Gå til innhold

Nyfjøset.

Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

God morgen. :kaffekopp:

Enda en dag med strålende :sol: Riktignok litt vind i dag også, men det lever jeg greit med, så lenge sola skinner. 

Ble lite søvn i natt. Og jeg er nok fremdeles sint. :rasende: Og veldig skuffet over oppførselen til noen jeg faktisk trodde hadde noe mellom ørene. Ja, jeg trodde vedkommende hadde et hjerte som virket også, men der tok jeg feil. Og lite gjør meg så sint som folk som får noen jeg er glad i til å gråte. :rasende:

Men-men, livet går videre. Om ikke så lenge skal jeg avgårde for å møte trollungene. De er ihvertfall bunn ærlige og enkle å forholde seg til. De er ingen falske profeter som utgir seg for å være engler...

:hug::kose::kyss:

:klemmer:

:klem:

Håper det går bedre i dag! :kaffekopp:

Mistenker kanskje hva hvem som kan være årsaken? :lur:

:klemmer: 

Du er nok inne på noe ja... Bortsett fra at jeg ble veldig klar over at det fantes flere idioter i det foraet enn jeg trodde... :sukk:  

Sinnasau?????

Veldig... Og det har ikke gått over enda... Sauen er i grunnen fly forb... :rasende:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:sol: :sol: :sol::strix:

Man blir rett og slett i godt humør av å stå opp til slike dager...

Sinnasauen er ikke sinna lenger. Enkelte personer står riktignok ikke på ønskelista over de jeg ønsker å møte i dag. Men utover det er humøret tilbake i det gode gamle. :jepp:

Planene for dagen er både klare og uklare. 

Formiddagen er litt uklar. Enten blir det hagen hos familien Bulk eller stranda. Og i ettermiddag skal jeg besøke noen venner i byen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er folk man allerede er "lost case" men når når noen man trodde bedre om skuffer, det er ikke noe særlig.

Hyggelig deg med dine idag, nyt dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God formiddag. :kaffekopp:

Så langt i dag glimrer sola med sitt fravær. Himmelen er dekt av skyer. Men ikke tykkere skylag enn at det er lyst og fint ute. Og i grunnen greit at det er i dag at det er skyer. For mye av dagen blir tilbragt foran tv'n likevel. Man skal da i bryllup... :strix:

Men før det blir bryllup har jeg planer om å høre popquiz, få tatt oppvasken, ryddet litt her, vasket litt klær og tatt en liten handletur. Må fylle på litt i matskapet. Men jeg klarer liksom ikke å finne ut hva jeg skal ha til middag. Gode tips mottas gjerne...

Gårdagen ble knallfin da. Først et par timer på stranda. :bolledeig: Så kafé med venninne og mamsen hennes. :bolledeig: Deretter besøk hos venner i byen. :bolledeig:

En ting er folk man allerede er "lost case" men når når noen man trodde bedre om skuffer, det er ikke noe særlig.

Hyggelig deg med dine idag, nyt dagen!

Nemlig. At folk man allerede vet er trangsynte fanatikere tråkker på andres følelser, er vondt, men ikke sjokkerende. Men når det kommer som bomber fra helt uventet hold, da slår det skikkelig... 

Og takk, jeg koste meg skikkelig i går. En helt herlig dag. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morn-morn. :kaffekopp:

Så var :sol: tilbake. :bolledeig: Det blåser riktignok litt her. Men sol er sol...

Dagens planer er en tur til familien Bulk. Kvalitetstid med ungene. :bolledeig:

Gårdagen ble vel den sløveste dagen på lenge. En liten tur i butikken. Ellers ble det stort sett bare tv. Det var visst et bryllup i går... 

Ble visst litt bryllup her også :nigo:

Hehe... har inntrykk av at de fleste av mine venner så det bryllupet... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... har inntrykk av at de fleste av mine venner så det bryllupet... 

Unntaket sitter her...  :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i går ble en tung dag. Skrotten fungerte på ingen måte slik den burde... Men kjennes litt bedre ut i dag. :jepp: 

Og her jeg sitter nå ser jeg ut gjennom kjøkkenvinduet mitt. Og mitt øye skuer komfyren min utenfor... Ja, iløpet av dagen får jeg levert en helt flunka ny komfyr. :hoppendeglad: En stor takk til vertsfolket mitt som fikk prutet ned komfyren med 1000kr for meg også. :hoppendeglad:

Unntaket sitter her...  :jolie:

:ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny komfyr! :bolledeig:

Håper bare formen din er bedre i dag også, så det blir en knall dag i fjøset :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ny komfyr. :bolledeig:

Holder på å brenne av ovnen nå. Når det er gjort, må jeg stikke ut for å kjøpe en pizza eller noe til middag. Må jo prøve det nye vidunderet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:regn: Ja-ja, så bøtter det ned her. Og jeg skal straks ut og gå... Ikke noe å gjøre med det. Det blåser heldigvis ikke, så da går det greit med paraply ihvertfall. :jepp: 

I dag er det siste onsdagslunsjen før ferien. Og det kan jeg ikke gå glipp av. 

Også er jeg strålende fornøyd med å ha en helt ny komfyr på kjøkkenet mitt. En flunkende ny en - som er min... :hoppendeglad: 

Innviet den med å steke en pepperonipizza i går. Og sannelig ble pizzaen jevnt stekt og ferdig til riktig tid (i gamleovnen brukte alt dobbel tid på å bli stekt). :hoppe: 

Grattis!
Den så jo knallfin ut! :strix:

Takk. Den er knallfin. :bolledeig: Og ikke minst den ser ut til å virke som den skal. :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var visst litt bakpå her også(så jeg hoppet til siste side), slik går det når man driver å gjør alt annet enn å oppdatere seg på KG.

I morgen går turen til London, så jeg ville ønske god sommer til deg. Håper du koser deg med et godt klima i år. Mange klemmer. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sauen lever. :opplyser:

Har vært på farten nesten hele dagen. Brukt en del penger, men er fornøyd med fangsten.

Nå trøtt skrapsau. :veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er dagen jeg har venta på så lenge. Kjempekonsert venter i kveld. :strix:

Så dagens planer er å hvile mest mulig fram til jeg skal spise middag hos familien Bulk. 

Var visst litt bakpå her også(så jeg hoppet til siste side), slik går det når man driver å gjør alt annet enn å oppdatere seg på KG.

I morgen går turen til London, så jeg ville ønske god sommer til deg. Håper du koser deg med et godt klima i år. Mange klemmer. :klemmer:

God tur til London. :klemmer:

Endret av Sauen Shaun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvelden i går ble en skikkelig nedtur. Jeg måtte bare innse at skrotten ikke tåler sånne store utendørs konserter med ståplasser. Jeg var på veg bort, men merket at det var dødfødt. Det ville koste mer enn det smakte. Så jeg snudde i tide, og fikk svoger til å kjøre meg hjem igjen... Surt, men samtidig kjentes det greit ut... Vil ikke skrotten, så vil den ikke... Og da har jeg fått bekreftet det jeg egentlig vet: jeg MÅ satse på konserter med sitteplasser for resten av livet... 

Ja-ja, i dag er en ny dag. Det er strålende :sol: og jeg skal være med familien Bulk i Dyreparken. Der kan jeg tusle rundt i eget tempo, sitte på så mange benker jeg vil, sitte på kafé og ta livet med ro. Og jeg har transport til og fra. Dette skal bli en fin dag. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...