Rosalie Skrevet 8. oktober 2014 #1401 Del Skrevet 8. oktober 2014 Se, jeg fant slektningene dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 8. oktober 2014 #1402 Del Skrevet 8. oktober 2014 Å, så søte da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 8. oktober 2014 #1403 Del Skrevet 8. oktober 2014 Mhm, skulle hatt noen slike! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 8. oktober 2014 #1404 Del Skrevet 8. oktober 2014 Søte krølltoppene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter #1405 Del Skrevet 9. oktober 2014 Åh, de var søte. God morgen. I dag står det bytur på programmet. Håper jeg får tak i det jeg har tenkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 9. oktober 2014 #1406 Del Skrevet 9. oktober 2014 Åååå de var søte!! Kos deg på bytur ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 10. oktober 2014 Forfatter #1407 Del Skrevet 10. oktober 2014 God morgen. Huttetu for et vær vi har hatt det siste døgnet. Våknet av tordenvær i går morges og jeg våknet av det samme i dag tidlig. Hver gang jeg har trodd at det har gitt seg har det kommet et nytt skrall. Nå håper jeg at det har gitt seg, men føler meg slett ikke sikker... Ja-ja, jeg har ihvertfall fått stadfestet at Turbo kun er litt forundret når det tordner og lyner og regnet slår mot rutene - hun er ikke redd. I dag har jeg ingen store planer før i ettermiddag. Blir nok bare å pusle her hjemme fram til da. Også gleder jeg meg til å besøke småtrollene. Jeg er invitert dit på fredagstaco. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 11. oktober 2014 Forfatter #1408 Del Skrevet 11. oktober 2014 God morgen. Nå er det faktisk en uke siden jeg flyttet inn i det vesle huset. Den uka har gått veldig fort. Og jeg gleder meg til de ukene som kommer. Gårdagen ble veldig fin. Fredagstaco hos småtrollene var helt perfekt. Veldig mye av samtalen rundt matbordet handlet faktisk om Alf Prøysen. Eldstemann hadde lært om ham på skolen i går, og hadde veldig mye å fortelle til oss andre. Kjempekoselig. Og da jeg kom hjem hang det en gråpapirpakke på døra mi. Inni pakka var det et halvt hjemmebakt brød. Det sto ingenting på pakka, så jeg aner ikke hvem den var fra. Koselig overraskelse. Men jeg skulle gjerne visst hvem jeg skulle takket... I dag håper jeg at jeg får pakket ut de siste eskene. Og kanskje tar jeg en tur og besøker en av de lokale menighetene i ettermiddag. Det er et arrangement jeg har lyst til å få med meg. Men jeg får se hvor langt kreftene rekker. Ha en fin lørdag alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 11. oktober 2014 #1409 Del Skrevet 11. oktober 2014 God helg Sauen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 12. oktober 2014 Forfatter #1410 Del Skrevet 12. oktober 2014 God morgen. Søndagsfrokost, kaffe, sangtimen på radio og hyper Turbo... Joda, noen av de gamle vanene fra Trøndelag er med hit til Fuggelland også... Det ble ingen tur til noen lokal menighet i går. Det var veldig godt å holde seg inne. For noen her sør skrudde opp alle kranene som finnes. Og jeg gadd rett og slett ikke å bli gjennomvåt. Men nå er det heldigvis litt tørrere ute. Så da er planen å rusle bort til kirka på gudstjeneste i formiddag. I går ble jeg faktisk ferdig med å pakke opp flyttelasset mitt. Jeg fikk hengt opp gardiner på stua også. Også kom en slektning som holder på å flytte innom og hentet de tomme eskene mine (veldig greit med flytteesker som blir brukt flere ganger). God helg Sauen! Takk. Så langt har helga vært veldig fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 12. oktober 2014 #1411 Del Skrevet 12. oktober 2014 God morgen. En bedre hotellfrokost er inntatt og jeg er straks på vei hjem etter en miniutflukt. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 12. oktober 2014 #1412 Del Skrevet 12. oktober 2014 Så koselig! Jeg ligger i senga full av paralgin forte etter å ha vært på do. Hemoroideoperasjon er ikke for pyser! Beklager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 13. oktober 2014 Forfatter #1413 Del Skrevet 13. oktober 2014 God morgen. Sov litt lenger enn vanlig i dag. Og det gjorde nok godt. Er veldig sliten av alt flyttestyret nå. Og jeg har en rygg jeg gjerne skulle byttet ut. Men-men, nå kan jeg ta mange rolige dager framover. I går var jeg i kirka på gudstjeneste. Viste seg at det var hele seks dåpsbarn der i går. Så det var rimelig fullt i kirka. Men fin messe og en prest jeg gjerne hører flere ganger. Og jeg rakk såvidt komme hjem når jeg fikk levert to hvilestoler til stua mi. Veldig fine stoler. Litt store for den vesle stua. Men jeg liker dem. I forbindelse med leveringa av stolene var minstesøster, svoger, trollungene og kusines mann her. Senere kom en av min mors barndomsvenninner innom. Og på kvelden dukket fetter opp. Han kom for å hente resten av søpla mi. Utrolig hvor mye plast og papir man har brukt når man pakket flyttelasset... I dag skal jeg over på bruktbutikken for å levere noen småting jeg ikke får plass til. Har nok tatt med meg mer enn jeg har bruk for nedover. Så må jeg kjøpe litt godmat til Turbo (hun får LITT våtfor morgen og kveld). Og ellers blir det veldig rolig i dag. God morgen. En bedre hotellfrokost er inntatt og jeg er straks på vei hjem etter en miniutflukt. Så koselig med en miniutflukt. Håper du har fått ladet batteriene godt i helga (stikker inn i boka di for å finne mer info om hva du har drevet med i helga). Så koselig! Jeg ligger i senga full av paralgin forte etter å ha vært på do. Hemoroideoperasjon er ikke for pyser! Beklager Uffda. Det høres ikke godt ut. God bedring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 13. oktober 2014 #1414 Del Skrevet 13. oktober 2014 Ny dag med og litt mer vinterlige temperaturer Håper Sauen får en fin mandag i nye hjemtraktene og at du får startet ladingen av sliten skrott. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 13. oktober 2014 #1415 Del Skrevet 13. oktober 2014 God mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 13. oktober 2014 Forfatter #1416 Del Skrevet 13. oktober 2014 Endelig er skikkelig på nett. Det vesle mobile nettet mitt er ikke mye å skryte av. Men nå er jeg omsider pålogget nettet til husvertene. Man kan si at det ble noen forviklinger og litt stress i forhold til det nettet. Turbo startet oppholdet her i huset med å bite over strømledningen til modemet. Men nytt strømadapter er kjøpt, og koblet til, og alt virker som det skal. Har vært ute en liten tur, men kjenner at det må bli en luftetur til i dag. Solskinnsdager må nytes. Og det er en turveg rett utenfor her, og den må testes. Ny dag med og litt mer vinterlige temperaturer Håper Sauen får en fin mandag i nye hjemtraktene og at du får startet ladingen av sliten skrott. Har liksom ikke fått med meg temperaturene enda jeg. Fikk nytt fint termometer i avskjedsgave da jeg reiste fra Trøndelag. Men jeg har ikke fått skrudd det opp enda. Men jeg har fått med meg at det er og det nyyyyter jeg. Takk. til deg også, Fuggel'n. Så langt har mandagen vært fin. Har vært ute en liten tur. Også har jeg drukket hos husvertene. Måtte innom dem for å få skrevet under husleiekontrakten. Og de er kjempekoselige. God mandag! Takk. Det samme ønskes deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter #1417 Del Skrevet 14. oktober 2014 God morgen. Ny dag med nye muligheter. Planen er å få gjort litt husarbeid i dag. Burde vasket litt her. Det har samlet seg litt støv her iløpet av den drøye uken jeg har bodd her... Utover det har jeg ingen store planer i dag. Ser for meg en rolig dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 14. oktober 2014 #1418 Del Skrevet 14. oktober 2014 Husarbeid? Er det det som mangler når lodottene fyker veggimellom og speilet på badet nesten ikke er mulig å se gjennom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 15. oktober 2014 Forfatter #1419 Del Skrevet 15. oktober 2014 Morn-morn. Ble ikke noe særlig med husarbeid her i går. Det var så fint vær, så jeg gikk meg en tur i stedet. Og den turen gikk bort til minstesøster. Der ble jeg sittende og skravle lenge og vel. Og da jeg kom hjem igjen gadd jeg ikke gjøre annet fornuftig enn å lage middag. Hos minstesøster ble det snakket litt om at lille niese skal ha barnebursdag i dag. Det eneste vesla hadde bestilt til selskapet var en rosa prinsessekake. Så da har jeg tilbudt meg å pynte den kaken. Har ikke fått noen direksjoner for hvordan kaken skal se ut. Jeg har rosa fondant og en haug med smågodt til å pynte med. Også må jeg tusle over til butikken for å kjøpe kakelys. Så får vi håpe at femåringen blir fornøyd med tante sitt verk... Husarbeid? Er det det som mangler når lodottene fyker veggimellom og speilet på badet nesten ikke er mulig å se gjennom? Det er slik det henger sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 15. oktober 2014 #1420 Del Skrevet 15. oktober 2014 Litt smått hektisk her i dag, men innom med en tidlig ettermiddagskaffe og ønsker en fin onsdag. Tross igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå