde jo interessen og engasjementet øke inn mot finaleuka, ikke avta,...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett alle sesongene (pluss MC USA, MC Sør-Afrika og MC New Zealand), og årets sesong er den kjedeligste jeg har sett… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjelper jo ikke at så mange av personlighetene forsvant tidlig, men litt mer effektivitet hadde også gjort seg. Vi risikerer å få samme avslutning som i Back to win-sesongen, da finalen sto mellom to av de kjedeligste deltakerne (Emilia og Laura) og jeg ikke kunne brydd meg mindre om hvem som  faktisk vant...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi må bare krysse fingrene for at Daniel og Keyma kommer seg til finalen…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis Daniel vinner, kommer jeg til å grine - men det tror jeg han vil også :fnise: Keyma er en akseptabel vinner, jeg kan til nød leve med Billie, men hvis Sarah vinner blir det furting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daniel på topp her også, med Billie på andre. Keyma og Sarah trenger jeg ikke se topp to...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:gjesp: :kaffekopp: ikke helt klar for å dra på tur, kjenner jeg. I dag var det tungt å stå opp tidlig. Men det kommer seg vel bare jeg får i meg litt :kaffekopp: Og jeg gleder meg til tur. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...