Gå til innhold

Bilder av pusene våre

Gjest Kari

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Tabby

Stort sett er hun veldig flink! Men jeg lurer litt på hvordan jeg skal lære henne å bære dem ordentlig, hun biter til der hun føler for og babyene skriker. Får helt voondt av dem. Men hun vasker og mater og koser med dem, så sånn sett er det bra. Og den kosen hun etter hvert ikke vil gi dem vil nok jeg og ungene her nesten slåss om å gi dem.

Den som er bare svart og hvit var forresten en skikkelig overraskelse, den er født mer enn 13 timer etter de andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Phair

Jeg trodde pusen min skulle ta livet av sine små slik som hun tok tak i de, men jeg slo meg til ro at det var slik det skulle være. Hun vet nok hva hun driver med. Kos de fra meg da. Savner pusekatter, små som store :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tabby

Skal nok få kost med de fra deg ja, bare MÅ bortom hele tiden liksom. Har jo ikke nok å styre med her om dagene mener jeg, med oppussing og bursdager som skal feires... Føler at jeg ikke klarer å gjøre noe som helst. LOL

Du har nok rett i at det er slik det skal gjøres. Men det ser jammen i meg vondt ut slik hun bærer dem... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De var søte - og den røde var helt utrolig vakker! Hadde jeg bare ikke hatt 5 nyfødte her i huset... De er også søte, men ikke så pene som dine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tabby

Så kose dere er! Jeg er helt vekk i dem jeg. Bøllefrøet det er noe spesielt med den røde ja. Det er den vi i hvert fall skal beholde! Så den har fått navn, fikk tips her inne om Muscat og synes det passer så godt til han. Får jeg se bilde av dine 5 også? Regner med at du mente nyfødte kattepuser og ikke menneskebarn? Uansett får du hendene fulle en stund da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal få tatt et par bilder i løpet av helgen og prøve å legge ut. Joda, det er kattebarn, heldigvis! Koselig er det, men 5 er mange! Hunden slikker og syns de er spennende - tror han må ha vært med på fødselen, for hun fødte da de to var "alene hjemme", altså i arbeidstiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tabby

Ja jeg håpte for din del at det var katter ;) Men det er da litt jobb med dem også. Hvor gamle er de? Gleder meg til å se bilder! :)

Så flott at hunden hjelper til å stelle dem. Det er ikke alltid uttrykket "som hund og katt" passer og godt er det. Men jeg tror ikke jeg vil presentere min søsters hund for pusene våre... Han ville skremt livet av dem :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelige små pusekatter du har fått ja :-)

Pusen vår venter unger når som helst her også nå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skal jeg gjøre,hun har vært skikkelig masete de siste dagene nå for jeg tør ikke å slippe henne ut i tilfelle hun føder ute.

Men i hele dag har hun vært veldi rolig,sovet mye og holdt seg ved oss hele tiden.

Det er første gangen hun får unger så jeg håper bare dette går bra og at jeg er hjemme når det skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tabby

Det er akkurat de tankene jeg hadde før kattefødselen her også ;) Har du sjekket Birmanett, der fant jeg masse nyttig info, både om tiden før, under og etter fødselen. Sjekk her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

Så nydelige :D *grønn av misunnelse* Og de blir enda nydeligere når de blir større. Har de åpnet øynene nå?

Og mammaen var helt skjønn, hun så veldig stolt ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Tabby

De er ikke mer enn en uke gamle da Catwoman... Litt tidlig å vente at de åpner øynene enda vel, jeg trodde de fleste gjorde dette mellom 2 og 3 uker jeg? Men skjønne er de :D

Så stilig avatar du har nå forresten! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman
De er ikke mer enn en uke gamle da Catwoman... Litt tidlig å vente at de åpner øynene enda vel, jeg trodde de fleste gjorde dette mellom 2 og 3 uker jeg?

ja det stemmer vel det, husker ikke helt når de åpner øynene jeg, men det er vel ikke før etter to tre uker nei.

Så stilig avatar du har nå forresten!

Takk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baby-E

ååå så søte de var!! Nå gleder jeg meg til min pus skal få sånne!! Er rett rundt hjørnet nå!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...