Gå til innhold

Nyfjøset.

Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

God morgen. :kaffekopp:

Ny dag med nye muligheter - hvis man bare klarer å bestemme seg for hva man skal bruke dagen til... Jeg burde vasket hus, jeg burde vært i byen og jeg har lyst på lang tur i frisk luft... Og mer enn ett av de alternativene har jeg ikke krefter til... Akkurat nå er det vel bytur som ligger nærmest til å bli realisert. Har noen ærend der som jeg absolutt burde gjort...

Gårdagen ble ihvertfall veldig fin. :jepp: Ble lunsj på meg. Og det er jeg veldig glad for. Ble noen veldig gode samtaler rundt matbordet i går, og det gjør godt. :jepp: Så var jeg hjemme og lå på sofaen noen timer før jeg ruslet avgårde til bibelgruppa. :jepp:

Takk for tipset ja, jeg fikk sjekket min selvangivelse også i går. Kom på det fordi jeg leste her. :sjenert:

(Men det var det at den var ok, så sånn sett så hadde det ikke vært noe krise, var vel derfor jeg nesten glemte det bort.)

Håper du får en strålende dag, med eller uten lunsj/matmarked.

Hyggelig at jeg kunne hjelpe deg også med hukommelsen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen. :kaffekopp::Gjesp::kaffekopp:

Veldig trøtt sau i dag. Og nei, å sove lenger var visst ikke noe alternativ. :roll:

Ja-ja, jeg har lagt planene for dagen. Jeg skal gå i pysj hele dagen, jeg skal ikke sminke meg, jeg skal ikke stelle håret, jeg skal ikke ut (annet enn en nødvendig tur til søppeldunken)... Jeg skal ligge masse på sofaen, jeg skal ligge masse i godstolen... Kanskje kommer jeg til å strikke litt - kanskje ikke... Jeg skal ihvertfall kose meg hjemme hos Turbo i dag...

I går var jeg i byen en tur. Fikk gjort de ærendene jeg skulle. Og sannelig fikk jeg kjøpt etasjefatet til det nye serviset mitt til halv pris. Ja, en ny topp ble det også på meg. :jepp:

Også var jeg innom foreningen. Ble noe veldig fine timer der. Så jeg hadde en god dag i går. Og det har jeg tenkt å ha i dag også. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som en perfekt dag er i emning. Må en tur på jobb nå på morgenen, men tror jammen jeg skal adoptere planen din resten av dagen. (Med mulig avbrekk av en spasertur utpå dagen :klo: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det eneste som har endret litt på planene er at det ble :sol: her. Det var tykke grå skyer her da jeg skrev innlegget. Jeg må nok ut litt i dag også. Men klarer ikke bestemme meg for om det blir stol og bok utenfor her, eller en tur til familien Bulk... Men sløvings blir det åkke som... :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sol: Deilig å stå opp til en lørdag med strålende :sol: ute. :bolledeig:

Gårdagen ble tilbragt i pysjen. Jeg låste ikke opp ytterdøra i det hele tatt i går. Hele dagen ble bare sløvings. Og det gjorde godt for en sliten sau. :jepp:

I dag skal jeg og familien Bulk spise lunsj hos mammas barndomsvenninne. :) Og utover det håper jeg det blir masse frisk luft. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag med usikre planer. Kanskje skal jeg ut på tur, kanskje skal jeg til byen på foreningsmøte, kanskje blir det noe helt annet... Tiden vil vise... :vetikke:

Gårdagen ble ihvertfall fin. Veldig trivelig selskap og god mat i lunsjen hos mammas barndomsvenninne. :bolledeig: Senere stakk ei venninne innom en liten tur hos meg. Og til kvelds ble det Munkholm og hjemmelaget pizza. Rett og slett en fin dag. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:regn: Veldig kjekt å våkne til lyden av plaskregn og vite at man MÅ ut snart. Ja-ja, jeg har heldigvis paraply. :jepp:

Dagens tur går til legesenteret. Fikk telefon fra legen før helga, med beskjed om at han ikke var helt fornøyd med det ene resultatet av blodprøvene jeg tok for en uke siden. Så da må jeg bort og ta nye prøver. Heldigvis ikke fastende prøver denne gangen.

Dessuten skulle jeg hente noen medisiner på apoteket lørdag. Men der var det ingen resept. Legen skrev de ut sist jeg var hos ham, men må tydeligvis ha glemt å lagre resepten... Ja-ja, regner med at det ordner seg...

I går ble en fin dag. :jepp: Ble en rusletur bort til familien Bulk. Så hjem for å hvile noen timer før jeg dro på foreningsmøte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Mårnings!

Kjipt med skikkelig regnvær når man MÅ ut, men tror naturen er ganske glad for litt solide doser regn nå. Litt mer enn ei lita byge trengs.

Håper det går greit på legekontoret, og at du ikke blir søkkvåt på veien.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Fuggel'n :klem:

Kom meg frem og tilbake relativt tørr. Så jeg kan ikke klage på det. Og resten av dagen blir jeg nok inne.

Nå ligger jeg på sofaen og prøver å samle nok krefter til litt husarbeid. Må innrømme at jeg begynner å bli mektig lei av den fatiguen. Det er så utrolig kjipt å tilbringe timer på sofaen hver eneste dag. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig hadde jeg planer om å ta en bytur i dag. Jeg skal treffe en mann i foreningen. Han har tilgang på noen veldig interressante historiske bøker om foreningen. Men det får bli på torsdag i stedet. Skrotten orker ikke noen bytur i dag. I tillegg er det meldt bøtter med regn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen glad jeg ikke dro til byen i dag. Det var vått nok med en tur til apoteket, butikken og postkassa. :regn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig guffent vær ute nå ja :regn:

Blir nok bare en kjapp tur innom butikken her også, før hjem til tørr og varm stue. :fryser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag tror jeg kaffekoppen min lekker... den ble så fort tom... Jeg har igjen et helt knekkebrød enda, og må visst fylle på koppen... eller ikke... Skal på onsdagslunsj i dag, og da blir det noen kaffekopper der også. Så faren er at jeg ender med kaffeskjelven... Det er helt sant det som sies om kaffeskjelven. Jeg blir ihvertfall skjelven og uvel med hjertebank og urolige bein hvis jeg drikker for mye kaffe. Så jeg passer meg vel for å holde meg til kvoten. :ler:

Jeg bare håper at været holder seg som nå. Det er grått ute, men det er oppholds. Det er litt kjipt å se ut som en drukna katte når man kommer på lunsjen... :ler:

Skikkelig guffent vær ute nå ja :regn:

Blir nok bare en kjapp tur innom butikken her også, før hjem til tørr og varm stue. :fryser:

Ja, i går var det virkelig vått ute... Men håper du kom deg vel hjem i går, og at du er i bedre form i dag. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:bolledeig: Noen ganger blir bare alt så utrolig koselig. Og i dag var en sånn dag. :bolledeig:

At det er helt tomt for krefter nå er helt greit. Ei fra bibelgruppa kom tilfeldigvis innom kafeen. Og vi hadde bare så mye å prate om. Ja, så mye at vi flyttet oss til en annen kafé etterpå, og skravlet videre... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bolledeig: Noen ganger blir bare alt så utrolig koselig. Og i dag var en sånn dag. :bolledeig:

At det er helt tomt for krefter nå er helt greit. Ei fra bibelgruppa kom tilfeldigvis innom kafeen. Og vi hadde bare så mye å prate om. Ja, så mye at vi flyttet oss til en annen kafé etterpå, og skravlet videre... :ler:

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sauen er våken og spent på hva dagen vil bringe. :hoppe: Turen går til byen og foreningen i dag. Der skal jeg møte en mann som skal hjelpe meg å lete i noen gamle historiske bøker. Ryktene sier nemlig at det står noe om mine forfedre i de bøkene. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her skinner jammen :sol: igjen etter noen våte dager. :bolledeig:

Jeg er trøtt i trynet. Har sovet litt for få timer i natt. Men-men, det får gå. I dag er det atter veldedig arbeid i kirka. Deretter skal jeg en liten tur innom familien Bulk. Så hjem for å hvile noen timer på sofaen, før jeg skal på foreningsmøte i byen i kveld. Så det ligger an til å bli en fin dag. :jepp:

Gårdagen ble veldig fin. Jeg fikk sett i de gamle bøkene i foreningen. Og fant ut at det finnes flere av mine forfedre som har vært medlemmer av foreningen. Veldig moro. :bolledeig: Noen hadde jeg hørt rykter om, andre ble en stor overraskelse. Det morsomste er at jeg overhode ikke visste noe om dette da jeg ble med i foreningen. Så jeg har null påvirkning fra familien på dette (jeg visste heller ikke hva foreningen var før jeg møtte dem i fremmed by som student). Så jeg må ha en medfødt raritet i blod og gener... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg sliten. Gårdagen ble lang og fantastisk fin. :bolledeig: Og så lenge jeg har noe godt å se tilbake på, så er det helt greit at sofaen blir base i dag. :jepp:

Det eneste som får meg til å bytte ut pysjbuksa med jeans i dag, er det faktum at Turbo går tom for mat i løpet av dagen. Så jeg må nok ut og handle litt til henne. :jepp:

Titt tei fine Sauen og alle andre! :klemmer:

God helg! :kyss:

:klemmer: God helg til verdens beste loff også.

:kaffekopp:
Mårnings!

Mornings. Og takk for :kaffekopp:

Håper formen din er bedre i dag. *iler inn i boka di for å sjekke tilstanden*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...