Sauen Shaun Skrevet 24. januar 2015 Forfatter #1781 Del Skrevet 24. januar 2015 God morgen. Her gikk det over fra snø til regn i går kveld. Så nå er bygda glassert igjen. Men nesten bedre med blankis man ser enn blankis dekt av snø. Sånn det er nå går det an å brodde seg før man går ut. Og ut skal jeg i dag. I går tikket det inn en hyggelig lunsjinvitasjon. Mammas barndomsvenninne og mannen har invitert meg og familien Bulk på lunsj i dag. Det gleder jeg meg til. Ellers fikk jeg strikket litt mer enn en halv sokk i går. Har et ørlite håp om at sokkeparet blir ferdig iløpet av helga. Det skal sendes pakke til Trøndelag på mandag. Og jeg har lyst til å legge med et sokkepar til niese der nord. Haha, slik her, også. TiddeliBÆSJ! God helg, håper du ikke snør ned helt. God helg til deg også. Og jeg snør ikke ned. Det ble regn i går kveld. Og i dag er det meldt sol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 24. januar 2015 #1782 Del Skrevet 24. januar 2015 Ja, i dag er det varmegrader. For et ustabilt vær! Men fikk en fin spasertur kombinert med kasting av papirsøppel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 24. januar 2015 #1783 Del Skrevet 24. januar 2015 Her ble det snømenn, bytur og godteri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 25. januar 2015 Forfatter #1784 Del Skrevet 25. januar 2015 Morn-morn. Søndagsmorgen, frokost og radio. Snart er det Sangtimen - mitt yndlingsprogram på radio. Hva mer denne dagen byr på vet jeg ikke enda. Jeg tror det stakkars kneet mitt skal få ro i dag. Er vel noe sport på tv. Også har jeg et sokkepar jeg har lyst til å få ferdig. Dagen i går ble veldig fin. Kjempetrivelig lunsj med godt selskap og god mat. Ikke fullt så moro å komme hjem. Sitter og ser på tv - og plutselig ble skjermen svart. Heldigvis var sønnen til husvertene hos dem, så han hjalp meg. Og etter mye om og men fant han feilen slik at jeg fikk tilbake bildet... Ja, i dag er det varmegrader. For et ustabilt vær! Men fikk en fin spasertur kombinert med kasting av papirsøppel. I går var det fantastisk vær her. Og jeg håper det blir slik i dag også. Her ble det snømenn, bytur og godteri. Fine snømennene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 25. januar 2015 Forfatter #1785 Del Skrevet 25. januar 2015 Og i dag virker ikke tv'n igjen. Håper sønnen til husvertene klarer å fikse det i dag og. *venter og håper han kommer snart* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 25. januar 2015 #1786 Del Skrevet 25. januar 2015 Og i dag virker ikke tv'n igjen. Håper sønnen til husvertene klarer å fikse det i dag og. *venter og håper han kommer snart* Nei, så trasig! *krysser fingrene for easyfix* Vet du hva som er galt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 25. januar 2015 Forfatter #1787 Del Skrevet 25. januar 2015 Det er ikke kontakt mellom boksen min og hovedmottakeren i kjelleren hos husvertene. Og antageligvis ligger feilen i kontakten på stueveggen min. Det var ihvertfall der han fant feilen i går kveld. Antar det er samme problem nå. *venter fremdeles på reparatør* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 25. januar 2015 #1788 Del Skrevet 25. januar 2015 Men da synes jeg han skal komme litt passe kvikt, og fikse problemet permanent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 25. januar 2015 Forfatter #1789 Del Skrevet 25. januar 2015 Han har vært her. Og jeg har atter tv. Men det gjenstår å se om det varer. Hvis det ramler ut igjen må det tilkalles en ekspert fra firmaet som har levert installasjonen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 26. januar 2015 Forfatter #1790 Del Skrevet 26. januar 2015 God morgen. Det første jeg gjorde da jeg sto opp i dag var å skru på tv'n, og den virker i dag også. Reperatøren (en elektriker) fant egentlig ikke feilen, men på et eller annet vis kom signalene tilbake. Så han er forberedt på at det må en ekspert på tv-signaler til for å få det fikset permanent. Men så lenge det virker er det jo ikke noe å stresse med... Jeg ble ikke helt ferdig med sokkene i går. Har igjen å strikke tåa på den siste. Det får jeg gjøre i dag. For det skal sendes pakke til tanteunger i Trøndelag i ettermiddag. Og sokkene skal til niese. Eneste lufteturen i dag blir en tur til nærmeste butikk for å kjøpe brød. glattis og vondt kne gjør det veldig enkelt å velge innedag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 26. januar 2015 #1791 Del Skrevet 26. januar 2015 Innedag høres fornuftig ut, med skikelig is, regn og guffe ute. Hvordan går det med kneet? Fremdeles bedring å spore? Og fargene er like flotte fremdeles? Sokkene så kjempefine ut! Imponert! Her går det ikke så fort, og første sokken ser ikke bra ut (men den passer, og ligner en sokk i fasongen). Strikker litt fastere på andre sokken, og bruker rett og slett dette paret til å eksperimentere litt. Garnet er veldig godt å strikke med, men vet ikke helt hvor fornøyd jeg er med det som sokkegarn. Får se om det hjelper på sokk nr 2. Har kjøpt nytt garn til neste par, men det er langt fra like godt å strikke med (mer ullete - noe som også var planen/tanken/ønsket), så går litt saktere... Det skal visst ikke være enkelt. Håper tv-signalet fortsatt oppfører seg greit, og at Sauen får en fin dag i fjøset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 26. januar 2015 Forfatter #1792 Del Skrevet 26. januar 2015 Kneet blir stadig mer fargerikt. Det vil si jeg finner stadig flere blåmerker. Nå har jeg merker både foran og bak på foten helt ned til ankelen. Fasinerende tilfelle det der kneet. Vondt er det, men det er ikke noe problem verken å bøye kneet eller å gå på foten, så det er nok ikke noen alvorlig skade. Bare kraftig forslått og fargerikt. Jeg synes sokken din så veldig bra ut jeg. Særlig med tanke på at det var den aller første du strikket. Imponert over at du fikk til så fin hæl på første forsøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 26. januar 2015 Forfatter #1793 Del Skrevet 26. januar 2015 Sytealarm Midt i middagslaginga slår fatiguen til med et skikkelig angrep. Klarte å få maten i gryta, og ligger på sofaen mens gryteretten koker. Oppvasken må stå til i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 26. januar 2015 #1794 Del Skrevet 26. januar 2015 Ble rammet av det jeg også, var lettere hyper hele formiddagen, og nå de siste timene bare.. Heldigvis tok Noen oppvasken for meg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 27. januar 2015 #1795 Del Skrevet 27. januar 2015 God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 27. januar 2015 Forfatter #1796 Del Skrevet 27. januar 2015 God morgen. Frokosten er snart oppspist, kaffekopp nr 2 er sjenket i og det nærmer seg med stormskritt nitimen på radio. Ute er det to minus og rosa himmel. Jeg må nok ta meg en tur langs elva i dag også. I dag synes jeg blåmerkene på kneet er litt blekere. Så forhåpentligvis er det bedring på gang. Men det er nokså vondt fremdeles. Likevel må jeg lufte meg litt. Jeg kan ikke tilbringe solskinnsdager på sofaen og i godstolen. Ble rammet av det jeg også, var lettere hyper hele formiddagen, og nå de siste timene bare.. Heldigvis tok Noen oppvasken for meg da. Du har jo en grunn til å bli utmattet da. Jeg var slett ikke i nærheten av å være hyper på noe tidspunkt i går. Jeg gjorde knapt noe hele dagen. Felte av en sokk, lagde et kort og ruslet en 15-minutters tur... Men-men, jeg får sikkert tatt oppvasken i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 27. januar 2015 Forfatter #1797 Del Skrevet 27. januar 2015 God morgen! God morgen fine Fuggel'n. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 27. januar 2015 #1798 Del Skrevet 27. januar 2015 Som erfaren sjuske kan jeg meddele at oppvask fint kan utsettes både tre og fire dager uten at større skade oppstår. Hvertfall så lenge man skyller av de mest mugg-vennlige matrestene, og ikke glemmer en kjele med grøt-rester litt for lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimse Skrevet 27. januar 2015 #1799 Del Skrevet 27. januar 2015 Tips til gode brodder: Snowline pro. Fikk av mannen til jul, helt utrolige!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 27. januar 2015 #1800 Del Skrevet 27. januar 2015 Har sett beinet ditt. Hirudoid anbefales på det sterkeste. Jeg får blåmerker bare noen tenker litt hardt på meg, og Hirudoid er grunnen til at jeg ikke gikk rundt mørkeblåsvart fra hofter til ankler hele fotballsesongen (jepp, frøken sart var keeper). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå