Gå til innhold

Hadde dette gitt reisning?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Veldig sannsynlig med en reaksjon der nede, og helt sikkert at det ikke ville vært klemmen som ville fått mest oppmerksomhet.

Anonymous poster hash: 74ac8...108
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns nesten heller det høres ut som at han ble ubekvem, og kanskje ikke ville at noen andre skulle se at du satt overskrevs han for å gi han en klem. Derav reaksjonen ved å reise seg opp, og si "oi, der kom det en klem ja".

Anonymous poster hash: 845e7...446
Skrevet

Veldig sannsynlig med en reaksjon der nede, og helt sikkert at det ikke ville vært klemmen som ville fått mest oppmerksomhet.

Anonymous poster hash: 74ac8...108

Jeg syns nesten heller det høres ut som at han ble ubekvem, og kanskje ikke ville at noen andre skulle se at du satt overskrevs han for å gi han en klem. Derav reaksjonen ved å reise seg opp, og si "oi, der kom det en klem ja".

Jeg tenker vel at det hadde vært merkelig om det IKKE ble en "reaksjon der nede", og må si meg enig i at det sannsynligvis ikke var klemmen som var hovedfokus, men heller at jeg plutselig hadde en deilig kvinne i fanget (og det helt frivillig fra hennes side?!)

Mulig han ble ukomfortabel, men betyr ikke at han ikke likte det, snarere tvert i mot. Hadde han IKKE følt noe (og fått bilder i hodet), hadde han sannsynligvis handlet mer "balansert". ;)

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker vel at det hadde vært merkelig om det IKKE ble en "reaksjon der nede", og må si meg enig i at det sannsynligvis ikke var klemmen som var hovedfokus, men heller at jeg plutselig hadde en deilig kvinne i fanget (og det helt frivillig fra hennes side?!)

Mulig han ble ukomfortabel, men betyr ikke at han ikke likte det, snarere tvert i mot. Hadde han IKKE følt noe (og fått bilder i hodet), hadde han sannsynligvis handlet mer "balansert". ;)

Jeg tenker at han det var noen i nærheten han ikke ville at skulle se dere klemme, derav spontan reaksjon ved å reise seg.

Satte du deg helt inntil penisen hans , slik at du hadde kjent om han fikk en reising? For hvis ikke, så tror jeg heller at menn later som ingenting. Reiser han seg opp kan jo de rundt se ståpikken hans.

Skrevet

Jeg tenker at han det var noen i nærheten han ikke ville at skulle se dere klemme, derav spontan reaksjon ved å reise seg. Satte du deg helt inntil penisen hans , slik at du hadde kjent om han fikk en reising? For hvis ikke, så tror jeg heller at menn later som ingenting. Reiser han seg opp kan jo de rundt se ståpikken hans. Anonymous poster hash: 845e7...446

Den tanken har slått meg også, egentlig. Det var flere rundt (egentlig alle) som ikke burde se at vi klemte på DEN måten. Somsagt, så var det virkelig ikke min intensjon at det skulle bli en så het klem heller, det bare ble sånn for at jeg skulle komme til. Jeg satte meg ikke nærme nok til at jeg kunne kjenne om han ble hard, og det var jo ikke akkurat der jeg festet blikket heller.. Det skal også sies at han hadde en jakke han hadde tatt av seg i hånden, og den holdt han på sett og vis foran kroppen da han reiste seg opp (og ble stående), men slik holdt han den forsåvidt før denne hendelsen også.

DET VIKTIGSTE for meg, er egentlig å prøve å forstå om han mislikte hva jeg gjorde, eller om han eventuelt følte seg ukomfortabel på grunn av menneskene rundt.

Anonymous poster hash: 75354...16b

Skrevet

75354...16b

Spørre han?

Anonymous poster hash: 16309...5b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...