Sauen Shaun Skrevet 3. juni 2015 Forfatter #2181 Del Skrevet 3. juni 2015 Det kommer vet helt an på jenta... Gavekort på en passende butikk er som regel en slager. Ja, jeg tror nesten det må bli gavekort. Da er sjansen for å bomme betydelig mindre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 3. juni 2015 #2182 Del Skrevet 3. juni 2015 Sentrumsgavekort eller gavekort på senteret er ganske sikre - da er man ikke avhengig av en bestemt butikk eller kjede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 4. juni 2015 Forfatter #2183 Del Skrevet 4. juni 2015 God morgen. La meg med hodepine i går kveld, og våknet med hodepine i dag... Vel, det begynner å lette litt i topplokket nå. Et par paracet og masse ser ut til å hjelpe. Denne dagens planer tror jeg inneholder en liten bytur. Jeg skulle hatt noe fondant, og det får jeg ikke tak i her i bygda. Har planer om å lage en kake til søndagens bursdag. Jeg vet mamma'n til bursdagsbarnet er veldig sliten for tiden. Så jeg tror hun hadde blitt glad for å få en kake... Dessuten har jeg en unnskyldning for å kose meg med kakepynting... Sentrumsgavekort eller gavekort på senteret er ganske sikre - da er man ikke avhengig av en bestemt butikk eller kjede Hvis det blir gavekort, så tror jeg det blir til en av butikkene her i bygda. Men akkurat nå heller jeg i retning av å rett og slett gi jenta penger. Jeg vet hun, mamma'n og søstrene skal på langtur for å besøke fjernadoptivbarn i sommer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 4. juni 2015 #2184 Del Skrevet 4. juni 2015 Så koselig av deg å bake kake til bursdagen! Og penger er alltid greit å få synes mine to i alle fall. Det er alltid noe de sparer til (bil f.eks. ) Siden jenta skal på langtur til sommeren så høres det ut som en god ide også. Ha en fin dag Sauen. Jeg hadde planer om å rydde i klesskapet, men så ble jeg visst sittende her i sofaen å se på brudekjoleprogram på TV'n. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 4. juni 2015 Forfatter #2185 Del Skrevet 4. juni 2015 Men som sagt det er bare planer om å lage kake. Jeg har ikke sagt noe til mor om det enda. Vet jo ikke om kreftene holder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 4. juni 2015 #2186 Del Skrevet 4. juni 2015 ikke rukket stort innom her i dag, men får si hei og hadet før jeg farer videre i ettermiddag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 4. juni 2015 #2187 Del Skrevet 4. juni 2015 Penger er fin gave i den alderen. Skal i konfirmasjon i helgen, og konfirmanten ønsker seg penger, så da blir det penger på henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 5. juni 2015 Forfatter #2188 Del Skrevet 5. juni 2015 God morgen. Ute skinner foreløpig. Håper det holder hele dagen i dag. Ikke at jeg får vært særlig mye ute i dag, men kjekt med sol likevel. Om en time skal jeg være i kirka, for å gjøre tre timers veldedig arbeid. Ikke så tungt arbeid. Men veldig sosialt og veldig nyttig. Deretter blir det en kjapp tur innom familien Bulk, før jeg må farte avgårde til byen for å kjøpe fondant (jeg kom aldri så langt i går). Så hjem for å hvile, før jeg forhåpentligvis finner krefter til et foreningsmøte i kveld (det er sesongens siste fredagsmøte). Ja-ja, vi får se hva skrotten tillater i dag. Så koselig av deg å bake kake til bursdagen! Og penger er alltid greit å få synes mine to i alle fall. Det er alltid noe de sparer til (bil f.eks. ) Siden jenta skal på langtur til sommeren så høres det ut som en god ide også. Ha en fin dag Sauen. Jeg hadde planer om å rydde i klesskapet, men så ble jeg visst sittende her i sofaen å se på brudekjoleprogram på TV'n. Takk loffen. Jeg hadde en fin dag i går. Og det håper jeg du hadde også. ikke rukket stort innom her i dag, men får si hei og hadet før jeg farer videre i ettermiddag Hyggelig at travel Fuggel stakk innom. *plukker opp fjærene etter flaksende Fuggel* Penger er fin gave i den alderen. Skal i konfirmasjon i helgen, og konfirmanten ønsker seg penger, så da blir det penger på henne. Ja, penger er et sikkerstikk. Og da kan jeg bruke energi på å lage kake, i stedet for å bruke energien på å finne gave... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 5. juni 2015 #2189 Del Skrevet 5. juni 2015 God fredag i fjøset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 6. juni 2015 Forfatter #2190 Del Skrevet 6. juni 2015 God morgen. Her har det plasket godt i natt. Men jeg øyner håp om at dagen kan bli fin. Det lysner... Og det bør det gjøre også. Det skal være et utendørsarrangement her i sentrum i dag. Så da blir det å være ute mesteparten av dagen... Har delvis lovet å hjelpe til å passe unger. Det er masse aktiviteter for ungene der i dag. Samtidig skal svoger se på ny bil (bruktbil). Og da kan det være greit med ei tante i nærheten. Ellers må jeg huske å kjøpe det jeg mangler til kaka. For uten kremfløte blir det ingen bløtkake... Gårdagen ble en veldig fin og slitsom dag. Jeg elsker de timene med veldedig arbeid i kirka. Men kjenner at jeg bør ikke plotte inn for mange aktiviteter samme dag. I går endte jeg med to byturer etterpå. Måtte ned og bytte den datamusa jeg kjøpte tidligere i uka (hva jeg synes om servicen hos Teknik Magasinet bør jeg ikke sette ord på, for sånne ord bruker jeg ikke...). Deretter var det hjem til sofaen noen timer før jeg dro ned igjen på foreningsmøte. Ja-ja, jeg overlevde, og er glad for at jeg gjorde det jeg gjorde. God fredag i fjøset! Takk for Det smakte godt. Og ja, det var en strålende dag i går. Endelig en dag hvor jeg kunne gå i shorts igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 7. juni 2015 Forfatter #2191 Del Skrevet 7. juni 2015 God morgen. En herlig lørdag ligger bak meg. Mange timer ute i frisk luft, sammen med familie og venner. Masse kjentfolk ute i sentrum i går. Mange flotte aktiviteter for ungene. Glade unger, og noen tårer å tørke innimellom (ballonger som sa pang, og en episode med litt for mange store unger i hoppeslottet samtidig med lille niese). Og en flott konsert som avslutning på arrangementet. Deretter fikk jeg en liten hvil på sofaen før jeg fikk venninnebesøk. Så ble det herlig skravlings og kinamat som avslutning på dagen. I dag er det bursdag på programmet. Men før den tid må kjøkkenet vaskes rent for kattehår, slik at jeg kan få pyntet kake til bursdagsbarnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 8. juni 2015 Forfatter #2192 Del Skrevet 8. juni 2015 God mandagsmorgen. Ny dag og ny uke. ute og en fornøyd sau inne. Om en halvtime kommer minstesøster innom. Og fortsetter været som nå, så kan vi faktisk sitte ute... Gårdagen ble veldig fin. Vellykket kake og trivelig selskap. Fikk til og med beskjed fra min nye venninne her sør om at jeg var innlemmet i storfamilien hennes. *rørt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 9. juni 2015 Forfatter #2193 Del Skrevet 9. juni 2015 God morgen. Andre dag på rad med Gårdagen ble en skikkelig godværsdag. Gikk faktisk i shorts fra jeg sto opp til jeg la meg. Sammen med minstesøster og mammas barndomsvenninne ble det en fin stund på bygdas ny utekafé. Og timer utenfor her hjemme. Masse frisk luft og sol. Formiddagen er ikke helt klar enda. Men jeg tror jeg må ut og rusle tur. Kan ihvertfall ikke sitte inne i dag. Og i ettermiddag skal jeg møte Fuggel'n. God mat og forhåpentligvis god underholdning. Håper jeg går fra Kilden med ømme lattermuskler i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 9. juni 2015 #2194 Del Skrevet 9. juni 2015 Gleder meg til god mat og garantert engod latter eller fem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 10. juni 2015 Forfatter #2195 Del Skrevet 10. juni 2015 God morgen. Ser ut til at vi får nok en fin dag her sør. Dagens planer er onsdagslunsj, sofahvil, bibelgruppe. Tror det blir en fin dag. Gleder meg til god mat og garantert engod latter eller fem Tusen takk for en herlig kveld. Jeg lo ihvertfall mer enn fem ganger iløpet av kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 10. juni 2015 #2196 Del Skrevet 10. juni 2015 Selv takk - ble mang en god latter ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 10. juni 2015 Forfatter #2197 Del Skrevet 10. juni 2015 (endret) *må bare få utløp for sinnet et sted* Endret 10. juni 2015 av Sauen Shaun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 10. juni 2015 #2198 Del Skrevet 10. juni 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 11. juni 2015 #2199 Del Skrevet 11. juni 2015 Håper det går bedre i dag! Mistenker kanskje hva hvem som kan være årsaken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 11. juni 2015 #2200 Del Skrevet 11. juni 2015 Sinnasau????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå