Sauen Shaun Skrevet 18. februar 2015 Forfatter #1881 Del Skrevet 18. februar 2015 God morgen. Ser ut til å bli en gråværsdag i dag. Og det er greit det. Har ingen store planer for dagen uansett jeg. Kanskje blir det en rusletur, kanskje blir det ikke... Og kvelden ender nok med enten bibelgruppe eller barnevaktjobb. Hvis minstesøster får tak i annen barnevakt til mini, så drar jeg på bibelgruppe. Får hun ikke tak i andre, så har jeg meldt meg som barnevakt... Med andre ord er dagen i dag litt uavklart foreløpig... Herlig dag! Ja, dagen i går var helt super. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 18. februar 2015 Forfatter #1882 Del Skrevet 18. februar 2015 (endret) Fikk akutt behov for sosialisering. Så da ruslet jeg en tur på onsdagskafeen. Og kvelden skal tilbringes sammen med mini. Fram til det blir det Endret 18. februar 2015 av Sauen Shaun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 19. februar 2015 Forfatter #1883 Del Skrevet 19. februar 2015 Morn-morn. I dag begynner VM på ski. Så planen i dag er å se mest mulig på TV. Også må jeg prøve å få vasket litt her innimellom. Og utover det har jeg tenkt meg ut en liten tur. Så jeg regner med at denne dagen også kommer til å gå fort unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 20. februar 2015 Forfatter #1884 Del Skrevet 20. februar 2015 Morn-morn. Her skimtes blå himmel ute. Og jeg tror dette blir en finfin dag. Gårdagen forsvant vel foran tv'n. Fire medaljer på mesterskapets første dag. Jeg hadde visst en plan om å vaske her i går. Vel, det ble bare med planen... Så da får vi se om det blir noe mer enn en plan i dag... Jeg bør vaske litt i dag. For jeg har invitert familien Bulk på lunsj i morgen. Så det hadde vært greit å få unna vasking og handling i dag. Ellers hører jeg om krimfestivalen i Tvedestrand på radioen i dag. Skulle ønske jeg var der... Men man kan ikke få med seg alt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 21. februar 2015 Forfatter #1885 Del Skrevet 21. februar 2015 God morgen. Frokosten er snart spist ferdig. Og jeg må vel begynne å tenke på å komme meg i dusjen. Deretter må jeg en tur ut for å kjøpe ferskt brød. Så må jeg lage eggerøre og forberede resten av maten... Gleder meg stort til familien Bulk kommer på besøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 22. februar 2015 Forfatter #1886 Del Skrevet 22. februar 2015 God morgen. Søndagsmorgen med sangtimen på radio. Jeg skjønner ikke helt hva det er med det radioprogrammet, men det gir meg bare sånn utrolig ro i kropp og sjel. De søndagene jeg ikke får det med meg blir jeg i grunnen litt trist... I dag blir det mange timer foran tv'n. Det er vel skirenn i dag også... Men jeg kjenner at skrotten trenger frisk luft og trim i dag. Ute er alt hvitrimet nå. Og skinner fra blå himmel. Det er fantastisk vakkert. Så når rimet har tint vekk blir det nok en god og lang tur. Gårdagens besøk ble veldig koselig. Alle spiste godt og koste seg. Herlig når alle tre ungene forsynte seg flere ganger med mat. Jeg lagde et mini koldtbord. Og det resulterte i at alle fant noe de likte. Så da ble det bare blide og fornøyde fjes rundt matbordet. Og jeg har rester igjen til hele helga. Veldig greit å slippe å tenke på hva man skal ha til frokost, middag og kvelds... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 23. februar 2015 Forfatter #1887 Del Skrevet 23. februar 2015 Morn-morn. I går var det strålende sol, i dag ligger det et tynt lag med snø/slaps ute... Ja-ja, sånn er det i februar... Og jeg lever lenge på gårdagen. Det ble en lang og herlig tur i nydelig vær. Og utpå ettermiddagen tikket det inn en melding med spørsmål om jeg ville ha bilskyss til foreningsmøte i byen. Så da ble det jammen meg et møte også. Ja, også ble det medalje til Norge i alle fire lagkonkurransene i går. Så får vi se hva denne dagen bringer. Kanskje blir jeg hjemme hele dagen. Kanskje blir det en tur på biblioteket. Kanskje... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 24. februar 2015 Forfatter #1888 Del Skrevet 24. februar 2015 Hmmm... hva skal man finne på i dag tro? Burde vasket her, men gidder ikke. Har lyst til å gå tur, men det blir i såfall en kald og våt "fornøyelse"... Kanskje man skulle ta en liten shoppingtur? Og hva skal man ha til middag? Nattens katterabalder medførte lite søvn og en sauehjerne som ikke virker. Ja, kattemåneden er her. Katter som hyler og slåss utenfor huset her. Og Turbo sitter i baderomsvinduet og hyler og vil ut for å slåss... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 25. februar 2015 #1889 Del Skrevet 25. februar 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 25. februar 2015 #1890 Del Skrevet 25. februar 2015 Snålt... Hos deg er det onsdag morgen mens det her er tirsdag kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 25. februar 2015 Forfatter #1891 Del Skrevet 25. februar 2015 God morgen. Gårdagen forsvant visst bare uten at noe spesielt ble gjort. Ikke var det særlig moro å se de norske jentene i Falun heller. Men veldig moro at Kalla fikk en veldig fortjent gullmedalje. I dag skal jeg avgårde for å passe trekløveret. Det er vinterferie, så alle tre er hjemme. Og mamma'n skal til tannlegen. Da må pappa'n være med som sjåfør. Det er så kronglete å komme seg dit med buss. Så da får tante kose seg med trekløveret. Trekkfuggel'n. Snålt... Hos deg er det onsdag morgen mens det her er tirsdag kveld Ja, tenk det... Synes liksom alltid det er rart å forstå og tenke på at verden er delt inn i tidssoner. Kan jo bli smårar av mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 25. februar 2015 #1892 Del Skrevet 25. februar 2015 Håper du får det fint med trekløveret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 26. februar 2015 Forfatter #1893 Del Skrevet 26. februar 2015 God morgen. Har ikke mye lyst til å ut i dag. Men jeg tror jeg må lufte meg litt selv om det er grått og vått ute. Må ihvertfall på Europris for å kjøpe kattesand. Så de hadde fått inn igjen favorittsanda. Den er det veldig sjelden de har, så jeg får vel hamstre noen esker. Ellers har jeg ingen planer i dag. Får se hva som skjer utover. Blir vel sittende foran skjermen. Det er vel både kombinert, stafett og hopprenn i dag... Håper du får det fint med trekløveret. Det ble noen fine timer med dem i går ja. De er jo så herlige. Det ble både høytlesning, tegning, brettspill, kortspill, sjørøveri, litt krangling og litt tv... Full fart med andre ord. Også fikk jeg middag der. Og jeg spiste så jeg omtrent trillet hjemover. Det var noe så enkelt som wok. Men den var så vanvittig god. Svoger kan kunsten med å lage karrisaus. Og jeg fikk med meg restene hjem, så jeg har god middag i dag også jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 26. februar 2015 Forfatter #1894 Del Skrevet 26. februar 2015 Og vips, så hadde man visst planer for dagen likevel. En invitasjon til en sosial formiddag takker man da ikke nei til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 26. februar 2015 #1895 Del Skrevet 26. februar 2015 Innom en tur i fjøset. Litt sånn tom og rar og har ikke så mye å komme med egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 26. februar 2015 Forfatter #1896 Del Skrevet 26. februar 2015 Veldig kos at du stikker innom selv om du ikke har så mye å gi akkurat nå, loffen. Tenker masse på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 27. februar 2015 #1897 Del Skrevet 27. februar 2015 Innom en kjapp tur jeg også, lettere solbrent og seig av solkrem, saltvann, svette og aftersun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 27. februar 2015 Forfatter #1898 Del Skrevet 27. februar 2015 Morn-morn. Her henger tåka tjukt over bygda. Jeg ser ikke elva nå. Men jeg øyner håp om at det kan bli sol når tåka letner. Gårdagen ble bare helt super. Gøy når det tikker inn melding med spørsmål om jeg vil være med for å drikke kaffe i en lokal kirke. Da var det bare å hive seg rundt og komme seg avgårde. Og sannelig ble det visst komper og skravling på veg hjem også. I kveld har jeg kanskje tenkt meg på foreningsmøte i byen - hvis jeg orker når kvelden kommer. Gikta er ikke helt snill for tiden, så jeg må ta avgjørelsen når det nærmer seg avreise. Og hvis det blir sol, så må jeg jo ut en liten tur. Innom en kjapp tur jeg også, lettere solbrent og seig av solkrem, saltvann, svette og aftersun Høres ut som du har det helt herlig. Og det er slik det skal være når du reiser på ferie til langtvekkistan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 28. februar 2015 Forfatter #1899 Del Skrevet 28. februar 2015 God morgen. I går ble det en fantastisk dag. Det var strålende Jeg fikk besøk, jeg gikk tur, det ble gull i Falun og jeg spiste ferske reker til middag/kvelds. I dag er det atter en grå dag her. Litt vind og noen regndråper innimellom. Og planene er ganske så klare. Jeg må en tur i butikken. Også skal jeg kose meg med sport og strikketøy helt til kvelden kommer. Da skal jeg på konsert i det lokale kulturhuset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 28. februar 2015 Forfatter #1900 Del Skrevet 28. februar 2015 Blir ingen konsert på meg i kveld. Får kosemeg med paracet og TV i kveld. *syk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå