Sauen Shaun Skrevet 17. mai 2015 Forfatter #2141 Del Skrevet 17. mai 2015 Ja, jeg elsker dette landet! God morgen. Jeg vet sannelig ikke om fuglene rakk å stå opp før meg i dag. Jeg hadde satt vekkeklokka på 6.30, men jeg var våken tre kvarter før vekkeklokka. Min plan var å være ferdig dusjet før første korpset blir å høre her i dag. Jeg elsker korpsmusikk. Klokka 9 blir jeg hentet av svoger. Også kommer dagen til å gå i ett. Men heldigvis skal vi feire hjemme hos familien Bulk. I fjor var de på idrettsplassen på det offisielle 17mai-arrangementet. Men ungene bare maste om å få dra hjem. Så i år feirer vi hjemme i hagen. Eldstemann skal selvsagt gå i barnetoget sammen med klassen sin. Det fine er at både barnetog og borgertog går rett forbi huset der de bor. Så vi andre trenger ikke dra noe sted for å se togene. Ungene har også fått noen reservebesteforeldre her sør, og de kommer også for å være sammen med oss. Også skal vi selvsagt ha potetløp og andre leker i hagen. Og i ettermiddag er jeg bedt i kaffeselskap. Så det blir en lang dag. Men jeg får bare legge inn en hviledag i morgen. Håper bare at været holder seg som nå. Det er visst meldt noen byger utover dagen. Men det er lov til å håpe at de venter til vi er ferdige med grillinga ihvertfall... Til lykke med bryllupet. De to setningene på rad gav forresten visse assosiasjoner før jeg leste resten. Du får være god venn med sofaen i kveld så du får rehabilitert deg etter "bryllupsfesten". PS: Hvis du noen gang skal gifte deg i våken tilstand så anbefaler jeg å ikke la eldstesøster få jobben med å sette ut bordkort. Tenk om du er en smule sanndrømt.... Ser ut til at du fant en koffert fint plassert ja... Og hvis jeg noen sinne skal gifte meg irl, så skal jeg passe godt på hva eldstesøster finner på ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 17. mai 2015 #2142 Del Skrevet 17. mai 2015 Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 17. mai 2015 #2143 Del Skrevet 17. mai 2015 Gratulerer med dagen fine Sauen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 17. mai 2015 #2144 Del Skrevet 17. mai 2015 Håper du har hatt en superdag sammen med familien Bulk (hvor kommer forresten det navnet fra?) og i kaffeselskap. Gubben var ute av døra før 8 i morges - han skulle gå i tog med skolen. Selv lå jeg lenge i dag. Vi har vært hos vennepar på andre siden av byen. Ferske reker, masse kaker, trivelig selskap og hyggelig med naboer som stakk innom. Jeg hadde misforstått verten litt, så jeg hadde med pavlova, når det kun var meningen at jeg skulle ha med pavlovaapretitt. Så pavlovaen ble med hjem igjen - serverer den på styremøte i morgen kveld, tenker jeg. Den er ikke montert, så da burde det gå bra. Jobb igjen i morgen, så skal snart krype til køys. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 17. mai 2015 #2145 Del Skrevet 17. mai 2015 Jeg har også lurt på det der med "familien Bulk". Jeg skjønner selvsagt at de må ha et nick, men akkurat det???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 18. mai 2015 Forfatter #2146 Del Skrevet 18. mai 2015 God morgen. Dagen derpå kan man kalle denne dagen. Det ble en super dag i går. Og jeg var borte fra hjemmet 12 timer i strekk. Masse kos og moro hos familien Bulk. Og koselig kaffeselskap hos ei venninne på kvelden. Mer kan man vel ikke forvente seg av en nasjonaldag. I dag blir det stort sett sofadag. Men det er sol ute, så en liten rusletur skal jeg nok finne krefter til. Jeg trenger det. Gratulerer med dagen! Takk. Det ble en flott dag. Håper du også hadde en fin feiring av nasjonaldagen. Gratulerer med dagen fine Sauen! Tusen takk. Håper du også hadde det fint. Håper du har hatt en superdag sammen med familien Bulk (hvor kommer forresten det navnet fra?) og i kaffeselskap. Gubben var ute av døra før 8 i morges - han skulle gå i tog med skolen. Selv lå jeg lenge i dag. Vi har vært hos vennepar på andre siden av byen. Ferske reker, masse kaker, trivelig selskap og hyggelig med naboer som stakk innom. Jeg hadde misforstått verten litt, så jeg hadde med pavlova, når det kun var meningen at jeg skulle ha med pavlovaapretitt. Så pavlovaen ble med hjem igjen - serverer den på styremøte i morgen kveld, tenker jeg. Den er ikke montert, så da burde det gå bra. Jobb igjen i morgen, så skal snart krype til køys. Høres ut som dere hadde en fin dag, ja. Håper formen er fin dagen derpå. Jeg har også lurt på det der med "familien Bulk". Jeg skjønner selvsagt at de må ha et nick, men akkurat det???? Hehe... Det navnet kommer egentlig ingensteds fra. Bare noe jeg kom på. Og i grunnen passer det godt. Det skjer alltid mye rart hos dem. Og i grunnen er det en familie som har fått mange bulker... Forøvrig kunne jeg vel kalt dem familien Kaos i stedet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 18. mai 2015 #2147 Del Skrevet 18. mai 2015 Så koselig å høre at du hadde en super dag i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 19. mai 2015 #2148 Del Skrevet 19. mai 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 19. mai 2015 Forfatter #2149 Del Skrevet 19. mai 2015 God morgen. Jeg tror jammen meg at Sauen har blitt B-sau igjen. I lange tider har jeg vært våken tidlig om morgenen, og dautrøtt om kveldene. De siste ukene har jeg i grunnen fått lakenskrekk, og sovet et par timer lenger om morgenen. Ja-ja, det må nå bare være som det er. I dag har jeg ingen planer. Får se hva som skjer. Håper jeg kommer meg ut på en liten tur. Ellers tror jeg det blir rolig... Så koselig å høre at du hadde en super dag i går Takk. Hvordan går det med eksamenslesinga? Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 19. mai 2015 #2150 Del Skrevet 19. mai 2015 Etter øsende regn ser det ut til å lette ute jo! Herlig Håper du får en fin dag og koser deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 19. mai 2015 #2151 Del Skrevet 19. mai 2015 Det høres igrunnen ut som en ganske deilig døgnrytme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 19. mai 2015 Forfatter #2152 Del Skrevet 19. mai 2015 Ja, jeg klager ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 19. mai 2015 #2153 Del Skrevet 19. mai 2015 Jeg har det ikke så verst. Skulle vært på en gåtur i dag, men sov ikke i natt, så det ble innedag med brødbaking i stedet. Like greit for været er mildt sagt ustabilt. Og iskaldt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 19. mai 2015 #2154 Del Skrevet 19. mai 2015 Takk. Hvordan går det med eksamenslesinga? Det går sakte... Idag har jeg hatt undervisning, og det er egentleg veldig greit å sitte hjemme på sitt eget kontor og ha undervisning over internett.... ingen som ser at jeg sitter i "kosebuksa" og faller litt av lasset innimellom... Men nå er det litt avkobling før jeg må grave meg ned i bøkene igjen. 2,5 uke til skolefri :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 20. mai 2015 Forfatter #2155 Del Skrevet 20. mai 2015 God morgen. For få minutter siden regnet det, og nå skinner sola. Relativt ustabilt vær for tida. Så jeg tror jeg skal ta med meg paraply når jeg skal ut. I går fikk jeg ruslet en god tur. Har blitt altfor lite trim i det siste. Men i går var endelig fatiguen overkommelig, og da var det bare å benytte sjansen til å få meg frisk luft og mosjon. Klarte 5km-sløyfa mi uten problemer. I dag har jeg lovet å hente lille nevø på skolen, og følge ham hjem. Jeg skal uansett bort til familien Bulk en tur. Og da kan jeg ta med guttungen samtidig. De har bilen på verksted i dag, og da må pjokken gå til og fra skolen. Jeg dropper gjerne onsdagslunsjen for å få litt kvalitetstid med lille nevø. Det er så koselig å rusle sammen med ham fra skolen. Han har så mye å fortelle da. Jeg har det ikke så verst. Skulle vært på en gåtur i dag, men sov ikke i natt, så det ble innedag med brødbaking i stedet. Like greit for været er mildt sagt ustabilt. Og iskaldt! Gleder meg til å bake brød igjen jeg også. Men det blir ikke før skattepengene kommer. Da blir det ny komfyr. Stekeovnen min er ikke særlig egnet til baking... Og været ja... Det er ustabilt her også... Gleder meg til sommer og Det går sakte... Idag har jeg hatt undervisning, og det er egentleg veldig greit å sitte hjemme på sitt eget kontor og ha undervisning over internett.... ingen som ser at jeg sitter i "kosebuksa" og faller litt av lasset innimellom... Men nå er det litt avkobling før jeg må grave meg ned i bøkene igjen. 2,5 uke til skolefri :-D Lykke til med innspurten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 21. mai 2015 Forfatter #2156 Del Skrevet 21. mai 2015 God morgen. Så langt ser dette ut til å bli en fin dag. Det er bare å håpe at det fortsetter slik. Planene for dagen er noe uklare enda. Men jeg tror det blir en liten tur til byen. Har litt lyst til å ta en tur innom foreningen. Men vi får se hva det ender med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 21. mai 2015 #2157 Del Skrevet 21. mai 2015 Håper du har en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 22. mai 2015 Forfatter #2158 Del Skrevet 22. mai 2015 God morgen. Gråvær igjen i dag. Og jeg tror det er grått inni hodet til Sauen og. Ihvertfall er jeg relativt tungstartet i dag. I dag går formiddagen med til veldedighet i kirka. Og jeg vet det blir bra når jeg bare kommer meg ut døra. Får bøtte litt mer tenker jeg... Etter kirka skal jeg en liten tur innom familien Bulk. Også får vi se om dagen byr på noe mer deretter... Håper du har en fin dag Gårdagen ble fin den. Ble en tur til byen og foreningen. Og en bitteliten tur innom familien Bulk på veg hjem. Også ble det kvalitetstid med sofa og Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 26. mai 2015 #2159 Del Skrevet 26. mai 2015 Mårnings! Hatt en fin helg? Det ble så stille hos deg - håper du har kost deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 26. mai 2015 Forfatter #2160 Del Skrevet 26. mai 2015 Mårnings! Hatt en fin helg? Det ble så stille hos deg - håper du har kost deg! God morgen. Joda, helga har vært fin den. Har liksom ikke hatt så mye å skrive om. Og det jeg har hatt lyst til å skrive om kan jeg ikke skrive om... Altså, det har vært både rolig og travelt i helga. Har kost meg veldig sammen med noen fra det veldedige arbeidet i kirka (har nok fått min første gode venninne her i bygda ). Men jeg har også et par energityver rundt meg, og de er veldig slitsomme å forholde seg til. Og skal jeg komme meg vekk fra dem, må jeg også velge vekk andre som gir meg energi og glede... Vel-vel, i går gjorde jeg ingenting. Og det passet meg godt. Trengte en sofadag i går. I dag tror jeg at jeg skal til byen en tur. Enten det, eller en trimtur til stranda. Men jeg tror det blir bytur i sola. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå