Sauen Shaun Skrevet 9. juli 2014 Forfatter #1101 Del Skrevet 9. juli 2014 Joda, jeg kommer meg forbi. Det er satt opp buss for tog. Men det kan fort bli mye stress og kaos og forsinkelser på veg til Oslo. Så jeg håper av hele mitt hjerte at jeg kan sitte på toget hele veien fra Trondheim til Oslo. Og at jeg får nok tid i hovedstaden til å få i meg et varmt måltid... Jeg gleder meg veldig til å komme nærmere småtrollene. Men gruer meg til det som kommer før jeg kommer så langt. De kommende tre månedene er jeg redd blir slitsomme. Jeg har jo ikke fått tak i bolig enda, jeg aner ikke hvordan jeg skal få fraktet flyttelasset, jeg aner ikke hvordan økonomien kommer til å se ut og jeg aner ikke hvor Turbo skal bo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. juli 2014 #1102 Del Skrevet 9. juli 2014 Når er du på Oslo S i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 9. juli 2014 Forfatter #1103 Del Skrevet 9. juli 2014 Hvis nsb, jernbaneverket og værgudene er snille mot meg, er jeg der kl 15.03. Og avgang videre er 17.25. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. juli 2014 #1104 Del Skrevet 9. juli 2014 Meld fra hvis noen er slemme mot deg da Møtes under tavlen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 9. juli 2014 #1105 Del Skrevet 9. juli 2014 Meld fra hvor dere evt. havner så kommer jeg etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 9. juli 2014 #1106 Del Skrevet 9. juli 2014 Kos dere hvis alle krefter står dere bi slik at det blir treff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 9. juli 2014 Forfatter #1107 Del Skrevet 9. juli 2014 Det høres ut som en god plan, Daria og Skravla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 9. juli 2014 #1108 Del Skrevet 9. juli 2014 God tur sørover Sauen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 10. juli 2014 Forfatter #1109 Del Skrevet 10. juli 2014 Morn-morn. Man kan være så mye A-sau som man vil. De gangene man MÅ tidlig opp er man halvdau. Gjenstår bare å fylle et par vannflasker, pusse tenna, pakke toalettsakene og mobil (med lader). Ja, også tenkte jeg å ta en tur innom nettbanken for å sjekke tilstanden på feriebudsjettet... Dovrebanen er ihvertfall åpnet igjen. Så gjenstår det å se om det går i normal fart, eller om det er redusert hastighet gjennom Gudbrandsdalen. Håper jeg kommer meg til hovedstaden tidsnok til å spise og skravle med Daria og Skravla. God tur til meg. Kos dere hvis alle krefter står dere bi slik at det blir treff Ingen fare for annet enn at det blir koselig hvis jeg rekker fram tidsnok til et treff. Alltid koselig sammen med Daria og Skravla. God tur sørover Sauen Tusen takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 10. juli 2014 #1110 Del Skrevet 10. juli 2014 God tur! Lover at du kommer frem til og finvær i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 12. juli 2014 Forfatter #1111 Del Skrevet 12. juli 2014 Morn-morn. Nok en nydelig dag i Fuggelland venter. Gårdagen ble perfekt. Veldig varmt. Og koselig fellesskap med familien og fetter og fetters kone og fetters datter. Dessuten fikk jeg meg en dukkert i elva. Og det var godt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 12. juli 2014 #1112 Del Skrevet 12. juli 2014 Godt å høre at du koser deg! Jeg hadde en knall kveld i går og har hatt litt treg start på dagen. Men skal ut i sola og kose meg før mer kultur i kveld. Håper kvelden din blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 13. juli 2014 Forfatter #1113 Del Skrevet 13. juli 2014 God morgen! For en dag det ble i går. Først noen herlige timer på stranda ved elva. og bading i flere timer. Koselig besøk på stranda fikk vi også. En nydelig andefamilie. Også var det kvelden da. Jeg droppet de to første konsertene på festivalen. Fant ut at det ville bli for mange timer for min skrøpelige kropp. Men de to siste fikk jeg med meg. Først Anne Grete Preus. En helt super konsert. Med fin blanding av gammelt og nytt. Helt herlig å høre gamle Can Can-låter fra scenen. Også var det Bob Dylan da. Vet nesten ikke hva jeg skal si om det. Han er en merkelig skrue. Men likevel er han en magiker med ord og toner. Og jeg er i himmelriket i dag. Støl i kroppen etter fire timer stående inntil gjerdet ved scenen, hopping og dansing - og noen tusen som dyttet på bakfra. Men så lykkelig - så innmari lykkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 15. juli 2014 #1114 Del Skrevet 15. juli 2014 Nå MÅ jeg bare inn og spørre.... Hvordan gikk møtet med familien? Fikk du mange kommentarer på ditt nye jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 17. juli 2014 #1115 Del Skrevet 17. juli 2014 Så herlig Sauen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 18. juli 2014 #1116 Del Skrevet 18. juli 2014 Håper du koser deg glugg og får noen strålende dager i finværet som er tilbake Her står endelig ferie for døren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 18. juli 2014 Forfatter #1117 Del Skrevet 18. juli 2014 Jeg storkoser meg her. Har egentlig ikke gjort så mye. Mest bare ro sammen med ungene. En superkos byvims med Fuggel'n, og en alene. Noen turer på stranda. Og mange timer på verandaen. Noen av de jeg har møtt har kommentert vekta mi, og andre ikke. Men jeg føler meg mye mer vel enn da jeg var her for et år siden. Ellers er det mye grubling over den flyttinga. Jeg trodde jeg hadde bestemt meg. Men så er det en stemme i meg som ikke er sikker likevel. Dette er mye vanskeligere enn jeg trodde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 18. juli 2014 #1118 Del Skrevet 18. juli 2014 Fortsatt god ferie! Vi kom inn døra fra bilferien for et par timer siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 19. juli 2014 #1119 Del Skrevet 19. juli 2014 Kos deg i sola Sauen. Det blir tid nok til å gruble over flyttinga senere. Nyt den gode tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 21. juli 2014 #1120 Del Skrevet 21. juli 2014 Ut ifra bildene på FB koser du deg tydelig om dagen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå