Roadrunner Skrevet 19. januar 2015 #1761 Del Skrevet 19. januar 2015 Kaputt fuggel etter dobbel treningsøkt. Spist litt nå - lader opp til en dusj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 20. januar 2015 Forfatter #1762 Del Skrevet 20. januar 2015 God morgen. Tiddelibom... Her har det kommet mye snø i natt. Såpass mye at det har vært noen her med traktor og ryddet gårdsplassen. Tenker masse på familien Bulk nå. De har lang gårdsveg og lite hjelp med brøytinga. Dessuten har de en lang og bratt bakke opp til barnehagen. Det er nesten så jeg håper de holder vesla hjemme fra barnehagen i dag. Det kan umulig være trygt å kjøre den bakken i dag... Ellers er planene for dagen litt uklare enda. Opprinnelig har jeg en avtale med minstesøster. Men det er mulig vi må utsette det til en annen dag pga været. Vi får se hva som skjer... Jeg må ihvertfall ut på handletur. Det er rimelig tomt i matskapene her nå... Kaputt fuggel etter dobbel treningsøkt. Spist litt nå - lader opp til en dusj. Ble sittende i sofaen i går kveld jeg og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 20. januar 2015 #1763 Del Skrevet 20. januar 2015 Ser ut til at det skal komme ganske mye i løpet av dagen i dag også, så får bare kose deg i heimen og slappe av Håper du kommer deg trygt til og fra butikken og får handlet litt. Okei, når snøen ligger på trærne som nå så ER det jo faktisk veldig idyllisk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 20. januar 2015 #1764 Del Skrevet 20. januar 2015 Det blir veldig fint ute med snø Lyst og rent og innbydende - men det er veldig greit at andre tar sg av måkingen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 20. januar 2015 Forfatter #1765 Del Skrevet 20. januar 2015 Jeg kom meg ikke trygt hjem i dag. Utenfor butikken var det plutselig blankpolert is under snøen. Så jeg hadde ingen mulighet til å unngå en ufrivillig kneling. Ja, såret stolthet ble det... Men verre er det at kneet mitt blir tykkere og tykkere. Det gjør vondt. Så nå synes jeg bittelitt synd i meg selv. :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 20. januar 2015 #1766 Del Skrevet 20. januar 2015 (endret) Uff, god bedring med kneet! Endret 20. januar 2015 av loffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 20. januar 2015 #1767 Del Skrevet 20. januar 2015 *blåse på* Håper litt hvile kan gjøre susen. Slik is under snøen er ikke å tulle med, det var slik jeg brestet ryggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 20. januar 2015 #1768 Del Skrevet 20. januar 2015 God bedring med bakfoten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 21. januar 2015 #1769 Del Skrevet 21. januar 2015 God bedring med kneet! Huff... Sånne ufrivillige bambi-episoder er skumle Tar nok fort noen dager før hvelsen gir slipp, men håper det går raskt fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 21. januar 2015 Forfatter #1770 Del Skrevet 21. januar 2015 God morgen. Tusen takk alle sammen. Kneet er ihvertfall ikke verre enn det var i går kveld. Gjenstår å se hvordan det utvikler seg når jeg begynner å røre på meg... Ikke at jeg har tenkt å gå stort i dag. Men en tur til postkassa må jeg. Også er det jo alltid litt småtteri å pusle med her hjemme... Egentlig skal jeg på første samling med den nye bibelgruppa i dag. Men jeg tror jeg må stå over. Får vente til neste samling om to uker. Det blir rett og slett for langt å gå på det vonde kneet. Det er jo ikke noe bedre føre ute i dag enn det var i går heller... Vel-vel, jeg finner nok noe å pusle med i dag også. Egentlig har jeg blitt fryktelig flink til å gjøre ingenting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 21. januar 2015 Forfatter #1771 Del Skrevet 21. januar 2015 (endret) Hvile til jeg skal på bibelgruppe. Satser på at kneet tåler den rusleturen. Endret 21. januar 2015 av Sauen Shaun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 21. januar 2015 #1772 Del Skrevet 21. januar 2015 Så bra kneet er bedre! Her er verandaene skuffet - snø borte (nei, jeg har ikke gjort plass til mer snø!) og fuggel'n har spist. Nå blir det litt pusling i heimen før jeg skal avsted litt senere. Kos deg i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 21. januar 2015 #1773 Del Skrevet 21. januar 2015 Jeg tror jeg holder på å gjøre tryning på vei til t-banen til en daglig affære... I dag rakk jeg faktisk å reagere før jeg lå på bakken, da, så slo meg ikke særlig der jeg landet på alle fire. Så smart ut, derimot... Neppe... Vært hos søvndoktor i dag. Skal begynne på nye dagmedisiner, av AD/HD-medisin og på litt skikkelig narkotika. Men den typen er det markedsføringsforbud på i Norge, så søvndoktor/apotek må søke Legemiddelverket for å få godkjent bruk for hver enkelt pasient. Helt ærlig: Snakker om å bruke krefter på byråkrati! Håper å få begynt på de innen en uke. For med anbefaling fra spesialist blir de godkjente. Men trenger vel ikke å snakke til deg om helsebyråkrati, regner jeg med. Sånn ellers så begynner jeg nedtelling til den årlige dameturen til varmere strøk med mamma. Vi skal til Fuerteventura om et par måneder. Det glædes! Og i sommer skal jeg jammen meg på Øya-festivalen, også, gitt. Er ikke festivalmenneske, men noen unntak må man jo gjøre. Og Beck skal spille. Så da blir det Øya (på Tøyen ) fredagen. Men kun den dagen. Krysser fingrene for godvær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 22. januar 2015 Forfatter #1774 Del Skrevet 22. januar 2015 God morgen. Brrr Det var kaldt å stå opp i dag. Seks blå grader ute. Og jeg hadde glemt å slå på varmepumpa før jeg la meg... Ja-ja, det blir fort varmt i den vesle kåken min. I dag kjenner jeg at kneet ikke hadde godt av den gåturen jeg tok i går kveld. Men det ble en veldig koselig kveld, så jeg angrer intet. Og i dag er det meldt Hvis det stemmer blir det nok en liten rusletur i dag også, selv om det er glatt og kneet protesterer litt... Ellers fikk jeg en dårlig nyhet sent i går kveld. Nok en gang har kreft-spøkelset nådd familien. Minstesøster sin svigermor som er rammet denne gangen. Så bra kneet er bedre! Her er verandaene skuffet - snø borte (nei, jeg har ikke gjort plass til mer snø!) og fuggel'n har spist. Nå blir det litt pusling i heimen før jeg skal avsted litt senere. Kos deg i kveld! Jeg koste meg veldig i går kveld. Og det håper jeg du gjorde også. Jeg tror jeg holder på å gjøre tryning på vei til t-banen til en daglig affære... I dag rakk jeg faktisk å reagere før jeg lå på bakken, da, så slo meg ikke særlig der jeg landet på alle fire. Så smart ut, derimot... Neppe... Vært hos søvndoktor i dag. Skal begynne på nye dagmedisiner, av AD/HD-medisin og på litt skikkelig narkotika. Men den typen er det markedsføringsforbud på i Norge, så søvndoktor/apotek må søke Legemiddelverket for å få godkjent bruk for hver enkelt pasient. Helt ærlig: Snakker om å bruke krefter på byråkrati! Håper å få begynt på de innen en uke. For med anbefaling fra spesialist blir de godkjente. Men trenger vel ikke å snakke til deg om helsebyråkrati, regner jeg med. Sånn ellers så begynner jeg nedtelling til den årlige dameturen til varmere strøk med mamma. Vi skal til Fuerteventura om et par måneder. Det glædes! Og i sommer skal jeg jammen meg på Øya-festivalen, også, gitt. Er ikke festivalmenneske, men noen unntak må man jo gjøre. Og Beck skal spille. Så da blir det Øya (på Tøyen ) fredagen. Men kun den dagen. Krysser fingrene for godvær! Spennende med nye medisiner. Håper det er noe som hjelper godt. Og ja, jeg vet litt om helsebyråkrati ja... Sydentur og festival... (bare bittelitt lysegrønn....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 22. januar 2015 #1775 Del Skrevet 22. januar 2015 Var frisk temperatur i dag, og ganske så isete ute. Veldig glad jeg fikk unna snøen i går, før det frøs til. Litt verre å herje med snøen/isen i dag... Håper kneet oppfører seg, og tåler en liten tur i frisk luft i dag. Fortsatt god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 23. januar 2015 Forfatter #1776 Del Skrevet 23. januar 2015 Morn-morn. Minusgrader ute i dag også. Og det er visst meldt noe nedbør utover dagen... "Kommer snart, snaaart, våren kommer snart..." *synger trøstesang til meg selv* Gårdagen ble ganske så effektiv. Fikk igang husmora. Så det ble rent sengetøy, rene gulv, tørket støv, vasket sau og handletur. Ja, også endte jeg visst opp med å kjøpe en billett til en blueskonsert neste helg. I dag tror jeg det blir hvile av kne. Har sånn omtrent hele verdenskartet dekorert på og rundt kneet nå. Skikkelig lekkert. Og altså, jeg slo jo kneet bare på ett sted. Det var kneskåla som smalt i isen. Så man skulle tro at jeg skulle fått ett blåmerke der jeg slo meg. Men neida, her er det blåmerker midt på kneet, på begge sidene av kneet, under kneskåla og midt på leggen... Ja-ja, Sauen kan jo aldri gjøre ting på normalt vis. Passer godt å sitte i godstolen foran tv'n i dag da, når det er masse sport å se. Og kanskje jeg kommer igang med noe strikketøy igjen også (jeg skulle bare vært ute og kjøpt noen nye strikkepinner). Var frisk temperatur i dag, og ganske så isete ute. Veldig glad jeg fikk unna snøen i går, før det frøs til. Litt verre å herje med snøen/isen i dag... Håper kneet oppfører seg, og tåler en liten tur i frisk luft i dag. Fortsatt god bedring! Takk. Kneet ble vel ikke akkurat bedre av gårdagens aktiviteter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 23. januar 2015 #1777 Del Skrevet 23. januar 2015 Knær har det med å like litt fred og ro når de har fått kjørt seg skikkelig. Jeg snakker visst av erfaring... Men en litt rolig helg nå, så skal du se at det går seg til Og husmora... Hvor fant du henne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 23. januar 2015 Forfatter #1778 Del Skrevet 23. januar 2015 Husmora svinset bare plutselig innom her i går. Men hun reiste visst videre ganske raskt. *ser beskjemmet på middagsoppvasken fra i går* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 23. januar 2015 Forfatter #1779 Del Skrevet 23. januar 2015 tiddelibom tiddeliæsj... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 23. januar 2015 #1780 Del Skrevet 23. januar 2015 tiddelibom tiddeliæsj... Haha, slik her, også. TiddeliBÆSJ! God helg, håper du ikke snør ned helt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå