Gå til innhold

Hadde dette gitt reisning?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvis ei jente du allerede syntes var hot, og som hadde på seg en kort, ettersittende kjole som gjorde at du syntes henne at ekstra hot, hadde det vært naturlig med "en reaksjon der nede" dersom hun mer eller mindre satte seg overskrevs det ene låret ditt for å bøye seg frem og gi en klem?

Anonymous poster hash: 75354...16b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei ikke egentlig

Anonymous poster hash: c13e5...1cc
  • Liker 1
Gjest Ironically me
Skrevet

Dette er veldig individuellt. Avhengig av tenningsmønster og hvor sugen mannen er på kroppskontakt.

Regner med du har kjent på det, siden du spør (?).

Skrevet

Om det hadde vært ei jeg alt hadde vært involvert med, så hadde jeg sikkert fått boner. Før noe slikt; mulig, men tvilsomt.

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg hadde fått reisnig garantert.

• Liker 1
Skrevet

Dette er veldig individuellt. Avhengig av tenningsmønster og hvor sugen mannen er på kroppskontakt.

Regner med du har kjent på det, siden du spør (?).

Hehe, ja.. En lignende situasjon oppstod i går da jeg møtte "flørten". Han har ikke lagt skjul på tidligere at han har lyst på meg, men i går var han litt sliten/"nedfor" og ikke i "humør for flørting" som han sa. Det var derfor jeg ville gi ham en klem, og for å komme til, ble det til at jeg satte meg overskrevs på ham og ga ham en klem. (Hadde fått en tidligere også, da på hans initiativ). "Oi, der kom det en klem gitt" sa han og reiste seg opp (etter at jeg hadde flyttet meg) og virket lettere "stresset"... Dog, det virket som han kviknet litt til og ga meg noen komplimenter - han virket rett og slett plutselig mer gira... Allikevel - han virket litt "stresset", og derfor lurte jeg på om det var fordi jeg kanskje skapte en reaksjon...

Skrevet

Ser for meg at det hadde vært tacky. Om skjørtet er så kort at man kan se rett inn i din whooha

Anonymous poster hash: 9042b...dfa
  • Liker 1
Skrevet

Det hadde blitt en hyggelig opplevelse..... vet ikke om jeg hadde fått reisning....Reisningen spiller liten rolle...om en mann hadde blitt tent av dette er godt mulig, om du gjør det riktig ;)

Skrevet

Ser for meg at det hadde vært tacky. Om skjørtet er så kort at man kan se rett inn i din whooha Anonymous poster hash: 9042b...dfa

Det hadde blitt en hyggelig opplevelse..... vet ikke om jeg hadde fått reisning....Reisningen spiller liten rolle...om en mann hadde blitt tent av dette er godt mulig, om du gjør det riktig ;)

Haha, så kort var det ikke. Men antrekket i seg selv viste nok til at han var begeistret til tross for at han ikke var helt i humøret for slikt... Han virket positivt overrasket da jeg "satte" meg overskrevs på låret hans, men som sagt, også litt stresset, kanskje det kan ha noe med at det stod flere andre rundt? Det var egentlig ikke min intensjon at det skulle bli SÅ intimt som det faktisk ble...

Skrevet

Hva er greia med å spekulere i menns reisning?
Hvor gammel er du?

Anonymous poster hash: ba962...dd0
Skrevet

Hva er greia med å spekulere i menns reisning?Hvor gammel er du? Anonymous poster hash: ba962...dd0

Fordi det virket som han plutselig ble stresset for et eller annet da jeg satte meg på låret hans og ga ham en klem. Før det hadde han virket veldig så "avslappet" - sannsynligvis fordi han var sliten.. Og jeg lurer på om en (for meg) så liten greie faktisk kan gi en så "stor" virkning. Ja, jeg er ung og relativt uerfaren. Han er noen år eldre, og sannsynligvis en del erfaringer rikere.

Skrevet

Synes det virker som at han ble veldig ukomfortabel av den klemmen, mer enn opphisset.

"oi, der kom det en klem ja.. Ehe.."

Anonymous poster hash: 8a3aa...d83

Skrevet

Synes det virker som at han ble veldig ukomfortabel av den klemmen, mer enn opphisset.

"oi, der kom det en klem ja.. Ehe.." Anonymous poster hash: 8a3aa...d83

Joda, men så var det hvordan han oppførte seg etterpå. Det virket som sagt som han tross alt "kviknet til". Og igjen: Det var jo flere rundt, og klemmen ble "hetere" enn det jeg hadde "planlagt" ettersom jeg "måtte" sette meg overskrevs på ham for å komme til...

Skrevet

Joda, men så var det hvordan han oppførte seg etterpå. Det virket som sagt som han tross alt "kviknet til". Og igjen: Det var jo flere rundt, og klemmen ble "hetere" enn det jeg hadde "planlagt" ettersom jeg "måtte" sette meg overskrevs på ham for å komme til...

Så "flink" du er til å bruke hermetegn! :P

Og så må du slutte å overanalysere. Er ikke dette om den kjendisen som "vil" ligge med deg, men aldri har tid...?

Skrevet

Og så må du slutte å overanalysere. Er ikke dette om den kjendisen som "vil" ligge med deg, men aldri har tid...?

Det gikk litt fort, så det ble litt mye hermetegn... Beklager på det dypeste.

Og han er så langt fra noen kjendis som du kan komme.

Gjest Snuppeluren
Skrevet

Og så må du slutte å overanalysere. Er ikke dette om den kjendisen som "vil" ligge med deg, men aldri har tid...? Anonymous poster hash: 8a3aa...d83

Hvorfor er dere så frekke mot stakkars ts? Hun sier jo selv at hun er ung og uerfaren, og da må det vel være lov å lure på slike ting? Dere går jo rett i angrepsposisjon hele gjengen...

Ts: Om han fikk reisning eller ikke er jo umulig for oss utenforstående å slå fast, men ser du på de seriøse svarene fra mennene her, så ser du jo at det ikke er utenkelig. Det at han reiste seg opp kan jo også være for å unngå å gjøre noe ufint. Jeg vet i hvertfall at dersom jeg setter meg overskrevs på kjæresten min, tar det ikke lang tid før han blir gira og tar styringen...

Skrevet

Wæ, ser jeg har blitt sitert i denne tråden uten å ha skrevet i den. Så hvis "jeg" har skrevet noe idiotisk, så er det ikke meg... Mistenker at jeg blir hacket eller har et virus eller noe :/

Skrevet

Om det hadde vært ei jeg alt hadde vært involvert med, så hadde jeg sikkert fått boner. Før noe slikt; mulig, men tvilsomt.

Vi har flørtet en del, blant annet sendt en del seksuelt ladede sms (inkludert bilder) så vi er jo ikke heelt fremmede for hverandre..

Hvordan hadde du reagert hvis du faktisk hadde fått reisning da? Hadde du blitt stresset og reist deg opp? Er i såfall reaksjonen hans forståelig? A

Skrevet

Vi har flørtet en del, blant annet sendt en del seksuelt ladede sms (inkludert bilder) så vi er jo ikke heelt fremmede for hverandre..

Hvordan hadde du reagert hvis du faktisk hadde fått reisning da? Hadde du blitt stresset og reist deg opp? Er i såfall reaksjonen hans forståelig? A

Herregud, jada, det er sikkert en normal reaksjon. Take a chillpill ! Gud.

Anonymous poster hash: c13e5...1cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...